dvd burner round-up

Pagina: 1
Acties:

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik vroeg me af of t.net niet een round-up van de dvd burners kan maken. Ik bedoel; nu zoveel mensen interesse hebben in dvd burners, zou het voor hen wel handig zijn als er zo'n round up was. Het is natuurlijk wel lastig met de verschillende types (dvd- , dvd+ of dvd-ram), maar met simpel nadenken kom je wel uit op de dvd+. :)

System Specs

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Vind het wel een goed plan, ik zit eigenlijk op zoiets int Nederlands te wachten voordat ik zo'n apparaat ga halen.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Verwijderd

Niet om de concurrentie te spekken: hardwareinfo heeft eind september toch een uitgebreide dvdburder roundup gehad?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
ow jah joh?
gaan we ff kijken dan :D

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 16:07:
Niet om de concurrentie te spekken: hardwareinfo heeft eind september toch een uitgebreide dvdburder roundup gehad?
Valt me tegen hoor. Ik denken dat t.net het antwoord op al mn vragen was. Als een soort 'holy bible'! _/-\o_

System Specs

Verwijderd

simpel, ben je alleen geïnteresseerd in dvd-r/-rw, neem dan een pioneer a04/05
ben je ook in geïnteresseerd in dvd+r/+rw, ga dan voor de sony dru500 :)

/me heeft de a04

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

lj2000 schreef op 30 december 2002 @ 12:35:
[...]

Valt me tegen hoor. Ik denken dat t.net het antwoord op al mn vragen was. Als een soort 'holy bible'! _/-\o_

Maar alleen bij ons kun je die dingen ook winnen :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1