PSN-id: Chrasher
hier hoopte ik eigenlijk al een beetje op .
dank u voor de foto's en de casemodders dank voor de case's .
hopenlijk wordt ie nog aangevuld want ik zit weer te smullen .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
maar waren er geen nog niet bekende mods?
ik heb de spacecase en de mamaplankkast van BB en de alienli van PO en de kast van apversteeg wel gezien eigenlijk
Ik was er redelijk vroeg vandaag, dus ze waren net begonnen. Denk dat er zondag het meeste valt te zien, maar dan zijn jullie afhankelijk van andere fotograven.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:26:
mooie plaatjes
maar waren er geen nog niet bekende mods?
ik heb de spacecase en de mamaplankkast van BB en de alienli van PO en de kast van apversteeg wel gezien eigenlijk
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
ps: waars peter?? kzie hem niet op de foto's, ps: d8 dat het iets groter zou zijn da magazijn
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:39 ]
Nee het is maar een klein hok. maar maakt de pret er niet minder om..Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:36:
dat was niet de kast van ap versteeg. tom was er niet... das een remake... tom komt zondag...
ps: waars peter?? kzie hem niet op de foto's, ps: d8 dat het iets groter zou zijn da magazijn
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
[ Voor 21% gewijzigd door sapphire op 27-12-2002 22:41 ]
Verwijderd
Het is groter, maar dit is achter het gordijn links achterin , en je hebt ook nog de shop beneden.Maurice schreef op 27 December 2002 @ 22:40:
[...]
Nee het is maar een klein hok. maar maakt de pret er niet minder om..
foto 9 die vent met die baseball pet, die komt mij bekend voor.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:36:
dat was niet de kast van ap versteeg. tom was er niet... das een remake... tom komt zondag...
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:47 ]
Verwijderd
100% caps abuse, just how you like it...
ik zie daar een projector etc. dus volgens mij is het nog een stuk groter dan de pics showen... gimme some more pics aight.... damnit veraders
heeft peter nog een swiffie tec cooler geshowd ??? ben ik wel ff benieuwd naar...
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:52 ]
Verwijderd
Ben ook net terug, maar het heeft denk ik geen nut om mijn pics te posten, zijn nl bijna hetzelfde als hierboven...
Was wel gezellig...
Verwijderd
yes do post them !!!Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:56:
WOEI
Ben ook net terug, maar het heeft denk ik geen nut om mijn pics te posten, zijn nl bijna hetzelfde als hierboven...
Was wel gezellig...
Verwijderd
wel doenVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:56:
WOEI
Was wel gezellig...
Maurice netjes zijn tegen versteeg en beter lezenVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 22:43:
[...]
Het is groter, maar dit is achter het gordijn links achterin , en je hebt ook nog de shop beneden.
[...]
foto 9 die vent met die baseball pet, die komt mij bekend voor.
[ Voor 24% gewijzigd door Aphelion op 27-12-2002 23:12 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hij had het over de magazijn grote en niet over de show grote.Maurice schreef op 27 december 2002 @ 23:07:
[...]
lol was jij er vandaag?
nee maar je hebt dus dat magazijn daar stond de show . achter het doek was niks en je had ook nog de showroom klein hokje met wat kasten te koop dus de normale balie
Verwijderd
Okokok.......
Hier dan een paar plaatjes...
(wel een beetje klein voor onze modemers)
Al met al een gezellig dagje...
Verwijderd
idd, want ik ben er nog nooit geweest...Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:10:
[...]
Hij had het over de magazijn grote en niet over de show grote.
Verwijderd
Voor sommige mensen is het ook nooit goed...Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:15:
damn weinig pics zeg... btw wat is daar gefried???? zelfs een vuurtje of ???
nofi..
Meteen maar ff gemaakt, Bart Banaan had nog wat in zijn auto liggen...
En nog 2 om het af te leren...
Ow wat is dat toch mooi...
vervolgens kwamen we in een file van 4km ofzow
bart bezig met het zagen van een window in een chieftect case
tja das nou een zwart geblakerde koffer
voedings kabels netjes maken..
