Toon posts:

[idee] smiley contest?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier dus ff achter de pc, nix te doen, en natuurlijk; ik krijg een geniaal idee >:)

laten we een smiley contest houden waarin GoTTers aan mee kunnen doen, en dus smilies maken, en de beste smiley(s) worden toegevoegd aan de smiley lijst van GoT. ik ga hier geen 20 pagina lange topic-intro posten want zo ingewikkeld is het niet. wie steunt mij?

(dubbelf is down dus doen we het ff op de goeje ouwe "post je mening" manier :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben nu genoeg smiley's en ze zijn al perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor, er hoeven er toch geen 20 extra bij te komen maar een paar zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 10:35:
Ik ben voor, er hoeven er toch geen 20 extra bij te komen maar een paar zou leuk zijn.
idd, de bedoeling is ook niet om 326236 nieuwe smilies toe te voegen maar 1 of 2 zouden wel leuk zijn. het gaat meer om het '"contest" gevoel. als er nou ff een modje hiervoor toestemming geeft kunnen we aan de slag. het heeft tenslotte geen zin om 80 smileys al te submitten als het toch niet mag. comments zijn wel welkom, die zouden waarschijnlijk ook invloed hebben op de beslissing van de modjes

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dan doe je toch zoiets in de HK :?
Waarom in LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Erkens schreef op 28 December 2002 @ 10:43:
Waarom in LA?
Het lijkt mij dat hij toestemming wil hebben. Je kunt wel een wedstrijd houden, maar als er niets tegenover staat zullen mensen minder gemotiveerd zijn. Toevoegen aan de smiley-database is natuurlijk een leuke prijs.

Persoonlijk ben ik tegen, we hebben genoeg smileys, je kunt smileys extern linken vanaf een andere site, en ik ben er nog steeds geen een tegen gekomen die ik mis in de techfora :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Compubiter schreef op 28 December 2002 @ 10:50:
[...]
Het lijkt mij dat hij toestemming wil hebben. Je kunt wel een wedstrijd houden, maar als er niets tegenover staat zullen mensen minder gemotiveerd zijn. Toevoegen aan de smiley-database is natuurlijk een leuke prijs.
Tuurlijk, maar als je niet weet wat voor smilies eruit komen kan je moeiljik zeggen dat die toegevoegd wordt :)
Lijkt mij het best om zo'n contest in de HK te doen en dan het resultaat daaruit te vragen of die toegevoegd wordt, indien deze geschikt is voor BUITEN de HK ;)
Persoonlijk ben ik tegen, we hebben genoeg smileys, je kunt smileys extern linken vanaf een andere site, en ik ben er nog steeds geen een tegen gekomen die ik mis in de techfora :).
niets aan toe te voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op 28 December 2002 @ 10:50:
[...]

Dit lijkt me wel een beetje logisch want het is een stuk eenvoudiger om er gewoon even een aan te klikken dan dat je hem moet gaan linken.

Verder vind ik dat we eerst maar de toestemming moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 28 december 2002 @ 10:54:
[...]

Tuurlijk, maar als je niet weet wat voor smilies eruit komen kan je moeiljik zeggen dat die toegevoegd wordt :)
Lijkt mij het best om zo'n contest in de HK te doen en dan het resultaat daaruit te vragen of die toegevoegd wordt, indien deze geschikt is voor BUITEN de HK ;)

[...]

niets aan toe te voegen ;)
hou er nog wel even rekening mee dat niet iedereen hk access heeft en ik wil dat iedereen eraan mee zou kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 10:58:
[...]

hou er nog wel even rekening mee dat niet iedereen hk access heeft en ik wil dat iedereen eraan mee zou kunnen doen :)
denk je nu echt dat mensen zonder HK access zin hebben om smilies te maken voor een forum waar ze of net pas zijn of weinig komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vind 34 smilies al genoeg, van sommige snap ik nog steeds de betekenis nog niet helemaal. Het is mij al eens uitgelegd, maar dat topic is verloren gegaan.

