missende blokjes

Pagina: 1
Acties:

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
We hebben het er hier al vaak over gehad, dat bij MegaFlushes vaak blokjes kwijt raken. Maar het lijkt er nu op, dat ook bij gewone flushes er een (klein) percentage blokjes mist. Niet door random, of dubbel, maar gewoon telkens een aantal blokjes dat mist.
(De key zou er maar tussen zitten...)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de blokjes die je verliest komen vooral door reeds gedane random blokjes.. verder kan het ook zijn dat met flusjen niet alles doorkomt.. je kunt natuurlijk nog een keer een back-up flusjen voor de zekerheid

als de winnende key er tussen zit.. jammer.. maar die kans is 1 op 78 mld ofzo.. dus maak je daar maar geen zorgen over.. bovendien zal die dan over 90 dagen opnieuw worden uitgedeeld ;)

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
1) ik heb geen back-up's als mijn client normaal draait.

2) als dit bij iedereen gebeurt (of een groot aantal) maak ik me wel zorgen

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
ik denk dat distributed.net niet op al te geweldige equipment draait daaro. I mean, wie betaald het allemaal?? Ze krijgen maar $2000 uit de prijzenpot, geen vetpot voor paar jaar werken :(.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Toch komt het niet daar door seqeunce, die vraag heb ik ook al een keertje bij distributed neergelgd, maar zij hebben om mensen die altijd netjes blokjes ophalen niet te benadelen, een stuk keyrange gekozen die niet gebruikt wordt voor blokjes die door distributed worden uitgereikt, maar alleen voor random blokjes worden gebruikt. Dat is dezelfde reden waarom we nu o pbijna 25% van de range zitten, maar als je random draait je er veel meer niet toegekend krijgt dan die 25%.

[removed]