1 van barts zijn casemods..
zijn laaste...
de aopen van ap versteeg die dus door ocshop is overgekocht hoorde ik.. en nog wat leuke prometia troep ernaast
oer geille lian-li. wie kan die case voor mij ffies regelen
dubbele voeding voor maar 350,= euro
lov it scsi hdd racks
some nice fanz
en natuurlijk als avond eten ffies naar de mac
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Van zo'n lelijke kast maken wij natuurlijk geen pics...Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:33:
[afbeelding]
ik zweer das mijn kast daar met da rode op de frontbezel, gvd ik wil pics zien LOL !!
(waarom was je er eigenlijk zelf niet, das eigenlijk ook een beetje misselijk...
nofi...
Verwijderd

Zie ik dat goed heeft versteeg zijn waterkoeling er uit gehaald
En een leadteck videokaart ingegooid ipv 9700 pro !!
Was je bang dat het tijdens het vervoeren van de kast een slang zou los springen ??
Als dat zo is dan snap ik het wel , maar je mist nou gewoon iets!!
Verwijderd
dit is tom zijn kast niet !!!! erg remake m8Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:39:
[afbeelding]
Zie ik dat goed heeft versteeg zijn waterkoeling er uit gehaald![]()
Was je bang dat het tijdens het vervoeren van de kast een slang zou los springen ??
I love watercooling
iemand anders heeft de case nagemaaktVerwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:39:
[afbeelding]
Verwijderd
Nee, dat komt omdat deze case niet van Versteeg is, maar hij lijkt er wel heel erg op..Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:39:
[afbeelding]
/me Oeloe gaat naar bed, reactie snelheid is niet meer wat het moet zijn....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 23:45 . Reden: Dahm, allemaal freaks die eerder waren dan ik... !!! ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 23:43 ]
moest jij niet op tijd naar bed omdat je morgen moet werken in de winkel en daarna s'avonds ook nog wat met het geluid moet zorgen voor de band... ik kom wel hoor met ralfVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:42:
[...]
Nee, dat komt omdat deze case niet van Versteeg is, maar hij lijkt er wel heel erg op..
btw tuurlijk maken we geen pics van die lianli case van jou modkid.. dies zow standaard.. en hij koeld voor geen meter
Verwijderd
maar mijn reservoir is niet uitelkaar gevallenReseTTim schreef op 27 december 2002 @ 23:44:
[...]
moest jij niet op tijd naar bed omdat je morgen moet werken in de winkel en daarna s'avonds ook nog wat met het geluid moet zorgen voor de band... ik kom wel hoor met ralf![]()
btw tuurlijk maken we geen pics van die lianli case van jou modkid.. dies zow standaard.. en hij koeld voor geen meter![]()
eheheh j/k
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 23:45 ]
Verwijderd
Haha ja ik zie het reageren ook meteen kei veel mensen op!!Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:42:
[...]
Nee, dat komt omdat deze case niet van Versteeg is, maar hij lijkt er wel heel erg op..
Wat vind versteeg er zelf van, dat mensen dit nou doen ??
Ben ik wel benieuwd naar
Verwijderd
Ja, ik ga nu maar vlug slapen, wordt morgen weer een druk daggie.ReseTTim schreef op 27 december 2002 @ 23:44:
[...]
moest jij niet op tijd naar bed omdat je morgen moet werken in de winkel en daarna s'avonds ook nog wat met het geluid moet zorgen voor de band... ik kom wel hoor met ralf![]()
btw tuurlijk maken we geen pics van die lianli case van jou modkid.. dies zow standaard.. en hij koeld voor geen meter![]()
Niet zo onaardig hé...
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
zoiets had ik ook gehoord
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
dat was geloof ik een remake van xijn kastVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:39:
[afbeelding]
Verwijderd
me, met case.Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 00:22:
Wie zijn er zondag allemaal aanwezig?
Verwijderd
Er is vooraf contact over geweest en ik heb er absoluut geen probleem mee.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 23:45:
[...]
Haha ja ik zie het reageren ook meteen kei veel mensen op!!
Wat vind versteeg er zelf van, dat mensen dit nou doen ??
Ben ik wel benieuwd naar!!
Ik zelf zou het nooit doen, omdat het veel geld kost en dan ook nog eens niet meer orgineel is. Maar deze is nagemaakt gewoon omdat het handig is zo alles in 1 case en dan ook nog ruimte voor andere dingen. Nogmaals geen problemen mee.
