Ik heb een Asus V8420 videokaart met zo'n tv out, dus ik sluit me comp op me tv aan, zet ik me tv op ''dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken'' en ik zet een dvd aan. ik kreeg hierna alleen paars beeld op de plaats waar de film moet zijn, ik gebruik cyberlink powerdvd xp . Hoe kan ik dit oplosse, dus ik wil het beeld kunnen zien.
ik snap je niet goed , je hebt dus toch de vidkaart met kabeltje verbonden aan de a/v connectie van u tv , rite?
maar wat bedoel je dan met "zet ik me tv op ''dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken'' ?
maar wat bedoel je dan met "zet ik me tv op ''dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken'' ?
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
das een geforce kaart geloof ik. zet bij nview je instellingen op clone, dan moet het werken
Het nadeel van TV-out is dat je dan precies alles wat op je andere scherm staat ook op je TV krijgt.
Ikzelf gebruik een Realmagic DVD decoder (of was het nou encoder¿) en dat levert goede resultaten (voor een kaartje van destijds 150.-) zonder andere rommel op je TV
Ikzelf gebruik een Realmagic DVD decoder (of was het nou encoder¿) en dat levert goede resultaten (voor een kaartje van destijds 150.-) zonder andere rommel op je TV
Burp
Pagina: 1