[Fifa 2003] Direct IP lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik heb al n tijdje Fifa 2k3 en ik speel het al een paar maanden online via direct IP, maar toen ik dat net weer wilde doen, kon ik Direct IP, Netwerk en Modem niet aanklikken. (Online matchup wel)

Het heeft dus eerst wel gekund en ik heb verder niets aan opties gewijzigd.

Hier ff een pic voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/wtf.JPG

Specs:
Intel P4 2,53 Ghz
512 DDR 2700
GF 4 TI 4200
Onboard 5.1 sound
Windows XP Home (gelicenceerd)

Weet iemand hoe ik dit voorkom of heeft iemand anders hier ook last van (gehad) ?
Zoek uitvoerig met google en de GoT search of jouw probleem misschien al ergens anders behandeld is. Probeer verschillende keywords te gebruiken. DONE

Kijk op de site van de makers van het spel of in de readme/manual van het spel, of er misschien “known problems” zijn met jouw hardware. DONE

Zorg dat je de laatste patch hebt geinstalleerd, en zorg dat al je drivers up to date zijn. DONE

Probeer in het geval van Windows 2000 of Windows XP de compatability mode aan te zetten, deze wil wel eens helpen bij oude spellen. Checked

Probeer het spel, indien je daar de mogelijkheid voor hebt, ook op een andere computer/besturingssysteem uit. Dat maakt het namelijk weer wat makkelijker om de oorzaak van het probleem aan te wijzen. Werkt perfect op ander systeem

Als je systeem overgeclockt is, clock dan even terug naar de normale clockspeed, en kijk of je het probleem dan nog steeds hebt. NON klocked
Ik moet er wel ff bijzeggen dat het de minder legale versie is O-), dus volgens de faq zou die dan op slot gaan, maar volgens mij heeft het daar weinig mee te maken :)

/edit: Ow ja; ik heb GoT search al gebruikt en op google gezocht, geen van beide gaven positieve resultaten :)

/edit 2: Woei t werkt weer _/-\o_ zie ook: [rml]eMAeRCe in "[ Fifa 2003] Direct IP lukt niet"[/rml]

[ Voor 83% gewijzigd door Sport_Life op 01-01-2003 21:28 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je verder iets aan je systeem veranderd...
En even Strenger modbeleid in SPV! doornemen...

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
White Dust schreef op 27 december 2002 @ 23:56:
Heb je verder iets aan je systeem veranderd...
En even Strenger modbeleid in SPV! doornemen...
Nee, ik heb helemaal niks aan mn systeem verder veranderd.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Maar graag wel ff het topic doorlezen dat White Dust gaf, en je startpost daarna aub updaten.

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
M@NIC schreef op 28 december 2002 @ 00:06:
Maar graag wel ff het topic doorlezen dat White Dust gaf, en je startpost daarna aub updaten.
done :)

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
We hebben de K, we hebben de I, we hebben de C....

Kick dus :)

Hij doet het trouwens wel op mn broertjes pc, die aan dezelfde router hangt en dus hetzelfde IP heeft :). Interne IP's heb ik ook al gewisseld; mocht niet baten :)

[ Voor 57% gewijzigd door Sport_Life op 28-12-2002 23:45 ]

• rblommers
  • Laatst online: 17:26
kun je het eens proberen als je de router er tussenuit haalt? dan weet je in ieder geval of het bij je router ligt of bij fifa.
of een re-install kan ook nog wel eens werken.

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
rblommers schreef op 29 December 2002 @ 11:39:
kun je het eens proberen als je de router er tussenuit haalt? dan weet je in ieder geval of het bij je router ligt of bij fifa.
of een re-install kan ook nog wel eens werken.
Interne IP's heb ik al gewisseld met een wel werkende pc, externe IP is hetzelfde.

En ik heb het al 3x opnieuw geinstalleerd, op verschillende partities. K ga zo ff kijken of een reinstall van windows helpt :).

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik heb nu windows opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds werkt het niet :(

• rblommers
  • Laatst online: 17:26
o ja, als je patches en/of dingen hebt veranderd met je cc werkt het ook niet meer. misschien is dat het?

edit: o nee, je hebt hem al eens opnieuw geinstallerd |:(

maar heb je ook al eens gebprobeerd enkel de map in je "my documents" van fifa2003 weg te gooien?

[ Voor 44% gewijzigd door rblommers op 30-12-2002 09:06 ]

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
rblommers schreef op 30 december 2002 @ 09:05:
o ja, als je patches en/of dingen hebt veranderd met je cc werkt het ook niet meer. misschien is dat het?

edit: o nee, je hebt hem al eens opnieuw geinstallerd |:(

maar heb je ook al eens gebprobeerd enkel de map in je "my documents" van fifa2003 weg te gooien?
Ja, heb ik al gedaan bij format c... :)

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Nog 1 kick, daarna geef ik het op :'(

Verwijderd

Mischien iemand die jouw fifa 2003 code (of hoe dat ook heet) gebruikt?

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 18:23:
Mischien iemand die jouw fifa 2003 code (of hoe dat ook heet) gebruikt?
Nee ik heb verschillende geprobeerd en diezelfde code doet het wel op mn broertjes pc die op et zelfde netwerk zit :?

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Yes het werkt weer !!! Ik had mn computernaam localhost genoemd (is nodig voor php-triad) maar dat vond fifa 2k3 niet zo leuk B). Na dat te veranderen kan ik nu weer online spelen _/-\o_

Dit topic mag op slot :)

Verwijderd

Firewall uitschakelen beide dus ook die in winxp etc
Pagina: 1