Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Volcano 8

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey dudes! Luister....

Ik ga men proc upgraden, maar men moederbord heeft geen aansluiting voor en [ CPU fan, cooler, etc wat je het ook wil noemen ] zoeen drie pin dingetje, dus hoe kan ik later als men onderdelen aan komen men volcano 8 aanslutien op men nieuwe proc?

Alvast bedankt latorzzz 8)

Mzzl

Mike

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
faq he..

verder kan je bij de computerboer een verloop stukie hale waarmee je em ook op je molex aansluiting kan prikke

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57
Mike teneerste: wees eens wat duidelijk wat betreft je moederbord, een merknaam + type zou heel handig wezen.

Twee: op de site van Thermal take word aangegeven vor welk mobo deze cooler geschikt is enig eigen inzet mag heus, daarnaast leer je er wat van.

Drie: groeten doen we niet hier op GOT

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 28-12-2002 13:10 . Reden: aanpassing ]

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Hoe zit je cpu-koeler nu aangesloten dan? Ieder moederbord heeft minstens 2 fanheaders (3 is wel standaard eik) volgens mij.

Maar goed, je kan je koeler dus aansluiten op de manier waarop je huidige koeler aangesloten is (d'oh), of met een verloopkabeltje molex-fanheader (die hebben ze wel bij iedere compuzaak).

Owhja, nog wat tips voor voortaan:
-Kies een logische benaming voor je topic.
-Probeer eerst eens zelf na te denken.
-Koeler.. hm.. dat hoort eigenlijk in het oc/coolgedeelte.
-Welkom op GoT (hm.. sinds juni, maar toch, 5e post), de FAQ is best vermakelijk om te lezen :)

Enne.. ik wil eigenlijk het merk/type van je mobo wel weten.. het kan niet dat er geen fanheader op zit.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:30
Op elk moederbord zit een 3 pins aansluiting voor fans.
Zo niet dan koop je een 3-pin > molex verloopgevalletje bij de elektroboer om de hoek.

Dicht.

Dit topic is gesloten.