Kan de betekenis soms in de faq gezet worden? (of heb ik de faq niet goed genoeg gelezen)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Er zijn nu al teveel smilies, dus doe maar niet. Veel smilies worden nu al overbodig gebruikt in non-tech-fora.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Resistor schreef op 28 december 2002 @ 11:15:
Ik vind 34 smilies al genoeg, van sommige snap ik nog steeds de betekenis nog niet helemaal. Het is mij al eens uitgelegd, maar dat topic is verloren gegaan.

Kan de betekenis soms in de faq gezet worden? (of heb ik de faq niet goed genoeg gelezen)
Als je naar de naam van de smilie kijkt zegt dat meestal al genoeg. :)

Ik ben ook van mening dat er voldoende smilies zijn, ze voldoen prima. Ik kom er nooit 1 te kort. :)

edit:
Bovendien zijn er al voldoende discussies geweest over smilies.

[ Voor 7% gewijzigd door BreadFan op 28-12-2002 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op 28 December 2002 @ 11:15:

Rechtsklikken, Properties en naar de naam kijken ;)
:? = confused.gif

Van mij mag je een contest houden. Waar? Dan natuurlijk wel in de HK. Maar neem even contact op met 1 van de modjes daar en vraag of ze het erg vinden :+
Of de winnaar toegevoegd word? Geen idee. Ligt er natuurlijk aan of die smilie l33t is, een duidelijke (nog niet aanwezige) emotie uitdraagt en of ACM het wil toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33
Xen,

Dat wordt dus smeken bij ACM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het zal mij weinig boeien, van mij mag je het in de HK houden maar zoals ItSnows zegt is er geen _enkele_ garantie dat er daadwerkelijk een of meerdere smilies toegevoegd gaan worden.

Dus: je kunt er best een wedstrijd van maken, maar de crew bepaalt uiteindelijk of er iets bruikbaars tussenzit. En er is grote kans dat er niets toegevoegd gaat worden, aangezien de meest hoognodige smilies al in GoT zit ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
deze -> Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif van fok!vind ik persoonlijk een hele goeie :) DIe zou ik wel op got willen. Verder hoeft er van mij niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Palomar schreef op 28 December 2002 @ 16:51:
deze -> [afbeelding] van fok!vind ik persoonlijk een hele goeie :) DIe zou ik wel op got willen. Verder hoeft er van mij niks bij.
wat zou het nut in de techfora ervan zijn? dat is de vraag die je je moet stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Palomar schreef op 28 December 2002 @ 16:51:
deze -> [afbeelding] van fok!vind ik persoonlijk een hele goeie :) DIe zou ik wel op got willen. Verder hoeft er van mij niks bij.
Ik vind hem vreselijk lelijk.
Of ligt dit aan mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[Airwolf] schreef op 28 December 2002 @ 16:56:
[...]

Ik vind hem vreselijk lelijk.
Of ligt dit aan mij ?
witte randjes enzo, zijn nooit mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Erkens schreef op 28 december 2002 @ 16:55:
[...]

wat zou het nut in de techfora ervan zijn? dat is de vraag die je je moet stellen ;)
ja doh.. dan kun je net zo goed alle smileys uitzetten. En de layout in zwart-wit. geen plaatjes maar alleen tekstlinks etc. etc.......... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.baar1/bye.gif
Deze vind ik inderdaad wel leuk, heb hem zelf een beetje bijgewerkt, geen witte randjes meer ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft die smiley voor zin? Hij valt wat mij betreft zelfs in de categorie smileys die ik over het algemeen liever niet zie, zoals |:( , :r , :z en :Z

Dat zwaaiende handje zal denk ik over het algemeen in een negatieve betekenis gebruikt worden. Zou overigens wel geschikt zijn om te plaatsen bij een ban >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes.gif
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif

Deze mogen gekopieerd worden van fok naar got ;) :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sc0rPi0N schreef op 28 December 2002 @ 17:43:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]

Doe maar nietAfbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op 28 december 2002 @ 17:43:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]

Dit is geen speeltuin.. smilies zijn veelste druk.. en hebben niks met een tech-forum te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
die is wel goed :)

(Y)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Palomar schreef op 28 December 2002 @ 16:58:
[...]

