Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Als het een goede kaart is moet hij alle tv in/uit gangen ondersteunenspaceboy schreef op 28 december 2002 @ 14:33:
Hallo!
Ik heb al gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe videokaart. De Radeon 9700 Pro lijkt me wel wat, maar ik wil dolgraag de AIW, dus met tv-tuner. Weet iemand of deze ooit nog in Nederland op de markt gaat komen? Een aparte tv-kaart wil ik niet. En als je zoiets gaat importeren vanuit de States, werkt dat tv-signaal niet anders ofzo?
Thx!
dus ik denk niet dat ie aparte signalen moet hebben
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik wil ook heel graag een Radeon 9700 Pro AIWspaceboy schreef op 28 december 2002 @ 14:33:
Hallo!
Ik heb al gezocht, maar niets kunnen vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe videokaart. De Radeon 9700 Pro lijkt me wel wat, maar ik wil dolgraag de AIW, dus met tv-tuner. Weet iemand of deze ooit nog in Nederland op de markt gaat komen? Een aparte tv-kaart wil ik niet. En als je zoiets gaat importeren vanuit de States, werkt dat tv-signaal niet anders ofzo?
Thx!
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Ah joh? Hij is op Anandtech al een paar maanden terug gereviewd...Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 16:30:
Klopt. Maar ik geloof dattie dr zelfs in amerika nog niet is.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Betekent dit dat ie PAL in Amerika niet mag ondersteunen, en als ie het nou wel ondersteunt, kan ie m toch importeren, denk niet dat Hercules daar een stokje voor kan steken. In de winkel verkopen is wat anders.UNICRONBOT schreef op 28 december 2002 @ 22:49:
[...]
Ik wil ook heel graag een Radeon 9700 Pro AIWMaar als je de kaart in de U.S.A of canada koopt heb je NTSC. Hercules Guillemot heeft het alleen recht in europa voor Radeon 9700 Pro AIW met PAL. Als ik mu niet vergis
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Q7: What are the differences between the European and North American versions of the ALL-IN-WONDER® 9700 PRO?
A7: North American Version
NTSC tuner supporting North America, Japan and Latin America as well as other NTSC countries
Have 'closed captioning'.
Closed caption features such as HotWords and TV Magazine.
Accompanying software bundle for the retail product may be different.
The Interactive Program Guide.
Component Output (YPrPb) for display on DTV Ready televisions
European Version
Integrated Teletext application including support for 88 captions.
Additive Autoscan - add new channels to the existing channel list via a re-scan.
European tuner supporting all European countries as well as other PAL/Secam countries including China and Hong Kong.
Multistandard Autoscan - multichannel lists are now supported along with the ability to automatically detect the standard used for each channel during an autoscan.
Manual Add Channel - user has the ability to manually add new channels to the existing channel list.
Als je een kaart koopte krijg je een PAL van ATI.
Merk: SAPPHIRE,Connect3D, Gigabyte, HIS/Enmic, PowerColor, komen ook met een PAL Version. Bron golem.de
Dus Guillemot/Hercules heeft geen alleen recht in europa.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
http://mirror.ati.com/products/pc/aiw9700pro/faq.html#7
Hij IS er dus wel. Maar op die takke-website van ATI kan ik geen eens een of ander mail-adres vinden voor vragen. Iemand connecties met ATI? Ik MOET die kaart hebben. In de USA kost 'ie $449, valt op zich nog mee. Tegen huidige dollarkoers moet hij hier toch voor 600E wel in de schappen kunnen.
even doorklikken en je hebt zes Nederlands distributeurs
[ Voor 35% gewijzigd door Scighera op 30-12-2002 09:48 ]
www.triathlete.nl
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best wel absurd dat ik in de PW van T.Net geen één enkele 9700 Pro AIW kan vinden. Van ATI of 3rd-party.
Is er een goede reden voor die afwezigheid? Het had een goed kerstcadeau kunnen zijn voor veel mensen.
dit draadje hou ik al een poosje in de gaten... dus als je 'm ergens ziet opduiken, meld het dan even hier...
Verwijderd
De 9700 Pro AIW heeft in de prijslijsten gestaan. Bij 1 leverancier wel te verstaan, die 'm echter niet op voorraad had en ook geen leverdatum kon noemen. Nu kijk ik weer in de prijslijsten en hij is wederom compleet afwezig.
Mag ik nou concluderen dat ATI ons royaal laat hangen?
Ja... maar met daarbij een onbekende levertijd, dus n beetje vaag van die leverancier?Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 03:06:
* en kick *
De 9700 Pro AIW heeft in de prijslijsten gestaan. Bij 1 leverancier wel te verstaan, die 'm echter niet op voorraad had en ook geen leverdatum kon noemen. Nu kijk ik weer in de prijslijsten en hij is wederom compleet afwezig.
Mag ik nou concluderen dat ATI ons royaal laat hangen?
Maar ik dacht dat er een maand geleden een europese versie aangekondigd werd.... Waar blijft die???????
Verwijderd
/me gaat maar eens zoeken naar een gewone 9700 Pro en een TV tuner kaartje
Nope, en tegen die tijd hoeft het van mij ook niet meer. Dan wil ik ondertussen een 9800 Pro AIW ofzo. Ik snap het echt niet, als ze zoiets een beetje slim op de markt gooien hier vang je zo een paar procent marktaandeel extra. Jammer ATI.Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:46:
Volgens mij wordt ie voortijdig dood verklaard om te komende 9800 pro AIW niet dwars te zitten. Maar ook die komt volgens mij nooit hier of zo
/me gaat maar eens zoeken naar een gewone 9700 Pro en een TV tuner kaartje
de 9700 is maar 4 maanden te laat, hij had er rond de kerst moeten zijn hier.
hij is errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 23:48:
Volgens mij komt ie gewoon niet, punt uit.
