Ik heb een maandje geleden ADSL besteld van KPN en ik heb het pakket gepakt zonder modem. Ik had daarna een Linksys BEFW11S4 (wireless acces point router) gekocht, omdat ik dacht dat een router een modem was met uitgebreide functies. Ik heb me dus aardig vergist
Een router is dus een machine die de centrale wijsmaakt dat er 1 verbinding gemaakt wordt. Dit heb ik mij laten vertellen
, dus corrigeer mij als ik het fout heb
Ik wil nu graag een ADSL-modem gaan kopen, maar ik weet niet welke ik moet pakken. Ik heb me laten vertellen dat de modems van Alcatel het beste zijn, maar die zijn erg duur. Ik wil graag de Linksys die ik gekocht heb houden, zodat ik draadloos met de laptop het internet op kan. Kan iemand mij vertellen welke modem-keuzes ik heb? Ik wil ook graag de prijs weten als dat kan

Ik wil nu graag een ADSL-modem gaan kopen, maar ik weet niet welke ik moet pakken. Ik heb me laten vertellen dat de modems van Alcatel het beste zijn, maar die zijn erg duur. Ik wil graag de Linksys die ik gekocht heb houden, zodat ik draadloos met de laptop het internet op kan. Kan iemand mij vertellen welke modem-keuzes ik heb? Ik wil ook graag de prijs weten als dat kan