ja doh.. dan kun je net zo goed alle smileys uitzetten. En de layout in zwart-wit. geen plaatjes maar alleen tekstlinks etc. etc.......... ;)
:/

dat bedoel ik niet, bijna alle smilies kunnen gewoon gebruikt worden in de tech fora ;)
ze geven een "emotie" aan, dus hoe je iets moet lezen, zonder smilies wordt het immers een dode boel hier, en ben ik weg :+

offtopic:
dus, je weet nu hoe je mij weg krijgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wordt altijd bij mij gebruikt Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/love/ladysman.gif :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 20:09:
Deze wordt altijd bij mij gebruikt [afbeelding] :D :D
Opzich een leuke smilie, maar ik zie niet in waar je die ooit in de techfora gaat gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 17:35:
Wat heeft die smiley voor zin? Hij valt wat mij betreft zelfs in de categorie smileys die ik over het algemeen liever niet zie, zoals |:( , :r , :z en :Z

Dat zwaaiende handje zal denk ik over het algemeen in een negatieve betekenis gebruikt worden. Zou overigens wel geschikt zijn om te plaatsen bij een ban >:)
|:( is een smilie die ik wel zou gebruiken als ik ineens doorheb dat ik verkeerd zit te denken. Ook in de techfora.

:z noem ik altijd 'dream on'. Een beetje dromen bij mooie dingen. Vaak gebruikt bij off-topic reacties, die zien jullie liever niet, dat weet ik, maar soms is de verleiding te groot om toch te posten.

_/-\o_ en 8)7 zijn echte HK-smilies, die zie ik liever ook niet buiten de HK, maar om voor ieder fora eigen smilies uit te zoeken is een beetje overdreven.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor: |:( kan ook wel positief gebruikt worden, maar wordt helaas 99 van de 100 keer gebruikt om iemand anders duidelijk te maken dat ie dom is, en dat zie ik liever niet. :z heeft vaak hetzelfde doel, of wordt gebruikt om aan te geven dat iets al duizend keer langsgekomen is. Die laatste is overigens vaak ook wel nuttig en goed, maar wordt net iets te vaak misbruikt.

Als het aan mij zou liggen, zouden btw alle smileys verdwijnen behalve:

:) , ;) , :( , >:) , :o , :P , :9 , :/ , :z , :? , :X en O-) . Buiten de HK heb je meer niet nodig, en de HK kan best met wat minder smileys :)

[edit]Overigens zou ik ook het liefst van alle animated smileys gewone plaatjes willen maken, die bewegende zooi op je scherm is alleen maar irritant...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lachi/neger.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lachi/gay.gif voor een meer multiculturele samenlevening

De linker in ontworpen voor een ander board van mij wat nogal een donkere layout heeft en komt daar ook veel beter over, ik zou overigens wel een iets lichtere versie kunnen maken voor op GoT :)

[ Voor 42% gewijzigd door FireWire op 29-12-2002 22:01 ]

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaTLS schreef op 29 december 2002 @ 22:00:
[afbeelding][afbeelding] voor een meer multiculturele samenlevening

De linker in ontworpen voor een ander board van mij wat nogal een donkere layout heeft en komt daar ook veel beter over, ik zou overigens wel een iets lichtere versie kunnen maken voor op GoT :)
je ziet dat gezicht nouwelijks en dat is volgens mij gewoon racisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 07:00:
[...]

je ziet dat gezicht nouwelijks en dat is volgens mij gewoon racisme
WOW... beeeeetje te snel met het roepen dat het racisme is wat mij betreft, dit is een leuk topic dus laten we het zo houden

[ontopic]
Van mij mogen die ja en nee schudders er wel bij :) , ik denk dat zelf in een tech forum die goed gebruikt kunnen worden om je standpunt een beetje kracht bij te zetten op een leuke manier

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:49

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Erkens schreef op 28 December 2002 @ 10:43:
Waarom in LA?
Mogelijk omdat sommige geïnteresseerden nog geen toegang hebben tot HK :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mr. Liu schreef op 30 December 2002 @ 11:27:
[...]

