Toon posts:

[winXP] service pack probleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na dagen van proberen met een veranderde key van windows XP was het eindelijk gelukt. Ik kon service pack1 downloaden, maar nadat hij geistalleerd was en opnieuw opgestart was gaf hij in eerste instantie een foutmelding. Hij bleef bij het welkom scherm staan en ik kon niet inloggen. Daarop heb ik hem in save modus gestart en naar een vorig punt terug gegaan. Alles leek weer goed te werken, maar ik kan geen verbinding meer maken met internet.

ik zie als ik bij tools kijk, dat er bij het tabblad connections niets ingevuld staat bij add programms, als ik op add klik en een nieuwe verbinding wil toevoegen krijg ik een foutmelding, nummer 711. Het blijkt dat de remote access connection manager uitgeschakelt staat en deze is in het configuratiescherm ook niet meer aan te zetten, want dan krijg ik foutnummer 1068.

Help mij aub, want ik baal ervan als ik weer alles opnieuw erop moet gooien.

alvast onwijs bedankt

Groetjes J

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Bedoel je niet in services?? Uit m'n hoofd heeft de remote access connection een aantal dependencies. Draaien die wel?

Verwijderd

Topicstarter
ja volgens mij heeft hij inderdaad een aantal dependencies. Die draaien ook niet, maar zou dat dan wel werken als ik die eerst aanzet en zo ja welke zijn dat dan, zo ver ben ik hier ook niet in thuis,

bedankt voor je reactie

• ziggyzaggy
Bij die bepaalde service staat bovenin dependencies, klik daarop en je krijgt een lijstje te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door ziggyzaggy op 28-12-2002 11:21 ]

• ziggyzaggy
FF screenie gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~i.spaapen/Image1.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het proberen ik hoop dat het werkt, het enige probleem is volgens mij dat ze weer ingeschaled moeten worden en dan ben ik klaar.

Bedankt

Verwijderd

Je topictitel voldoet niet aan de Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, wij zien hier graag het OS tussen [] staan. En om nog maar even door te zeuren over je titel... "service pack probleem" is niet echt duidelijk. Verzin even een wat betere titel, en meldt die even dmv een topicreport of een topic in Schop een Modje en dan zal een toevallig langskomende mod die wel even veranderen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 11:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja is goed, windows xp dus, hij werkt nog steeds niet, want ik kan bij de dependencies wel zien dat hij afhankelijk is van de remote access connection manager, maar deze wil niet opstarten, omdat als ik op start druk hij aangeeft dat de access is denied, wat kan ik hier aan doen, ik sta wel als administratot ingelogd?

bedankt

• ziggyzaggy
Ok ff terug naar het begin, kan je sp1 wel opnieuw installeren?

• ziggyzaggy
Dit komt uit een google newsgroup, misschien is dit de oplossing. Wel ff die regkey backuppen!

This corrects Error 711 and 5:
>
> Go to Start/Run/Regedit and navigate to this key:
> HKEY LOCAL MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP
> Delete the subkeys listed except 13 and 4.
>
> Go to Start/Administrative Tools/Services. Set these three to "Automatic":
> Remote Access Connection Manager, Remote Access Auto Connection
> Manager, Telephony.

[ Voor 6% gewijzigd door ziggyzaggy op 28-12-2002 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het weer proberen. Om je eerdere vraag te beantwoorden, ik kan het service pack niet nog een keer opnieuw installeren, want ik kan helemaal niet op internet komen via die computer.

bedankt weer

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt het was inderdaad de perfecte oplossing. Heel erg bedankt.

Groetjes en succes verder
Pagina: 1