Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Daarmee kan je de balken waar je t over hebt, wel ongeveer uit de weg ruimen..
kijk ook in de grote tv-out faq, die onder VB staat.
De grote tv-out FAQ
[ Voor 50% gewijzigd door Okyah op 28-12-2002 01:01 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
dirk-jan @ faq-lees-modus...Okyah schreef op 28 December 2002 @ 01:00:
Probeer eens tvtool..
Daarmee kan je de balken waar je t over hebt, wel ongeveer uit de weg ruimen..
kijk ook in de grote tv-out faq, die onder VB staat.
De grote tv-out FAQ
sorry, had eigenlijk eerst even moeten checken inderdaad...
maarjah, ut is 1 uur... ik ben ook een beetje lui
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Volgende keer EERST zorgen dat je niet lui meer bent => maffenDirk-Jan schreef op 28 december 2002 @ 01:04:
[...]
dirk-jan @ faq-lees-modus...
sorry, had eigenlijk eerst even moeten checken inderdaad...
maarjah, ut is 1 uur... ik ben ook een beetje lui
Dan weer nadenken en topic openen... ownee, dan heb je de FAQ al gelezen
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door GA!S op 28-12-2002 01:08 . Reden: breedbeelt |:( ]
de betaler vervuilt
heb FAQ net gelezen... is een goede faqwfvn schreef op 28 december 2002 @ 01:05:
[...]
Volgende keer EERST zorgen dat je niet lui meer bent => maffen
Dan weer nadenken en topic openen... ownee, dan heb je de FAQ al gelezen
ik heb em inderdaad al opgerekt naar 16:9 maar volgens mij heeft het iets met de resolutie van mijn laptop te maken...Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 01:06:
elke breedbeeld tv kan 4:3 beeld vervormen tot 16:9. je kunt het echter ook op 4:3 laten, en dan houd je aan de zijkanten zwarte balken over. of je het signaal dat via de scartingang binnenkomt ook kan oprekken naar 16:9 weet ik niet, want wij hebben thuis een matchline breedbeeld die vga in heeft. die kan het btw wel oprekken (die tv is dus eigenlijk gewoon standaard monitor@vga2 op mijn pc).
ik ga het nug in ieder geval even proberen
en waar kan ik die vinden?GA!S schreef op 28 december 2002 @ 01:07:
vergeet zoomplayer niet! Echt DE tool om (i.c.m. TV-tools) een fatsoenlijk beeldvullend scherm op breedbeeld te krijgen.
dank u...
TVtoo werkt overigens goed
e meot alleen ff weten dat je met ctrl-f2 terug kan
ik kan wel goegelen, maar waar zou je in godsnaam op moeten zoeken als je dit probleem hebt? tvout+breedbeeld?
en de diehards in de juiste forums hebben toch altijd de betere tooltjes... daarom vraag ik het liever hier dan 20 vage tooltjes te installeren om te kijken welke de beste werkt...
Dat ging meer om je "waar zoek ik zoomplayer" vraag.Dirk-Jan schreef op 28 december 2002 @ 01:34:
[...]
ik kan wel goegelen, maar waar zou je in godsnaam op moeten zoeken als je dit probleem hebt? tvout+breedbeeld?
de betaler vervuilt
ja okay, maar voor tvtool stond er ook zo'n mooie link in de faq, is dacht "dat zal wil iedereen weten hier"GA!S schreef op 28 December 2002 @ 01:36:
[...]
Dat ging meer om je "waar zoek ik zoomplayer" vraag.
het werkt in ieder geval perfect nu. echt het hele beeld op gevult.
lijkt wel of ik een DVD zit te kijken...
TV Tool roeleert
net nog Meet the Parents gekeken @ tv out, je moet m ' full screen' instellen, anders heb je idd kleine balkjes links en rechts
PIII 800@804 Mhz