Mogelijk omdat sommige geïnteresseerden nog geen toegang hebben tot HK :?
Erkens schreef op 28 December 2002 @ 11:06:
[...]

denk je nu echt dat mensen zonder HK access zin hebben om smilies te maken voor een forum waar ze of net pas zijn of weinig komen :?
lezen is ook een vak ;)
daarbij komt dat dit typisch iets is voor de HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Erkens schreef op 30 December 2002 @ 11:42:
lezen is ook een vak ;)
daarbij komt dat dit typisch iets is voor de HK :)
Ik had die opmerking van jou dus wel gelezen en het enige dat mij op dit moment ervan weerhoudt om smilies te maken is dat ik (nog) niet weet hoe het moet. Ik heb geen toegang tot HK, maar ik ben wel geïnteresseerd.

Begrijpen is ook een vak ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mr. Liu schreef op 30 December 2002 @ 11:56:
[...]

Ik had die opmerking van jou dus wel gelezen en het enige dat mij op dit moment ervan weerhoudt om smilies te maken is dat ik (nog) niet weet hoe het moet. Ik heb geen toegang tot HK, maar ik ben wel geïnteresseerd.

Begrijpen is ook een vak ;)
mja duidelijk posten ook ;)

maar volgens mij is dit topic niet bedoeld voor die contest dacht ik zo :P
aangezien dit dus duidelijk wel een HK onderwerp is, sorry voor jou dan, maar wat weerhoudt je ervan om toch smilies te maken? een cursus hoe maak ik een smilie vind je toch niet in de HK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Volkomen waar _/-\o_
[...]
maar wat weerhoudt je ervan om toch smilies te maken? een cursus hoe maak ik een smilie vind je toch niet in de HK ;)
Gewoon nog niet weten hoe het moet. Als ik eens een keer tijd heb zoek ik het wel uit (met google moet wel wat te vinden zijn), maar dat laat onverlet dat ik wel interesse heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:50:
Resistor: |:( kan ook wel positief gebruikt worden, maar wordt helaas 99 van de 100 keer gebruikt om iemand anders duidelijk te maken dat ie dom is, en dat zie ik liever niet. :z heeft vaak hetzelfde doel, of wordt gebruikt om aan te geven dat iets al duizend keer langsgekomen is. Die laatste is overigens vaak ook wel nuttig en goed, maar wordt net iets te vaak misbruikt.

Als het aan mij zou liggen, zouden btw alle smileys verdwijnen behalve:

:) , ;) , :( , >:) , :o , :P , :9 , :/ , :z , :? , :X en O-) . Buiten de HK heb je meer niet nodig, en de HK kan best met wat minder smileys :)

[edit]Overigens zou ik ook het liefst van alle animated smileys gewone plaatjes willen maken, die bewegende zooi op je scherm is alleen maar irritant...
starter: Ik heb een probleem met m'n scanner, hij doet het niet, blabla :(
user1: Even de kabel wat steviger aandrukken, ik had zoiets ooit ook |:(
starter: Damn, je hebt gelijk. 8)7 |:(
Op zo'n manier wordt ie regelmatig gebruikt, wat imo echt niet verkeerd is :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Smileys genoeg, Anders word het zo`n kermis hier :( :P :+ enzo :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
./Proxy schreef op 30 december 2002 @ 07:59:
[...]

WOW... beeeeetje te snel met het roepen dat het racisme is wat mij betreft, dit is een leuk topic dus laten we het zo houden
kan jij me dan vertellen wat het wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Aangezien er een heleboel vragen komen die makelijk met google te vinden zijn lijkt mij een smiley die iets zoekt oid wel handig, zodat iemand niet met de grond gelijk gemaakt wordt op het moment dat hij een dergelijk topic opent; al kan ik me natuurlijk goed voorstellen dat er ook misbruik van gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

OpifexMaximus schreef op 01 januari 2003 @ 15:00:
Aangezien er een heleboel vragen komen die makelijk met google te vinden zijn lijkt mij een smiley die iets zoekt oid wel handig, zodat iemand niet met de grond gelijk gemaakt wordt op het moment dat hij een dergelijk topic opent; al kan ik me natuurlijk goed voorstellen dat er ook misbruik van gemaakt kan worden.
Dat is dus een soort van aardige uitdrukking van: "UTFS" ;). Lijkt mij niet echt gewenst, want dan krijg je replies in techfora met alleen die smiley ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Compubiter schreef op 01 January 2003 @ 15:03:
[...]
Dat is dus een soort van aardige uitdrukking van: "UTFS" ;). Lijkt mij niet echt gewenst, want dan krijg je replies in techfora met alleen die smiley ;).
Dat is idd een errug goed mogelijk ;) , maar in ieder geval een stuk beter dan wat je soms tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

