Toon posts:

[linux] Dynalink MultiCom PCMCIA card

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Draai op mijn laptop Debian met 2.4.20 en probeer een Dynalink MultiCom PCMCIA card aan te sluiten. cardmgr herkent em niet. Het zou een NE2000 compatible netwerk adapter moeten zijn, maar pcnet_cs pakt em niet.

Als je nog meer info nodig hebt, zeg het maar. (DUS NIET METEEN OP SLOT, MODS)

Verwijderd

Heb je [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] wel doorgelezen ?
Ik zal wel even quoten dan:
# Hou je topic duidelijk en begrijpelijk en vertel wat je al geprobeerd hebt en waar het misging. Een topic als
He ik heb redhat geinstaleert en nu doet me fikker het nie en hou moet ik spellen instlaleren want me ut cd doet niks als ik em erinstop
kan werkelijk niemand iets mee.

NOOT:
Topics waarvan een van ons vindt dat de starter niet genoeg zijn best heeft gedaan, gaan vanaf nu op slot. Het is niet de bedoeling dat jij in je luie stoel een pilsje gaat drinken terwijl wij het voor je op moeten lossen. Misschien wel een harde maatregel, maar dit om het niveau een klein beetje op te krikken. Denk eraan: jij bent degene met een probleem, niet wij. Doe dan ook een beetje je best zodat we niet eerst naar Hans Anders moeten om een bril met +17,2 glazen te kopen.
Wel op slot dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 14:19 ]

Dit topic is gesloten.