klacht over slotje en kortafheid mod

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
betreffend topic:
[rml][ CSS + HTML & PHP] Cascading code[/rml]

ik ben echt geen newbie in de wereld van scripting en proggen (kan o.a. delphi, c++, java, asp en sinds kort enigszinds php) maar vind dit toch echt wel onvriendelijk...

kan begrijpen dat ie verplaats is en heb ook geen enkel probleem met whoami, maar wel met bosmonster. Ik zei namelijk in het begin van de topic dat ik o.a. w3schools al geraadpleegd had en dus vind ik "Veeel plezier.. check ook eens http://www.w3schools.com" wel enigzinds storen...

daarnaast zit het geheel zoals ik in het topic meld wel in een php omgeving en kreeg ik gisteren na het proberen van allerlei soorten CSS tags (o.a. ook span) waarvan ik de syntax idd van w3schools afgehaald had geen goede resultaten...
ik weet echter niet meer exact hoe ik span gebruikte, maar toch zeker ergens een foutje... misschien had ik er gg niet aangedacht om i.p.v. " de single variant te gebruiken (wel zo handig als je PHP output geeft...

Maar nogmaals ik vind het erg irri dat ik direct in dit geval een slotje krijg :( overigens loste Bosmonster het probleem wel op, maar daar kan ik 'm in het topic niet eens ff voor bedanken en/of een aanvulling op posten...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

:/

[ Voor 17% gewijzigd door Plague op 28-12-2002 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat slotje is ter bescherming van het topic, de mod dacht waarschijnlijk dat het slechte reacties aan zou kunnen trekken.
Met een mailtje/icq oid naar de betreffende mod kun je waarschijnlijk je aanvulling nog kwijt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
gaat eerder om m'n gram te spuien en om ff te laten weten dat ik het jammer vind dat een topic af en toe kortzichtig dichtgedaan wordt dan omdat ie weer open moet of zo hoor maar iig bedankt voor de aanvulling ;)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Als het puur is om je gram te spuien, dan is mail een betere keuze dan een topic (het waarom het je in de link van Plague kunnen lezen).
Verder wat betreft het kortzichtige sluiten, het kán voorkomen dat een mod een bericht niet helemaal goed doorleest, en in zo'n geval kun je dus gewoon beter verhaal bij hem halen via email dan op deze manier.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat slotje is ter bescherming van het topic, de mod dacht waarschijnlijk dat het slechte reacties aan zou kunnen trekken.
:D

"We hebben jouw fiets ter bescherming bij het grof vuil gezet... jah, anders zou hij misschien wel eens gejat kunnen worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos schreef op 28 december 2002 @ 12:20:
[...]

:D

"We hebben jouw fiets ter bescherming bij het grof vuil gezet... jah, anders zou hij misschien wel eens gejat kunnen worden."
Nee ... "we hebben je fiets meegenomen en bij ons in de stalling op slot gezet, zodat die niet gejat of misbruikt kan worden, maar sowieso hoorde hij helemaal daar te staan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 21:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb dit eerder gezien, en het zal vast vaker voorkomen. Aan de ene kant snap ik de modjes die topics dicht willen gooien om er van af te zijn. Aan de andere kant echter vind ik het jammer dat er na een 'final' antwoord van een modje geen mogelijkheid bestaat een antwoord hierop te geven. Wat als de poster de suggestie/idee/site al geprobeerd heeft en er niet uit is gekomen, dan zit er een topic op slot waarin het probleem niet is opgelost.

