ik hoorde hier al geruchten over het extended van dutchtone rondgaan en ben ff op de site van dutchtone gaan rondwandelen voor extra informatie. Ik bel via dutchtone dus ik kon ook 'achter de schermen' kijken :P:
Zit ik er nu gigantisch naast of is dit echt zo belachelijk goedkoop?? (lees: is dutchtone eind volgend jaar de grootste mobiele telecomaanbieder
)
het lijkt mij dus dat Dutchtone Extended hetzelfde is als bijvoorbeeld i-mode van kpn, m.u.v. de email functie, maar dan belachelijk veel goedkoper. Je betaalt €6 per maand en daarmee kan je (via abonnement of prepaid) ongelimiteerd gprs-en?? Je kan er dus hetzelfde mee als imode, als je je email regelt via bijvoorbeeld de grps-pagina van www.twigger.nl.www.dutchtone.nl
tarieven en de factuur
Wat zijn de tarieven van Extended?
Heel eenvoudig. Wanneer je Extended activeert op je mobiele telefoon, reserveren wij € 6,- uit je maandbedrag. Met deze € 6,- kun je ongelimiteerd gebruikmaken van de informatie en entertainmentdiensten van Extended. Een dienst die binnen Dutchtone Extended Plus valt betaal je alleen als je er gebruik van maakt en je akkoord gaat met de kosten.
Extended Plus abonnementen worden na 30 dagen automatisch beëindigd.
Ik heb een Allin prepay en Extended laten activeren. Hoe zit het met de kosten?
De eerste keer dat je gebruik maakt van Extended wordt direct € 6 van je beltegoed afgeschreven. Je krijgt voor de duur van een kalendermaand toegang. Daarna kun je opnieuw toegang vragen tot Extended. Je betaalt € 6 en je hebt weer voor een maand toegang.
Krijg ik een aparte rekening voor Extended of Extended Access?
Nee, je Extended verbruik staat vermeld op je gewone Dutchtone factuur. De gesprekskosten en datakosten staan wel gescheiden op de rekening.
Hoe weet ik hoeveel kb's ik heb verbruikt?
Met Extended heb je voor € 6 per maand toegang tot informatie en entertainmant diensten van Extended. Het maakt dus voor jou niets uit hoeveel kb's je gebruikt. Maak je gebruik van Extended Access of de E-mail client van je mobiele telefoon, dan betaal je wel per kb.
naar boven
Zit ik er nu gigantisch naast of is dit echt zo belachelijk goedkoop?? (lees: is dutchtone eind volgend jaar de grootste mobiele telecomaanbieder
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 15:16 ]