Toon posts:

Probleem met ati 9700 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb sinds kort een nieuw systeem:

2400+
a7v8x
512 ddr
Hercules (ati) 9700 pro

Alles werkt hartstikke goed. Loopt nooit (ff afkloppen) vast in windows ofzo. Alleen het probleem is dat ik met spellen een probleem heb. Soms (redelijk vaak) nokt mijn videokaart ermee. Ik krijg dan geen beeld meer. Als ik reboot dan heb ik wel weer beeld. Als het beeld ermee stopt, stopt ook winamp enzo. Ik hoor ook geen geluid meer. Is dit een driver probleem? Ik heb de nieuwste drivers van 19 december volgens mij. Dus redelijk up to date. Ik hoop dat iemand de oplossing voor mijn probleem heeft.
Oh jah de spellen waarmee hij ermee kapt:

Fifa 2003
Age of Mythology
Warcraft 3

[ Voor 203% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:47 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ff de nieuwste drivers downloaden voor je mobo en dergelijke dat wil wel helpen.
want als er een ding ligt te kloten met andere hardware krijg je gekke problemen

[ Voor 133% gewijzigd door Bware81 op 27-12-2002 22:48 ]

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

dit probleem heb ik dus ook met de hercules 9700 pro, ik heb bij de zaak een andere kaart gehaalt, nu loopt ie wel iets beter in de bechmarks enzo, maar sommige spellen lopen steeds vast :? :(
maar we leen goed idee van die mobo drivers, dat heb ik nog niet geprobeerd.
thnx :)

Still King

Verwijderd

Topicstarter
Damn als jij dat ook al hebt :(. Hopelijk ligt het aan de drivers ofzo want anders kan ik ook me kaart gaan omwisselen.

Verwijderd

Wat voor voeding gebruik je? het kan ook zijn dat ie tijdens een game (als de videokaart volop gebruikt wordt, en meer strrom vraagt) te weinig stroom krijgt en er mee kapt!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

er loopt hier wel ergens een topic over dit probleem met dit mobo en videokaart, er was al een oplossing geloof ik

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06-2025
Ik heb ook het zelfde probleem. Is het niet direct 3d wat vastloopt ? Om dat te testen moet je dxdiag in start uitvoeren invoeren en de test draaien.
Ik heb dit probleem trouwens alleen bij AGP 8X in een wat ouder mobotje draait ie wel in 4 x maar met HEEL slechte performance (6000 punten in 3dmark2001)
Ik zou ook even kijken of het aan de via agp driver ligt, die levert ook nog wel eens problemen op.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
ik heb dit probleem dus ook, en als je windowsxp installeert en geen via agp drivers installed draait ie 100% stabiel. installeer ik die via agp drivers dan crashed ie bij de eerste de beste gerenderde 3d frame die ik zie :(

Maarja, geen via agp drivers= brakke performamce ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Black_Adder op 28-12-2002 03:49 ]

Verwijderd

Over deze kaart gelezen dat de voeding zo'n 450 watt moet zijn omdat ie anders regelmatig uitvalt.

Verwijderd

nou ik heb dus weet ik veel hoe lang met hetzelfde probleem rondgelopen, iedereen gevraagt en steeds het andtwoord zoiets als ja zal wel drivers ofzo zijn en voeding. cooling enzo nou ik heb dus 550wat 2x512ddr p4 2.53, 8 case fans 2 slot coolers waarvan 1 onder radeon, ik heb echt alles geprobeerd drivers, bios updates instellingen veranderen maar hij bleef vast lopen! ik had bijna de moed opgegeven en een andere video kaart gekocht... toen d8 ik hey laat ik win 2k eens installeren ipv xp dit heeft bij mij dus alle problemen opgelost, ik heb in 3dmark 03 wel 300 punten minder maar daar kan ik wel mee leven want ik draai nu zo stabiel als een huis (me 3dmark 01 kon ik in xp niet eens volledig runnen....)
Dus ik zou zeggen probeer eens win2k te installeren en de 3.2 catalyst drivers dit heeft bij mij alles eindelijk opgelost...

Suc6 ermee

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje oude }:O he :P

Probleem van de starter zal inmiddels ook wel opgelost zijn. Ajb geen oude topics omhoog kicken met nieuwe oplossingen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.