Stats over 3 dagen? Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
mmm, DPC moet wel ietsie meer gaan produceren anders kunnen we moeilijk omhoog gaan kijken...
Tot slot:
Welkom DPC_eNeRGy!
Tot slot:
Welkom DPC_eNeRGy!
Welkom eNeRGy 
Hopelijk kun jij ons iets meer naar de top helpen.
Mijlpalers gefelici.
Hopelijk kun jij ons iets meer naar de top helpen.
Mijlpalers gefelici.
Anoniem: 17029
Het gaat hier de laatste tijd idd niet zo goed 
Kheb maar ffies een (helaas trage) bak weer aan het grazen gezet.
Mijn kudde is helaas een paar weken geleden gekilled
Maar dat was geloof ik ook wel te merken, Scorpion heeft al tijden geen candidate meer ingeleverd morgen hopelijk wel weer.
Kheb maar ffies een (helaas trage) bak weer aan het grazen gezet.
Mijn kudde is helaas een paar weken geleden gekilled
Maar dat was geloof ik ook wel te merken, Scorpion heeft al tijden geen candidate meer ingeleverd morgen hopelijk wel weer.
Volgens mij is Scorpion gestopt om bepaalde redenen.
Maar goed, t gaat slecht met DPC.. Waar blijft team switch als je ze nodig hebt
Feli Derrie, nice job
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
waar is team switch eigenlijk helemaal ???Thanatos schreef op 28 december 2002 @ 12:57:
Volgens mij is Scorpion gestopt om bepaalde redenen.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Waarom hebben wij geen fonz?
[ Voor 7% gewijzigd door JustMe op 28-12-2002 19:09 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1