OpifexMaximus schreef op 01 januari 2003 @ 15:00:
zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/faqey.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/utfsey.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/rtfmey.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Yep, an sich bedoelde ik zoiets; al kan ik me voorstellen dat het vanwege de grootte een kleine kans heeft om bij de rest opgenomen te worden. Misschien kan je de smiley de letters een voor een laten zien (een beetje in de trend van dat bord dat ze bij voetbal laten zien op het moment dat er iemand gaat wisselen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

OpifexMaximus schreef op 01 januari 2003 @ 15:44:
[...]

Yep, an sich bedoelde ik zoiets; al kan ik me voorstellen dat het vanwege de grootte een kleine kans heeft om bij de rest opgenomen te worden. Misschien kan je de smiley de letters een voor een laten zien (een beetje in de trend van dat bord dat ze bij voetbal laten zien op het moment dat er iemand gaat wisselen).
ze zijn niet van mij hoor, check de url ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Erkens schreef op 01 januari 2003 @ 15:46:
[...]

ze zijn niet van mij hoor, check de url ;)
Tsjek vond de url idd al erg niet overeenstemmend; maar als je je verveeld (of iemand anders); als (:X) ik tijd over heb zal ik ook wat proberen al zou ik wel graag eerst reacties van anderen willen helpen voor ik een paar uur inproductief bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

OpifexMaximus schreef op 01 January 2003 @ 15:51:
[...]

Tsjek vond de url idd al erg niet overeenstemmend; maar als je je verveeld (of iemand anders); als (:X) ik tijd over heb zal ik ook wat proberen al zou ik wel graag eerst reacties van anderen willen helpen voor ik een paar uur inproductief bezig ben.
mja, ik zelf zou deze smilies nooit gebruiken, en dit was de eerste keer dat ik ze dus gebruikte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Maar ik wel >:)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hm vreemd.. de meeste mensen die tegen zijn zie ik eigenlijk nooit in de HK... allemaal zuurpruimen :?

Wat mij betreft nog een paar van fok erbij dan is't wel best ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NoBody schreef op 03 January 2003 @ 11:32:
hm vreemd.. de meeste mensen die tegen zijn zie ik eigenlijk nooit in de HK... allemaal zuurpruimen :?
:?
waar slaat dat op?
Omdat er in de HK alleen maar bullshit te vinden is en daarom veel mensen er gewoon niet komen omdat het niet leuk is zijn het zuurpruimen :?
Wat mij betreft nog een paar van fok erbij dan is't wel best ;)
Bekijk het eens van de andere kant, wat heb je aan die smilies BUITEN de GC ;)
daarnaast kan je ze altijd nog plaatsen dmv een [img]-tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:08
Buiten de HK zijn veel van die smilies overbodig. Alleen in de HK zijn de meeste smilies leuk, daarbuiten kan het zelfs gaan irriteren. Ik zelf vind het wel leuk om die zwaaiende smilies erbij te hebben, maar die knikkende hoeft van mij niet hoor :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Lijkt mij wel handig, maar misschien dat voor newbie's een klein verhaaltje nog duidelijker is dan enkel een smilie.

Voorbeeld: [WIN 98]VIDEOKAATR PROBLEMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Erkens schreef op 03 januari 2003 @ 11:35:
[...]

:?
waar slaat dat op?
Omdat er in de HK alleen maar bullshit te vinden is en daarom veel mensen er gewoon niet komen omdat het niet leuk is zijn het zuurpruimen :?
Omdat er in de HK vaak goede humor is al dan niet meligerwijs, en die zuurpruimen blijkbaar geen humor kunnen waarderen of gewoon alleen maar serieus bezig kunnen zijn, wat ze imho ook een beetje tot zuurpruim maakt :)
[...]

