hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Na mijn hotmail acount op me nieuwe pc te hebben toegevoegd komt die steeds met de volgende meldingen.

Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Authorization Required', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC32

Het downloaden van kopteksten voor de map Postvak IN is niet voltooid. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Authorization Required', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC32

als ik vervolgens mijn wachtwoord handmatig intyp dan doet die het niet meer tot dat ik Outlook express 6 afsluit en weer opnieuw opstart dan begint alles weer opnieuw.

Mijn OS Windows XP Home edition NL

Alle laatste updates zijn geinstalleerd

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Wat dacht je van je wachtwoord bij accounts erin zetten?

• cool0
ja dat staat erin met onthouden erbij maar telkens als ik outlook afsluit en ik kijk weer is dat veld leeg.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Klik anders met rechtermuisknop op de Hotmail map in de mappenlijst van Outlook Express.
Kies dan eigenschappen, en ga naar het tabblad server.
Kijk of je ww daar goed staat en aangevinkt.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

8)7

"Extra" --> "Accounts" --> <je hotmailaccount selecteren> --> "Eigenschappen" --> tab "Server" --> wachtwoord invullen en "wachtwoord onthouden" aanvinken. Dan "OK".

Of veel makkelijker: als je je wachtwoord handmatig invult, meteen wachtwoord onthouden aanvinken.

Succes!

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• cool0
ja dat staat aan maar nada nopes gewoon stug blijven vragen om dat wachtwoord

Verwijderd

super-de-boer schreef op 28 december 2002 @ 14:01:
8)7

"Extra" --> "Accounts" --> <je hotmailaccount selecteren> --> "Eigenschappen" --> tab "Server" --> wachtwoord invullen en "wachtwoord onthouden" aanvinken. Dan "OK".
Lees nou eens... 2 posts boven jou post ik hetzelfde, en een post boven jou post hij dat hij dat al gedaan heeft.
En nou kom jij hiermee :z
cool0 schreef op 28 december 2002 @ 14:06:
ja dat staat aan maar nada nopes gewoon stug blijven vragen om dat wachtwoord
Heb je je account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 14:07 ]

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan proberen wat je wil, het probleem is alleen dat het niet gaat werken totdat je een betaald hotmail abbo aanschaft.

Zie:
nieuws: Hotmail vraagt geld voor POP e-mail

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 28 December 2002 @ 14:28:
Je kan proberen wat je wil, het probleem is alleen dat het niet gaat werken totdat je een betaald hotmail abbo aanschaft.

Zie:
nieuws: Hotmail vraagt geld voor POP e-mail
nofi, maar hier werkt het gewoon :?

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:37:
[...]

nofi, maar hier werkt het gewoon :?
Het probleem van topicstarter is volgens mij ook niet het checken van andere POP-accounts via Hotmail, maar het "op POP-wijze checken" van Hotmail.
En dat werkt bij mij ook nog steeds.

TopicStarter: Heeft het ooit gewerkt bij jou? maw, heb je iets veranderd waardoor het evt. niet meer zou kunnen werken of heeft het het nooit goed gedaan? --> werkte het bijv. in Outlook Express 5.5 wel?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Verwijderd

hotmail is ook via de site slecht te bereiken.
ik kreeg gister enkele mailtjes met engelse teksten en bijlage.scr binnen. en op virusalert.nl is te lezen dat er een nieuwe yaha variant is mischien zijn de hotmail servers gewoon overbelast

Verwijderd

Ik kan al de hele dag niet de hotmail pagina komen. Kom zelfs niet bij het inlogscherm. "de pagina kan niet worden weergegeven". Anderen schijnen hier geen last mee te hebben. Weet iemand wat ik kan doen om te kijken waar het probleem zit.
Met andere pagina's heb ik helemaal geen last.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 09:22
Ik kan vandaag (en met heel veel moeite gisteren) hotmail niet bereiken. Zeer vervelend want ik verwacht belangrijke mail!! Dus ik heb dr ook last van.

Verwijderd

toevallig omgeving Nijmegen??

• OcNewB
Ja !

Weet jij iets wat ik niet weet?

[ Voor 82% gewijzigd door OcNewB op 03-02-2003 00:33 ]

Verwijderd

toevallig surfnet via uni

• OcNewB
Yup!

• OcNewB
Wat weet jij dat ik (nog) niet weet?

Rare is dat alle andere sites vrijwel allemaal probleemloos werken. Behalve dus .net dingen/ messenger/ hotmail....

[ Voor 63% gewijzigd door OcNewB op 03-02-2003 00:35 ]

Verwijderd

zal het daar wel weer aan liggen. Ben ik in ieder geval niet de enige :-)
Trusten

Verwijderd

niets denk ik, alleen overal doet hij het.
Ook bij anderen in Nijmegen
En surfnet heeft wel vaker problemen

• OcNewB
Prut UCI!
Lopen ze weer te kloten..... Welterusten. We zien het morgen wel weer...

• Xandrios
  • Laatst online: 05-08 20:24
owke, storing dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.