irq probleem fjitsu liteline lfl-6

Pagina: 1
Acties:

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
beste tweakers,

mijn probleem is: ik heb dus een fujitsu-siemens liteline lfl-6 notebook. ik heb hier een 3com 3c574-tx netwerk adapter in gedaan. die wordt geinitialiseerd en geinstalleerd maar ik krijg het maar niet voorelkaar om het aan de praat te krijgen. het schijnt dus een irq probleem te zijn. als ik moet config tool een irq en en i/o adres wil aangeven zegt het programma dat alles wat ik kies in gebruik is, ik ben ten einde raad. heeft iemand hier ervaringen mee. want ik heb gezocht op google, altavista, maar ik kan niets vinden. een 32 bits ibm cardbus deed het overigens wel. ik heb de kaart opgestuurd naar 3com en zij hebben mij zelfs een nieuwe gestuurd.

btw OS is Win98 en Win2k

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:27

talin

ES-MA

start - programs - accesoires - system tools - system info - irq .

staat ie daar tussen ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
hij staat er tussen ja. met een eigen irq. maar toch geeft de config software van 3com een irg conflict aan. windows daarentegen vindt hem goed werken zonder conflicten. hij doet alles behalve verbinding maken.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
oooo wie kan mij helpen met het maken van een verbinding met deze adapter.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Topicstarter
irq probleem heg ik nu opgelost. maar ik kan nog steeds geen verbinding maken. de kaart werkt perfect. hij is nieuw, dongle is nieuw. ik dacht eerder dat het misschien aan mijn pcmcoia slot kon liggen maar dan zou de kaart zelf niet goed werken denk ik. zou het aan het adapter adres kunnen liggen. help