Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xtra lange ata-100 rounded ide met maar 1 connector?

Pagina: 1
Acties:

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Ik zoek vervanging voor 4 normale ata 100 kabels die de airflow wel erg bellemeren. Nu heb ik hiervoor dus een ata-100 kabel nodig die maar 1 hdd connector heeft en erg lang is gezien de afstand raid kaart en hdd's nogal groot is.

iemand een idee of deze bestaan?

edit- nog wat verder google'en gaf me toch wat hits... maar mocht iemand ervaring hiermee hebben is info erg gewild.

edit2-
de winkel die ik vond is in de states en was geen merk naam bij dus info dus als iemand hier een nl van weet.

[ Voor 38% gewijzigd door Grijns op 28-12-2002 15:01 ]

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ja ze bestaan. moet je maar eens kijken op http://www.vantecusa.com

je kunt ze ook bestellen bij een nederlandse winkel als ik me niet vergis.
http://www.space-promotion.nl

have fun :D

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

hmm. sorry ik heb me vergist. maar ik weet zeker dat ik ze heb gezien. ik ga even verder zoeken voor je :P

• Grijns
mm, dies zeker interesant maar de 1dev cable is maar 18 inch ( 0.45 cm ) iemand die nog langere kent ? ( wie heeft de langste :) )

[ Voor 13% gewijzigd door Grijns op 28-12-2002 15:11 ]

Verwijderd

0.45 cm :? Je bedoelt 45 cm of 0.45 m maar dat is geloof ik ongeveer de langste afstand die de signalen onversterkt af kunnen leggen zonder enorm performance verlies...

• Grijns
euh, ja... 45 cm :) de langste afstand... mmmm. aha. dan wordt het zoiets dus. mooi.

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 15:05
Als je even de moeite neemt om de shop survey te gebruiken en wat shops doorzoekt dan zul je zien dat er ook b.v. 90 cm versies te koop zijn ..... Zoeken dus !

• VlasBaard
  • Laatst online: 16-10 11:15
De ata66/100/133 standaarden geven aan dat een kabel maximaal 18" mag zijn. Aan de andere kant voldoen rounded cables uberhaupt niet aan de specificaties.

Met andere woorden: veel datacorruptieplezier :D

[ Voor 3% gewijzigd door VlasBaard op 28-12-2002 19:37 ]

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

ik was gister bij completer om mijn radeon 9500 Pro op te halen ( 8) ) en daar zag ik een coolermaster IDE kabel met 2 connectors liggen. Ik geloof dat hij 18 inch was, maar ik zou hen even bellen om te vragen of ze ook andere hebben.

• Grijns
VlasBaard schreef op 28 December 2002 @ 19:36:
De ata66/100/133 standaarden geven aan dat een kabel maximaal 18" mag zijn. Aan de andere kant voldoen rounded cables uberhaupt niet aan de specificaties.

Met andere woorden: veel datacorruptieplezier :D
ho, hu, stop! datacorruptie door rounded cables ? vertel en dan bedoel ik links met bewijs, niet een lulverhaal van een oom van een neef van een kennis die 'iets de IT doet'.

• VlasBaard
  • Laatst online: 16-10 11:15
Dat jij aan je info komt via een oom van een neef van een kennis die 'iets de IT doet' kan ik niet helpen, maar als je me niet gelooft, geloof je me toch lekker niet? Ik heb echt geen zin om voor iemand die zo'n toon aanslaat een link op te zoeken.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Grijns
mmm, deze links vertellen anders:
http://www.gideontech.com/reviews/rcables/index02.shtml
http://www.monster-hardware.com/reviews/coolermaster%201.htm
en sorry als het mijn verzoek wat bot overkwam maar gezien er mensen op dit board soms nogal de neiging hebben om vage bronnen als feiten te presenteren was ik ietsje assertiever. :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Daklem schreef op 28 December 2002 @ 15:08:
hmm. sorry ik heb me vergist. maar ik weet zeker dat ik ze heb gezien. ik ga even verder zoeken voor je :P
Daklem, als je je ze gevonden hebt laat het dan even weten. Ik zoek al een half naar naar die kabels, en tot nu toe niet gevonden (in Nederland dan).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1