Ik heb al n tijdje Fifa 2k3 en ik speel het al een paar maanden online via direct IP, maar toen ik dat net weer wilde doen, kon ik Direct IP, Netwerk en Modem niet aanklikken. (Online matchup wel)
Het heeft dus eerst wel gekund en ik heb verder niets aan opties gewijzigd.
Hier ff een pic voor de duidelijkheid:

Specs:
Intel P4 2,53 Ghz
512 DDR 2700
GF 4 TI 4200
Onboard 5.1 sound
Windows XP Home (gelicenceerd)
Weet iemand hoe ik dit voorkom of heeft iemand anders hier ook last van (gehad) ?
, dus volgens de faq zou die dan op slot gaan, maar volgens mij heeft het daar weinig mee te maken 
/edit: Ow ja; ik heb GoT search al gebruikt en op google gezocht, geen van beide gaven positieve resultaten
/edit 2: Woei t werkt weer
zie ook: [rml]eMAeRCe in "[ Fifa 2003] Direct IP lukt niet"[/rml]
Het heeft dus eerst wel gekund en ik heb verder niets aan opties gewijzigd.
Hier ff een pic voor de duidelijkheid:
Specs:
Intel P4 2,53 Ghz
512 DDR 2700
GF 4 TI 4200
Onboard 5.1 sound
Windows XP Home (gelicenceerd)
Weet iemand hoe ik dit voorkom of heeft iemand anders hier ook last van (gehad) ?
Ik moet er wel ff bijzeggen dat het de minder legale versie isZoek uitvoerig met google en de GoT search of jouw probleem misschien al ergens anders behandeld is. Probeer verschillende keywords te gebruiken. DONE
Kijk op de site van de makers van het spel of in de readme/manual van het spel, of er misschien “known problems” zijn met jouw hardware. DONE
Zorg dat je de laatste patch hebt geinstalleerd, en zorg dat al je drivers up to date zijn. DONE
Probeer in het geval van Windows 2000 of Windows XP de compatability mode aan te zetten, deze wil wel eens helpen bij oude spellen. Checked
Probeer het spel, indien je daar de mogelijkheid voor hebt, ook op een andere computer/besturingssysteem uit. Dat maakt het namelijk weer wat makkelijker om de oorzaak van het probleem aan te wijzen. Werkt perfect op ander systeem
Als je systeem overgeclockt is, clock dan even terug naar de normale clockspeed, en kijk of je het probleem dan nog steeds hebt. NON klocked
/edit: Ow ja; ik heb GoT search al gebruikt en op google gezocht, geen van beide gaven positieve resultaten
/edit 2: Woei t werkt weer
[ Voor 83% gewijzigd door Sport_Life op 01-01-2003 21:28 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1