Een vriend van me heeft last van vastlopers.
Zijn hele systeem is gloednieuw en naar mijn idee zijn alle onderdelen goed (voeding etc.)
Asus A7V-266EX
AthlonXP-1900
Noisecontrol Silverado
Leadtek 4400
PC2100 Geheugen
Het is vermoedelijk een temperatuur probleem omdat de computer uit gaat (temp protection) wanneer deze een onder zware belasting wordt onderworpen (direct3d of CPU-Burn)
Hij is alleen stabiel (maar ook niet super) op 1200 MHz (12x100)
En op default snelheid (12x133 1600MHz) houdt hij het nooit lang vol om aan te staan.
Hij gaat gelijk uit wanneer ik CPUburn er op los laat.
We hebben nu al een aantal keer de Silverado er opnieuw opgezet en het lijkt of hij ook niet helemaal lekker op de socket past. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
Zijn hele systeem is gloednieuw en naar mijn idee zijn alle onderdelen goed (voeding etc.)
Asus A7V-266EX
AthlonXP-1900
Noisecontrol Silverado
Leadtek 4400
PC2100 Geheugen
Het is vermoedelijk een temperatuur probleem omdat de computer uit gaat (temp protection) wanneer deze een onder zware belasting wordt onderworpen (direct3d of CPU-Burn)
Hij is alleen stabiel (maar ook niet super) op 1200 MHz (12x100)
En op default snelheid (12x133 1600MHz) houdt hij het nooit lang vol om aan te staan.
Hij gaat gelijk uit wanneer ik CPUburn er op los laat.
We hebben nu al een aantal keer de Silverado er opnieuw opgezet en het lijkt of hij ook niet helemaal lekker op de socket past. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
[ Voor 19% gewijzigd door BeachPatroller op 28-12-2002 09:54 ]
Ik ben malle Pietje niet.