Er zijn dan 2 mogelijkheden. Contact opnemen met modje om slot er af te halen of een nieuwe topic beginnen. Bij dat laatste wordt ie vrijwel meteen WEER op slot gedaan door datzelfde modje, dus contact opnemen is dan de enige, en tijdverslindende, optie. Jammer maar helaas.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Kortom, suc6 met mailen ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Kaastosti schreef op 28 december 2002 @ 13:05:
Ik heb dit eerder gezien, en het zal vast vaker voorkomen. Aan de ene kant snap ik de modjes die topics dicht willen gooien om er van af te zijn. Aan de andere kant echter vind ik het jammer dat er na een 'final' antwoord van een modje geen mogelijkheid bestaat een antwoord hierop te geven. Wat als de poster de suggestie/idee/site al geprobeerd heeft en er niet uit is gekomen, dan zit er een topic op slot waarin het probleem niet is opgelost.

Er zijn dan 2 mogelijkheden. Contact opnemen met modje om slot er af te halen of een nieuwe topic beginnen. Bij dat laatste wordt ie vrijwel meteen WEER op slot gedaan door datzelfde modje, dus contact opnemen is dan de enige, en tijdverslindende, optie. Jammer maar helaas.
en daar heb ik dus net geen zin in, laten die Mod's maar eens een keertje oppassen, teveel modden is net zo erg als te weinig modden...

Ik hoef dat topic echt niet zo nodig meer opnieuw open te hebben, maar als ik dan zie dat een topic als dit wel open blijft, waarbij de topicstarter vrij naief bezig is, denk ik tja... [rml][ PHP] forumvolgorder probleem[/rml]
Again: geniet maar mod met mate ;)

[ Voor 6% gewijzigd door jopiek op 28-12-2002 13:22 . Reden: foutje... ]

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

"ja maar hij wel en ik niet :'( "
grow up
1/ het staat in /14 en niet in /13
2/ er is een litemod in die thread aanwezig

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
D2k schreef op 28 December 2002 @ 13:26:

[...]

"ja maar hij wel en ik niet :'( "
grow up
1/ het staat in /14 en niet in /13
2/ er is een litemod in die thread aanwezig
daar ging het niet om, het ging er om mijn laatste uitspraak ff te onderbouwen :+
(geniet maar mod met mate ;))

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

retoriek is niet je sterkste punt, dan
maar als ik dan zie dat een topic als dit wel open blijft, waarbij de topicstarter vrij naief bezig is, denk ik tja, geniet maar mod met mate
:?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Als ik dit:
jopiek schreef op 28 december 2002 @ 13:22:
en daar heb ik dus net geen zin in, laten die Mod's maar eens een keertje oppassen, teveel modden is net zo erg als te weinig modden...
En dit
maar als ik dan zie dat een topic als dit wel open blijft, waarbij de topicstarter vrij naief bezig is, denk ik tja... [rml][ PHP] forumvolgorder probleem[/rml]
En dit:
jopiek schreef op 28 december 2002 @ 11:43:
betreffend topic:
Maar nogmaals ik vind het erg irri dat ik direct in dit geval een slotje krijg :( overigens loste Bosmonster het probleem wel op, maar daar kan ik 'm in het topic niet eens ff voor bedanken en/of een aanvulling op posten...
combineer, meen ik toch enige vorm van ongepaste -irritatie en arrogantie- te zien.

Een echt duidelijk punt kan ik niet echt halen uit dit draadje; je gaat van de hak op de tak; WAAR draait het nou eigenlijk om?

Ik meen dat het gaat om 'modjes modereren te vlot' alleen als ik je argumenten erbij sleep, zie ik geen overeenkomst; alleen iemand die geergerd is omdat z'n topic dicht is gepleurd.

Wil je dat modje bedanken? mail hem dan
Je hebt geen zin om een modje te mailen (om welke reden dan ook); laten de modjes maar eens oppassen? Hm.... misschien moeten ze jou maar modje maken

[ Voor 17% gewijzigd door WFvN op 28-12-2002 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is het anders niet verstandig om één deel te maken voor n00b vragen, en als er dan een keer een vraag is die het niveau van GoT omlaag zou halen, kan je 'm daarnaartoe verkassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 21:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ruuddie schreef op 28 december 2002 @ 13:55:
Is het anders niet verstandig om één deel te maken voor n00b vragen, en als er dan een keer een vraag is die het niveau van GoT omlaag zou halen, kan je 'm daarnaartoe verkassen...
Open daar maar een aparte topic voor :)

