vandaag heb ik een mailtje gekregen van iemand met een screensaver erin (tenminste dat stond erbij) ik was dus zo dom om het te openen en nu krijg ik steeds van nav 2003 een bericht dat C:\WINDOWS\System32\tcpsvs32.exe een worm bevat en zich door wil mailen.
nu heb ik dus al naar dat bestandje gezocht maar het was er niet.
nu heb ik in de search en omega search gezocht maar hier heb ik niks gevonden , toen ben ik naar google gegaan en heb ik hetvolgende gevonden:
http://securityresponse.s...c/data/w32.yaha.k@mm.html
(link even helemaal doortrekken)
alleen hier staan bestanden in die je moet verwijderen maar die staan dus helemaal niet op mijn computer ik heb ook systeemherstel uitgezet want ergens stond dat je dat ook moest doen.
nu kan ik dit virus dus niet verwijderen ( tenminste niet vinden) en als ik nav 2003 om updates uit te voeren krijg ik enkele 100e keren dat bericht van dat hij zich door wil mailen en kom ik er dus niet in.
in quartine zetten heeft geen zin want hij blijft het bericht geven.
nu heb ik wel wat bestanden gezien die er op leken in system32 zoals srvsvc.dll maar dus niet de bestanden die ik echt moet hebben..
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het virus te verwijderen
ik draai trouwens op windows xp professional
nu heb ik dus al naar dat bestandje gezocht maar het was er niet.
nu heb ik in de search en omega search gezocht maar hier heb ik niks gevonden , toen ben ik naar google gegaan en heb ik hetvolgende gevonden:
http://securityresponse.s...c/data/w32.yaha.k@mm.html
(link even helemaal doortrekken)
alleen hier staan bestanden in die je moet verwijderen maar die staan dus helemaal niet op mijn computer ik heb ook systeemherstel uitgezet want ergens stond dat je dat ook moest doen.
nu kan ik dit virus dus niet verwijderen ( tenminste niet vinden) en als ik nav 2003 om updates uit te voeren krijg ik enkele 100e keren dat bericht van dat hij zich door wil mailen en kom ik er dus niet in.
in quartine zetten heeft geen zin want hij blijft het bericht geven.
nu heb ik wel wat bestanden gezien die er op leken in system32 zoals srvsvc.dll maar dus niet de bestanden die ik echt moet hebben..
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het virus te verwijderen
ik draai trouwens op windows xp professional