Voor een netwerkje wil ik mijn "oude" NIC uit de kast halen en installeren onder W2K.
Heb hem geplaatst en wordt netjes herkend als Realtek 8029 PCI Ethernet NIC. Maar als ik bij apparaatbeheer kijk staat hij met een uitroepteken!!!!!
Dubbelklik je erop dan krijg je dit:
Voor zover ik het weet was het een goedkope NIC "kloon" ofzo....maarja...ben al een aantal uren aan het zoeken maar kan nog niets vinden.
Iemand een oplossing hoe deze NIC goed te installeren? Zal wel een kloon zijn met een RTL8029 chipset ofzo
Heb hem geplaatst en wordt netjes herkend als Realtek 8029 PCI Ethernet NIC. Maar als ik bij apparaatbeheer kijk staat hij met een uitroepteken!!!!!
Dubbelklik je erop dan krijg je dit:
Heb al vanaf http://www.realtek.com.tw...x?series=14&Software=True drivers gedownload maar het helpt niet.Realtek RTL8029 PCI Ethernet NIC
Apparaattype: Netwerkadapters
Fabrikant: Realtek
Apparaatstatus:
Dit apparaat kan niet starten. (Code 10)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Voor zover ik het weet was het een goedkope NIC "kloon" ofzo....maarja...ben al een aantal uren aan het zoeken maar kan nog niets vinden.
Iemand een oplossing hoe deze NIC goed te installeren? Zal wel een kloon zijn met een RTL8029 chipset ofzo