Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] Neonlight Tempmeter probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik ben dus zins kort eigenaar van een Neonlight case maar nu heb ik het volgende probleem die leuke termometer voor op de kast doet het niet atans het einige dat hij weer geeft is "777" ik hen hem met de 3 poolige stekker aangesloten op mijn moederbord op de "chassis fnt fan" aansluiting is dit op de juiste plek of moet ik er gewoon 12v op zetten ? of ben ik helemaal verkeerd bezig?? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:XuxHYVkcq_QC:www.colorcase.yucom.be/grafiek/cases/neonlight_term.jpg
hier komt dus bij mij 777 te staan

Afbeeldingslocatie: http://www.3rsystem.co.kr/tuning/images/tuningshop/case/neonlight.jpg
het gaat dus over deze kast.

de verdere gegevens,
Moederbord: Intel D84ebg2
Cpu: P4 2,53 Ghz 533 fsb
Geheugen: 512Mb dimm
dvd-rom: Liteon 16x
fikker: acer 12x8x40
Videokaart: Club3d g-force 4 ti 4200 128 mb
Geluids kaartje:Greative blaster live 5.1
Hd: maxtor 60Gig 7200rpm

Verwijderd

Moet je hem wel op het moederbord aansluiten???

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 14:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zou het niet weten der staat niks over in de paar papiertjes die ik er bij kreeg

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

op je mobo aansluiten :? daar heb ik nog nooit van gehoord, loopt er niet gewoon ergens een kabeltje uit dat lcd'tje met een tempsensor eraan?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Burning_acid schreef op 28 december 2002 @ 15:01:
op je mobo aansluiten :? daar heb ik nog nooit van gehoord, loopt er niet gewoon ergens een kabeltje uit dat lcd'tje met een tempsensor eraan?
ja der loopen 2 kabeltjes uit een is dus die 3 aardige (rood blauw en zwart)stekker en de andere de termometer zelf, en die zit op het koelblok van mijn cpu
maar ik ben der niet zo happig op om der 12v op te donderen

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 15:05:
[...]

ja der loopen 2 kabeltjes uit een is dus die 3 aardige (rood blauw en zwart)stekker en de andere de termometer zelf, en die zit op het koelblok van mijn cpu
maar ik ben der niet zo happig op om der 12v op te donderen
ow zo, ik denk dan dat je je termometer kapot hebt gedrukt, daardoor staat er waarschijnlijk 777 haal hem even onder je blok vandaan (of er tussenuit) en kijk of hij nog heel is. Die dingen zijn heel gevoelig.

[ Voor 6% gewijzigd door Burning_acid op 28-12-2002 15:19 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
ik vrees dat je gelijk heb en dat hij overleden is als ik er aan zit dan verspringt de "777" naar
"---" ik ga meer eens op onderzoek uit naar een nieuwe.. maar bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 15:32:
ik vrees dat je gelijk heb en dat hij overleden is als ik er aan zit dan verspringt de "777" naar
Garanie
gewoon zeggen dat hij het nooit gedaan had.

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 15:32:
een nieuwe zoeken is lastig, die platte temperatuur sensoren zijn nog verdomd lastig te krijgen. Heb hetzelfde gehad met een andere case, terug gebracht en hun hebben het gefixed, dus gewoon je garantie claimen :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:51:
Hey,
Ik ben dus zins kort eigenaar van een Neonlight case maar nu heb ik het volgende probleem die leuke termometer voor op de kast doet het niet atans het einige dat hij weer geeft is "777" ik hen hem met de 3 poolige stekker aangesloten op mijn moederbord op de "chassis fnt fan" aansluiting is dit op de juiste plek of moet ik er gewoon 12v op zetten ? of ben ik helemaal verkeerd bezig?? 8)7
Zo'n FAN connector is toch 12 volt :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Jazeker, maar ik denk idd dat ie z'n kleine thermometertje kapot heeft gedrukt..

Verwijderd

Als het goed is draait die thermometer gewoon op een knoopcelletje

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
draadbreukje bij het sensortje, heb ik ook bij een thermo meter, gewoon ff solderen en het werkt voorlopig weer

[ Voor 9% gewijzigd door Jeanious op 29-12-2002 18:40 ]

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Pagina: 1