Ik wil, omdat ik bezig ben met een home-entertainment pctje, deze: 6207631 Power Supply 145Watt ATX [geen verdere spex] voeding kopen bij comptechworld om het geheel van stroom te voorzien, deze is namelijk lekker klein.
nu is mijn vraag: kan dat dingetje het allemaal aan [evt met wat meer koeling]
er gaat in zitten:
een PII, 64 mbram, klein agp videokaartje, soundcard, nic, kleine oude hd, en misschien nog wat ledjes
nou heb ik even gekeken hoeveel A/kanaal een vergelijkbare voeding [iets kleiner] produceert.
Volgorde: 3.3V 5V 12V
150w:____7A _16A 5A
125W:____10A 12A 3A
voor de liefhebber nog even een plaatje van de "vergelijkbare voeding":

site
ik weet niet precies wat zo'n processor trekt, en mobo etc.
Denken jullie dat deze voeding het houd, voor soms een paar uurtjes aanstaan, of valt ie van ellende uit elkaar na een divX-je?
ze hebben bij CTW ook een even grote, maar dan een "180W P4" anders neem ik die, maar die is in een keer veel duurder.
BVD
nu is mijn vraag: kan dat dingetje het allemaal aan [evt met wat meer koeling]
er gaat in zitten:
een PII, 64 mbram, klein agp videokaartje, soundcard, nic, kleine oude hd, en misschien nog wat ledjes
nou heb ik even gekeken hoeveel A/kanaal een vergelijkbare voeding [iets kleiner] produceert.
Volgorde: 3.3V 5V 12V
150w:____7A _16A 5A
125W:____10A 12A 3A
voor de liefhebber nog even een plaatje van de "vergelijkbare voeding":

site
ik weet niet precies wat zo'n processor trekt, en mobo etc.
Denken jullie dat deze voeding het houd, voor soms een paar uurtjes aanstaan, of valt ie van ellende uit elkaar na een divX-je?
ze hebben bij CTW ook een even grote, maar dan een "180W P4" anders neem ik die, maar die is in een keer veel duurder.
BVD
[ Voor 11% gewijzigd door Kr3Kr op 28-12-2002 00:48 ]