Ik heb weinig kennis van pda's, wat ik wel weet is dat ik er een aan moet schaffen met de volgende mogelijkheden:
-Nederlandstalige software
-Moet goed samenwerken met XP
-Goed leesbaar scherm (in zonlicht of in donker)
-Voldoende opslag capaciteit (Eventueel met externe opslag capaciteit werken)
Het liefst wil ik dat hij het volgende kan en heeft of uitbereiding mogelijkheden heeft
-Agenda
-Adressen
-Memo's
-E-mailen onderweg (in combinatie met mobiele telefoon of 2e telefoonkaart?).
-Misschien een heel klein beetje surfen op het web.
-Memorecorder is een voorkeur, geen vereiste
-GPS, routeplanner
-bv een viewer voor auto-cad tekeningen (het zou handig zijn als ik daarop ook aantekeningen kan maken?)
-Misschien is het handig om hem zonder draad te kunnen laten communiceren met mijn pc. Omdat de pc in de kast staat.
Verder is het handig als ik hem in de auto op een steuntje of zoiets kan zetten zodat ik hem onderweg kan raadplegen (denk ook aan de routeplanner)
En ik weet niet in hoeverre dat kan, maar als dat ding in een steun staat en er zit bv een telefoonkaart in(als dat kan). Zou het handig zijn om er ook, naast mijn gewone telefoon, handsfree mee te kunnen bellen. Dan ga ik ervan uit dat als ik iemand moet bellen die in het adressen bestand staat ik die aan kan klikken en dat hij daarvanuit direct het nummer kan bellen.
Waarschijnlijk zal hij te zwaar worden om in je borstzakje te doen. Het is dan ook handig om iets te hebben waarin ik hem bij voorkeur aan mijn broekriem kan bevestigen en waarin hij dan ook een beetje beschermd is.
Is dit mogelijk en zo ja voor welke pda kan ik dan kiezen?
-Nederlandstalige software
-Moet goed samenwerken met XP
-Goed leesbaar scherm (in zonlicht of in donker)
-Voldoende opslag capaciteit (Eventueel met externe opslag capaciteit werken)
Het liefst wil ik dat hij het volgende kan en heeft of uitbereiding mogelijkheden heeft
-Agenda
-Adressen
-Memo's
-E-mailen onderweg (in combinatie met mobiele telefoon of 2e telefoonkaart?).
-Misschien een heel klein beetje surfen op het web.
-Memorecorder is een voorkeur, geen vereiste
-GPS, routeplanner
-bv een viewer voor auto-cad tekeningen (het zou handig zijn als ik daarop ook aantekeningen kan maken?)
-Misschien is het handig om hem zonder draad te kunnen laten communiceren met mijn pc. Omdat de pc in de kast staat.
Verder is het handig als ik hem in de auto op een steuntje of zoiets kan zetten zodat ik hem onderweg kan raadplegen (denk ook aan de routeplanner)
En ik weet niet in hoeverre dat kan, maar als dat ding in een steun staat en er zit bv een telefoonkaart in(als dat kan). Zou het handig zijn om er ook, naast mijn gewone telefoon, handsfree mee te kunnen bellen. Dan ga ik ervan uit dat als ik iemand moet bellen die in het adressen bestand staat ik die aan kan klikken en dat hij daarvanuit direct het nummer kan bellen.
Waarschijnlijk zal hij te zwaar worden om in je borstzakje te doen. Het is dan ook handig om iets te hebben waarin ik hem bij voorkeur aan mijn broekriem kan bevestigen en waarin hij dan ook een beetje beschermd is.
Is dit mogelijk en zo ja voor welke pda kan ik dan kiezen?