Zie de pricewatch
een van Club3D
en van Sapphire
[ Voor 8% gewijzigd door DaBeetle op 15-04-2003 08:50 ]
Verwijderd
Dan doe je toch wat fout hoor.Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 21:31:
Als ik op dat linkje klik krijg ik een pricewatch scherm met 0 artikelen voor mijn neus.
Verwijderd
Het is volgens mij voordeliger om een gewone 9700 Pro te halen en dan een losse tv kaart of zit ik nu mis?
Verwijderd
Zal wel foutje zijn. Bij FunPrice hadden ze ook maanden dat er een 9700 Pro AIW op de lijst stond. Dat was dus ECHT geen AIW. Ik zie hier ook niet al te duidelijk dat 'r een tv-tuner inzit.richardkraal schreef op 17 april 2003 @ 21:57:
zoeken@ alternate! wel 1sec
http://www2.alternate.nl/...fische%20kaarten%20AGP%20
Oh, toch wel! Antenne-ingang! Iemand ervaring met deze kaart? Als 't 'm echt is bestel ik 'm zo!
[ Voor 13% gewijzigd door spaceboy op 18-04-2003 21:43 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
De zapper kan je nu ook los kopen volgens; nieuws: ATi Remote Wonder review en denk samen met een losse Tuner kaart en een goeie grafische kaart kom je dan op hetzelfde uit.
Kost je alleen 1 Pci slot meer maar je kan in de toekomst wel allleen je losse videokaart vervangen en niet je gehele AIW.
Zit zelf al vanaf de AIW 8500 te twijfelen of ik hem wil kopen (Kan
*
Heb ik al gevonden. Bij http://www.sallandautomatisering.nl/ hebben ze die te koop. Alleen leverbaar vanaf eind april staat erbij.
Van Hercules staat hij er nog niet bij. Hercules heeft echter al wel weer een 9800Pro in de lijsten staan, die Club3D weer niet heeft.
Maar ik zou er toch voor kiezen om voor een aparte VGA en TV-kaart te gaan, als de ruimte daarvoor is.
in december 2002 was deze kaart gewoon te krijgen hoor in de VS
hij kostte toen ook geen 449 dollar zoals op de ati site, maar 100 dollar minder bij de goedkoopste winkel in de VS.
ik heb toentertijd 16 webwinkels afgezocht, maar niet 1 die buiten de VS leverde, ook allemaal gaan ze via creditcard.
ik heb me destijds ongans lopen zoeken om op een of andere manier toch aan die kaart te komen, maar allemaal tevergeefs.
momenteel zegt men dat de kaart er eind april/begin mei dus ECHT is.
wow dan al, das zowat een half jaar later dan gepland.
Ja dat wist ik ook wel. Maar volgens mij was het van belang dat hier in Europa een ander soort tv-signaal via de kabel gaat. Kortom, aan de tv-tuner van de US-versie heb je hier volgens mij niets. Maar da'k kan ik mishebben.Paulus0013 schreef op 21 April 2003 @ 18:30:
in de paar eerste postst hier worden dingen gezegd die niet helemaal waar zijn.
in december 2002 was deze kaart gewoon te krijgen hoor in de VS
hij kostte toen ook geen 449 dollar zoals op de ati site, maar 100 dollar minder bij de goedkoopste winkel in de VS.
ik heb toentertijd 16 webwinkels afgezocht, maar niet 1 die buiten de VS leverde, ook allemaal gaan ze via creditcard.
ik heb me destijds ongans lopen zoeken om op een of andere manier toch aan die kaart te komen, maar allemaal tevergeefs.
momenteel zegt men dat de kaart er eind april/begin mei dus ECHT is.
wow dan al, das zowat een half jaar later dan gepland.
je kan beter upgraden en je hebt gewoon de beschikking over een CRT/VGA en een DVI uitgang. Het enige wat je dan niet hebt is die FireWire aansluiting
www.triathlete.nl
Verwijderd
Aan een NTSC kaart heb je hier niks. Het moet PAL zijn. En flashen = garantie weg. Daarbij is dat ook geen garantie voor succes door de gebruikte tuner.spaceboy schreef op 21 april 2003 @ 18:37:
[...]
Ja dat wist ik ook wel. Maar volgens mij was het van belang dat hier in Europa een ander soort tv-signaal via de kabel gaat. Kortom, aan de tv-tuner van de US-versie heb je hier volgens mij niets. Maar da'k kan ik mishebben.
En in de US is ie te krijgen ja .. daar heb je in Europa niks aan.
Verwijderd
ATI Radeon 9700 Pro : € 329,-
Haupage WinTV-PVR-350 : € 199,-
---------------------------------------------------
Totaal :€ 528,-
Met deze combo heb je dezelfde mogelijkheden als bij een AIW
Club3D ATi Radeon 9700 Pro 128MB (All-In-Wonder): € 475,-
Scheelt je toch zo'n € 53,-
Nog een voordeel is dat je een uitgebreid software pakket hebt
Een nadeel is weer, dat als je een andere vid. kaar wilt je je TV Tuner kwijt bent
Zijn er verder nog nadelen waar je rekening mee moet houden, of eventuele voordelen?
[quote]Secondly, while AGP 8x is understandably in its infancy, general incompatibility with multiple SiS 648-based motherboards is a little harder to understand. [/quote]
Ik las net bovenstaande stukje, wat bedoelen ze daar precies mee?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 15:33 ]
Verwijderd
Verwijderd