Als ik video capture ontstaat er een framedrop als het geluid op 256 kbits stereo wordt ingesteld. Bij 128 stereo heb ik hier geen last van, bij 256 mono ook niet. Maar toch wil ik graag capturen met 256 stereo (omdat 128 klote klinkt en mono is ook niet alles). Dit alles is met een resolutie van 640 x 480. Als de resolutie lager wordt ingesteld (320x240) treed dit probleem niet op.
(Het mono effect bereik ik door simpelweg maar één van de 2 geluids kabeltjes aan te sluiten, zit geen optie voor in het programma)
Bovendien slaat het programma vast als ik het geluid op hoger dan 256 in stel.
In die PC zit een Ati all in wonder, 5400 rpm WD en een standaard creative geluidskaartje. Het lijkt mij dat het aan de 5400 rmp WD ligt. Vandaar dat ik van plan ben een WD 80 GB 7200rpm te kopen. Maar ligt het idd aan de HD, en lost de aanschaf van een snellere variant het probleem op?
(Het mono effect bereik ik door simpelweg maar één van de 2 geluids kabeltjes aan te sluiten, zit geen optie voor in het programma)
Bovendien slaat het programma vast als ik het geluid op hoger dan 256 in stel.
In die PC zit een Ati all in wonder, 5400 rpm WD en een standaard creative geluidskaartje. Het lijkt mij dat het aan de 5400 rmp WD ligt. Vandaar dat ik van plan ben een WD 80 GB 7200rpm te kopen. Maar ligt het idd aan de HD, en lost de aanschaf van een snellere variant het probleem op?