©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
staat goed op 0 in mijn ogen.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Het is ruim te laat gepost om voor first-post in aanmerking te komen, en het is ook geen flame of troll.
Wel is het uitermate overbodig en draadvervuilend
Helaas zijn daar geen -1 tags voor, dus mag hij zichzelf tevreden stellen met een 0.
maar ja, wat verwacht je van iemand met een Karma dat opgebouwd is met 0,5 punten per reactie
Wel is het uitermate overbodig en draadvervuilend

Helaas zijn daar geen -1 tags voor, dus mag hij zichzelf tevreden stellen met een 0.
maar ja, wat verwacht je van iemand met een Karma dat opgebouwd is met 0,5 punten per reactie
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ik denk dat je met -1 onzin weer iets anders gaat krijgen, een soort van tag war. aangezien ik een technisch inhoudelijke post compleet onzinnig kan vinden, en zodoende een welles nietus discussie kan gevoerd worden, van mij betreft kan de tag overbodig wel een eindresultaat van -1 krijgen ipv de 0 wat nu het max eindresultaat is van de tag overbodig.polaris schreef op 28 december 2002 @ 21:11:
Misschien moesten we Femme eens vragen een tag "-1 Onzin" in te voeren.