Denk ik ook, maar dat is niet vreemd na een jaar stil staan, ook is de groene ccfl in de bovenruimte vervangen door een blauwe omdat de groene gesneuveld is zie ik.Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 23:36:
Ligt het aan mij of is dit water een beetje troebel http://home.wanadoo.nl/hermanie/ocshop/ocshop10.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 00:43 ]
Verwijderd
me, met cubeVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 00:22:
Wie zijn er zondag allemaal aanwezig?
[ Voor 92% gewijzigd door ReseTTim op 28-12-2002 04:33 ]
7.00 en ik sta op het punt te vertrekken naar de showroom is uurtje later dan gisteren
ik heb nog een usb cammy liggen iemand enig idee hoe ik ergens deze live can laten showen ?? via de website van ons is dit helaas niet mogelijk
de tom look alike is van M_G erg netjes BTW en idd zondag is deze case er ook nog dus we zetten ze wel naast elkaar
modkid zijn pc70 staat idd naast a.p.versteeg zijn Cebit winner case
de pc78 staat er gewoon ongemod omdat die van zich zelf al f.cking mooi is
vandaag ga ik idd de lucht gekoelde pelt op een mobo gooien Marien en waarschijnlijk in een plexi case zetten
ik ga weer naar de OC ff beetje de zooi opruimen
we vonden het in ieder geval gisteren ERG gezellig en dat doen we vandaag weer over
cualll8rpeter
Verwijderd
Heb je de oude Vmod spullentjes nog?? (weerstandje enzv.)petervandamned schreef op 28 december 2002 @ 07:30:
oja mijn derde herc 9700 pro is ariveddus die ga in mijn systeem vandaag dus Tom vmodden dat ding voor ik hem verneuk
zou deze langer leven dan 1 dag ???????
heheheeheheh
Verwijderd
mooie foto's, mooie kasten.
In die tent zitten een hoop uurtje casemod werk.
/me gaat er misschien ook nog wel eventjes langs
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 10:20 ]
[ Voor 14% gewijzigd door petervandamned op 28-12-2002 11:04 ]
Komt Bart_Banaan ff lanx, en hij zei dat alleen de condensator was ontploft. En dat hij nog wel zo'n eentje had liggen. Ik stond werkelijk met m'n bek open
Oeloe's z'n soldeerkunsten toegepast op de voeding.
Dit is dan de nieuwe... Met enig afstand en met gevaar op eigen leven, heb ik de voeding aangezet. En........
Verrek, de FAN draait vd voeding
Binnenkort de binnenkant ff schoon-/toonbaar maken en dan gaat alles er weer in. M'n gamePC is weer tot leven gekomen
Ps. Wie heeft nog een foto voor me van de totale koffer dat die zo zwartgeblakerd is.
Was weer is anders dan een LANparty, maar dit was ook zeer gaaf om mee te maken. Cya next time
Verwijderd
[off-topic]
Beetje off-topic maar welk spel speelt die jongen links?
Kan iemand mij dat vertellen?
Ziet er best leuk uit
[/offtopic]
Verwijderd
Ja zal ik ook wel willen weten..Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 12:10:
[...]
[off-topic]
Beetje off-topic maar welk spel speelt die jongen links?
Kan iemand mij dat vertellen?
Ziet er best leuk uit
[/offtopic]
1
2
3
4
5
6
| | | / | / |/ | | |
Oftewel geil
Dit vind ik nou een echte mod.
Bij al die andere mods gaat het alleen om de mod, maar kan je nix met de computer.
Hier ligt gewoon alles in voor een echte computer
[ Voor 29% gewijzigd door Ruuddie op 28-12-2002 12:35 ]
SorryPhreak schreef op 28 december 2002 @ 13:15:
Chatten kan op irc/icq ofzo maar geen slowchat hier a.u.b.
Hmm, ik had ook graag willen komen, maar ik heb geld noch vervoer
Heeft weinig zin om zonder geld daarheen te komen he
Ennuh, mod tentoonstellen... welke??
Verwijderd
kan ik is ff kwijlen bij die versteeg zijn monster.
En voor tips sta ik altijd open want wil wel is weten hoever me pIV 2.53 kan komen.
Verwijderd
neem je proc mee, dan stoppen we hem even in mijn case, is in 5 min. gedaan.Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 14:02:
MMM klinkt allemaal gezellig mischien da tik morgen ff langs fiets (vanuit amsterdam).
kan ik is ff kwijlen bij die versteeg zijn monster.
En voor tips sta ik altijd open want wil wel is weten hoever me pIV 2.53 kan komen.