Bekijk het eens van de andere kant, wat heb je aan die smilies BUITEN de GC ;)
daarnaast kan je ze altijd nog plaatsen dmv een [img]-tag
yep heb je volledig gelijk in, enige verschil is dat je dan ff :N intypt ipv [img]blaatblaat[/img], maar daar heb je iig wel gelijk in ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Swop1200 schreef op 03 januari 2003 @ 11:42:
[...]
Lijkt mij wel handig, maar misschien dat voor newbie's een klein verhaaltje nog duidelijker is dan enkel een smilie.

Voorbeeld: [WIN 98]VIDEOKAATR PROBLEMEN
in dat topic heb je meer aan Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.baar1/bye.gif :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NoBody schreef op 03 January 2003 @ 11:43:
Omdat er in de HK vaak goede humor is al dan niet meligerwijs, en die zuurpruimen blijkbaar geen humor kunnen waarderen of gewoon alleen maar serieus bezig kunnen zijn, wat ze imho ook een beetje tot zuurpruim maakt :)
onzin, in de HK zitten alleen maar pubers :/

-1 generalisering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Erkens schreef op 03 januari 2003 @ 11:45:
[...]

onzin, in de HK zitten alleen maar pubers :/

-1 generalisering
psst... ik ben geen puber :X
maar zou wel één willen zijn als niet-pubers een humorloos leven moeten lijden :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NoBody schreef op 03 januari 2003 @ 11:50:
[...]

psst... ik ben geen puber :X
maar zou wel één willen zijn als niet-pubers een humorloos leven moeten lijden :)
dat zeg ik helemaal niet, alleen veel topic's @ HK zijn gewoon niet leuk, maar om hier nu over verder te gaan?
Ernstig offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

NoBody schreef op 03 januari 2003 @ 11:32:

<hint>
kom eens uit de HK, daar buiten ligt nl het echte GoT
</hint>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Erkens schreef op 03 January 2003 @ 12:08:
[...]

dat zeg ik helemaal niet, alleen veel topic's @ HK zijn gewoon niet leuk, maar om hier nu over verder te gaan?
Ernstig offtopic :P
mee eens, * NoBody is selectief @ de HK daarom :)
D2k schreef op 03 januari 2003 @ 12:09:

[...]

<hint>
kom eens uit de HK, daar buiten ligt nl het echte GoT
</hint>
nu lijkt het zeker weer net of kom ik nooit buiten de HK omdat ik het over humor heb :?

Dan zit je d'r mooi naast :Y)
========================================================

ik sluit hierbij het onderwerp HK, offtopic genoeg geweest lijkt me :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

NoBody schreef op 03 January 2003 @ 12:17:
Dan zit je d'r mooi naast :Y)
FYI
Total: 3684
Tech: 769
========================================================

ik sluit hierbij het onderwerp HK, offtopic genoeg geweest lijkt me :)

goed idee :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een paar leuke die erbij mogen
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/3d-kiss.gif als iemand je geholpen heeft met iets.
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/biertje.gif als iemand een beetje kwaad is
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/hangslotje.gif als je denkt dat er een slotje op komt omdat er een vraag is gesteld die al in de search heeft gestaan

ah f*ck een beetje omhoog gekickt ;( soms blijf ik een n00b :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 13:04:
ik heb een paar leuke die erbij mogen
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/3d-kiss.gif als iemand je geholpen heeft met iets.
Typische huiskamer smiley, in de techfora wordt deze wel eens gebruikt: :*
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/biertje.gif als iemand een beetje kwaad is
Lijkt een beetje op deze: Nieuwe "proost" smiley??
Lees de discussie verder daarvoor maar ;).
*Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/hangslotje.gif als je denkt dat er een slotje op komt omdat er een vraag is gesteld die al in de search heeft gestaan
Ehm, dat levert dus alleen maar bullshitreplies in de techfora op. Dit soort smileys dienen juist geweerd te worden en niet aangemoedigd door ze in de database op te nemen.
FAQ Forumgedrag
Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.
En dat moedig je wel aan met deze smiley ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gelijk in... heb alles ff doorgelezen en je hebt er gelijk in..
Pagina: 1