Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
* Draait de fan op je GF2 nog?
* Is er een beetje airflow in je kast?
* Zit de cooler niet vol stof?
En hoe hangt hij vast? Gewoon ineens? Of krijg je van te voren artifacts?
Aub een iets duidelijkere beginpost
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Directx versie ?
I've visited the Mothership @ Cupertino
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Hier heb ik de meeste details wel op een rij.
Overige informatie:
- Asus Motherboard 3 PCI slots, uit te breiden door AGP 4x slots
- Seagate 40 GB, Ultra ATA 66 interface
- 128 MB PC 133 S-DRAM
- Geforce 2 GTS 32MB DDR SDRAM AGP 4x
- Lifetec 19-inch CRT-monitor
- Maximaal 100 Hz vernieuwingsfrequentie bij 1024x768
- Aanbevolen vernieuwingsfrequentie bij 1024x768: 75/85 Hz
- Via 4 in 1
- Detonator: standaard van Win XP, 5.1.2001.0
Ik heb 30.82 en 41.09 geprobeerd, geen succes.
Ik heb echter de oude driver niet verwijderd.
Moet dit eigenlijk wel? Zo ja, kan ik dan als ik de oude driversbestanden (nv4.sys en nv4.dll) op een floppy zet, en de nieuwe driver zou niet werken, de oude drivers via dat floppy weer terugzetten in de oorspronkelijke directory?
BTW: ik heb het maar even op een andere site gezet, want sinds dat ik Zon ADSL Lite heb, kan ik niet meer ftp-en naar Zon.
Ik heb allerlei threads doorgelezen op Zon forum, maar niks werkt
Algemene info:

Systeeminfo:

Instellingen beeldscherm:

Eigenschappen adapter:

Eigenschappen beeldscherm:

Hardwareversnelling:

DirectX:

Opmerking: erg raar, wat hier staat.
157 MB gebruikt, 150 MB beschikbaar
Wisselbestand:

Opmerking: en hier staat weer dat het wisselbestand 192 MB is.
Foutmelding bij Delta Force Land Warrior:

Opmerking: hier staat dat het wisselbestand kleiner is dan 140 MB.
Snappen jullie er nog iets van?
Alle testen bij het DirectX-hulpprogramma werden met succes doorlopen.
De enige opmerking die ik kreeg te zien:

Eigenschappen Nvidia Geforce 2 GTS:

Extra opmerkingen:
Als de pc opstart hoor je af een toe een hard brommend geluid, en dit houdt pas op na een minuutje of 2. Nou heb ik gehoord dat dit waarschijnlijk door de koeler van de grafische kaart komt. Moet ik deze dan ff schoonmaken of niet?
[ Voor 10% gewijzigd door mrbombastic op 29-12-2002 16:43 ]
Als de pc opstart hoor je af een toe een hard brommend geluid, en dit houdt pas op na een minuutje of 2. Nou heb ik gehoord dat dit waarschijnlijk door de koeler van de grafische kaart komt. Moet ik deze dan ff schoonmaken of niet?
dit heeft te maken met je fan, het kan zijn dat ie kapot is, dat er een scheur in zit ofzo, dat ratelen houdt meestal wel op als ie warm is.
ik zou wel even kijken, het kan zijn dat die koeler vol stof zit. gewoon ff weghalen/schoonmaken. dit kan d8 ik gewoon met een stofzuiger. maar dat weet ik niet zeker! wacht daar meej totdat iemand anders zegt of dat kan of niet. als et niet kan is dat flink zonde
Even over die refreshrate, waarom zet je die niet hoger?
Al die plaatjes zijn niet echt nodig.
@Burner13: Ken je dit knopje:
[ Voor 37% gewijzigd door Xander op 29-12-2002 17:28 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
384MB is echt niet zo veel als dxdiag al aangeeft dat je 157MB in gebruik hebt voor je het spel moet starten...
heb ik het goed als ik dit een PCI geforce kaart is? (wist niet dat er PCI GTS varianten zijn)
de laatste whql van de 20 of 30 reeks van de detonater lijken mij het best voor een gf2
kan die 60Hz niet hoger? zou ie niet van mogen vastlopen, wel slecht voor je ogen (tenzij TFT)
ja, ik ken dat knopje, maar sinds ik weer met netscape werk staat dat knopje r niet meer bijXanderH schreef op 29 december 2002 @ 17:26:
Inderdaad even de fan schoonmaken/insmeren/vervangen (tenzij je kaart passief gekoeld is).
Even over die refreshrate, waarom zet je die niet hoger?
offtopic:
Al die plaatjes zijn niet echt nodig.
@Burner13: Ken je dit knopje: [afbeelding]?
Net netscape 7 geïnstalleerd en bij mij staan die knopjes er gewoon.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Je wisselbestand moet zeker een stukkie hoger omdat je niet zoveel intern geheugen hebt.
(je kan het btw beter op je "d" zetten mocht je daar nog genoeg schijfruimte hebben) , scheelt een stukkie performance.
Mocht je er niet veel van snappen zet het dan op auto.
Die herrie de eerste 2 minuten komt van of je chipsetcooler of je vga kaart. Is in principe niks mee aan de hand , is een bekend probleem bij Asus bordjes.
owjah. Mocht je een asus videokaart hebben dan kan je een soort tooltje instaleren die de temp van je videokaart checkt. Micchien word die wel te heet.
Ik heb besloten om de helpdesk maar even op te bellen, omdat ik nog 3 maanden garantie heb en dan mogen zij mn pc gaan repareren.