Ik denk dat het hier inderdaad gaat over het te snel dichtgooien van een topic. Als ik het goed begrijp heeft die mod gewoon een links geplaatst (waarvan je al had aangegeven dat je die geprobeerd had), en daarna direkt het topic op slot gegooid. Als poster krijg je dan het idee met een kluitje het riet in gestuurd te worden, aangezien die mod kennelijk jouw bericht niet helemaal doorgelezen heeft (anders had ie die link niet gepost).

Je kunt hier denk ik weinig tegen doen. Mods doen goed werk, maar merk je er zelf alleen wat van als jouw topic een keer op slot wordt gedaan. Dat is natuurlijk wel meteen negatief.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12:35

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle is het 100% met Bosmonster eens

Dit is zo basic, dat hij het volste recht heeft om zo te reageren. Ik zelf geloof er nooit zo in, als mensen zeggen 'dit lukt met niet en ik heb de search al gebruikt' of 'hoe moet dit en dit? ik heb al op w3schools gekeken'.
Ja, heb je dat? Laat het maar zien dan! Op welke pagina's ben je geweest? Welke zoektermen heb je gebruikt? Welke mogelijkheden heb je geprobeerd?
Als je te lui bent om dat er bij te vermelden dan verdien je imho een enkele reis naar het dichtstbijzijnde slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ruuddie schreef op 28 December 2002 @ 13:55:
Neee, niet wéér die discussie oprakelen zeg...

die is al meerdere malen gevoerd, uitgetest, en blijkt niet te kunnen werken @ GoT in z'n geheel, laat staan een enkel subforum.
Zie ook [rml][ NOS] Waarom geen helpdesk???[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 28-12-2002 14:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat deel bestaat al en heet TrashCan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 16:01:
[...]

Dat deel bestaat al en heet TrashCan ;)
Jep :) en anders www.beginnersweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Pelle schreef op 28 december 2002 @ 14:34:
* Pelle is het 100% met Bosmonster eens

Ja, heb je dat? Laat het maar zien dan! Op welke pagina's ben je geweest? Welke zoektermen heb je gebruikt? Welke mogelijkheden heb je geprobeerd?
Als je te lui bent om dat er bij te vermelden dan verdien je imho een enkele reis naar het dichtstbijzijnde slotje.
Ik heb gister span gebruikt zoals ik bovenin dit topic al aangaf en daarnaast kan ik de hele span tag niet vinden op w3schools, ze hebben het daar vrijwel alleen over stylesheets zelf en dat had ik al keurig voor elkaar aangezien het er nu juist om ging om op een bepaald stukje een stylesheet te overrulen...
Heb net ff gezocht op w3school voor span en kwam er achter dat het dus nergens echt goed uitgelegd wordt behlave onder "tags" maar ja, daar staan ze allemaal en dan moet je maar net weten dat het span is dat je nodig hebt...

Maar bedankt dat de mede mede Tweakertjes hier allemaal zo behulpzaam zijn... Laten we T.net lekker verzieken en allemaal fijn zo door gaan... Zal ook nog eens vaker posten als antwoord over programmeer problemen en zo |:(

Slotje s.v.p. dit topic lost ook niets op...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

jopiek schreef op 28 December 2002 @ 16:09:
Slotje s.v.p. dit topic lost ook niets op...
En dat was volgens mij in de eerste post al duidelijk geworden ;).
Daarom kun je zoiets beter via mail doen, in LA heb je te veel last van "ruis" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar goed, toch moet je mailen als je het niet eens bent met een slotje.

Argumenten ' waarom hij wel en ik niet' beginnen we sowieso niet aan.... Als je ziet dat een topic ten onrechte open blijft vraag je maar een slotje aan in SM (en niet omdat de jouwe wél dichtgegaan is, dat is flauw... )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.