Ik heb een aantal forward adresjes bij mij website. Nu heb ik alleen geen pop3 box. Ik wil een gratis email adres maar dat er als afzender 1 van mijn forward adresjes staat. Ik heb al een aantal providers geprobeerd maar als ik mijn reply adres verander, kan ik niet meer inloggen
. Kent iemand een provider waar ik een gratis adresje krijg en waar ik mijn eigen reply adres kan instellen.
1. Gewoon een standaard gratis POP accountje aanvragen voor de forward.
2. Sturen doe je via de SMTP server van je ISP, welke wel een ander reply adres toestaat.
Done
[edit]
Om het iets duidelijker te maken
Je maakt dus 2 accounts aan in bijv. Outlook. 1tje voor het ontvangen van de mail van die gratis mailprovider, en 1tje voor het versturen van de mail. In die laatste vul je dus de gegevens van je gewone ISP in (bijv. de HCCnet gegevens), en het reply adres van dat forward-domain
2. Sturen doe je via de SMTP server van je ISP, welke wel een ander reply adres toestaat.
Done
[edit]
Om het iets duidelijker te maken
Je maakt dus 2 accounts aan in bijv. Outlook. 1tje voor het ontvangen van de mail van die gratis mailprovider, en 1tje voor het versturen van de mail. In die laatste vul je dus de gegevens van je gewone ISP in (bijv. de HCCnet gegevens), en het reply adres van dat forward-domain
[ Voor 52% gewijzigd door Xandrios op 27-12-2002 22:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()