Kan je zien hoe ver hij wil.
Weet je wat ik mij nou afvraag? hoe het gezicht achter al die big ocmachines van jou is!! Lijkt me echt tof om die promethia kast van jou eens in het echt te bekijken
Morgen gaat ik het zien, let maar op een zwarte Seat Ibiza volgeladen met GoTTers:P
[bart banaan vraag]
Bart,
zag ik nou bij de pics een proxxon frees(zeg maar dremel aan de anabolen) naast die case gemaakt van oude mobo's?Is een leuk dingetje, mijn pa heeft er oknet een aangeschaft
[/bart banaan vraag]
Hoop wel dat King of Dos kan komen, in al mijn enthousiasme had ik hem gemaild dat ik het wel rond kon krijgen om vervoer voor hem te regelen, maar helaas kan dat geen doorgang vinden
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
bij de OC-shop
Peter telefonisch niet te bereiken ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 15:21 ]
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 15:19:
[...]
bij de OC-shop
Peter telefonisch niet te bereiken ?
ah quote ik je net als je edit, nja ik zal eens ff @ site kijken, ik had ze namelijk nog nooit eerder gezien aleen in een setje met een crystal orb ergens maar die moet ik niet de stock cooler blijft mooi @ me 9700.
[ Voor 40% gewijzigd door Roberto op 28-12-2002 15:23 ]
Verwijderd
was toch voor peter, niet voor jou. Als hij het maar snapt is het genoeg.RS_003 schreef op 28 december 2002 @ 15:22:
[...]
edit:
ah quote ik je net als je edit, nja ik zal eens ff @ site kijken, ik had ze namelijk nog nooit eerder gezien aleen in een setje met een crystal orb ergens maar die moet ik niet de stock cooler blijft mooi @ me 9700.
edit:
ah quote ik je net als je edit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 15:25 ]
Tom doe eens ff rustig aan met hemVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 15:24:
[...]
was toch voor peter, niet voor jou. Als hij het maar snapt is het genoeg.
edit:
ah quote ik je net als je edit
Ik zet alles op alles om morgen ook te komen
* SmokeyTheBandit zen eigen auto is @ Garage
Ik ze wel natuurlijk men vertrouwde EPoX Cap op
Tom Astennu heeft de Mem mod gedaan en heeft een gigantische boost gekregen op ze ram 310@400 (voor de mod wou ze ram de 310 niet eens voorbij
Dus als ik er ben graag ff bij mij doen
Misschien tot morgen Tom
Turn it off and on again.
................
LOL
* SmokeyTheBandit denkt dat er klappies vallen morgen
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Kun je deze er even opzetten ?Looki schreef op 28 december 2002 @ 13:57:
lijstjes zijn op bij oc-shop.. er waren wel een hoop aanbiedingen gister
heb gister het lijstje daar laten liggen... mischien kan peter ff zijn lijst online zetten
(voor je eigen bestwil
goed voor de verkoop
)
Verwijderd
Tom ik had een vraagje ik heb een MSI 845 pe max2 gekoxht en er werd mij verteld dat je hier aardig mee kan overclocken .
Klopt dit of zijn er andere mensen die toevallig dit bord in hun bezit hebben en er mee hebben lopen rommelen.(2.53@2.81 luchrgekoled momenteel)
En Peter zijn er nog mooie oc shop aanbiedingen op deze mooie dag.
dan zie je de aanbiedingen
Verwijderd
Oja mischien stomme vraag maar is er ook nog wat te clocken aan een gf4 ti4200 asus.
OOOH ik zie al die mooie kassies ik meot gewoon een wc hebben en snel
Verwijderd
Er zijn hele mooie LCDs...Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 15:53:
ooh mooi shirtje hahah amsterdam (LOL)
Tom ik had een vraagje ik heb een MSI 845 pe max2 gekoxht en er werd mij verteld dat je hier aardig mee kan overclocken .
Klopt dit of zijn er andere mensen die toevallig dit bord in hun bezit hebben en er mee hebben lopen rommelen.(2.53@2.81 luchrgekoled momenteel)
En Peter zijn er nog mooie oc shop aanbiedingen op deze mooie dag.
Verwijderd
heb zelf nog een kast staan een home made 1 maar daar doe ik niks mee heb iemand een idee hiervoor.
als jullie pics willen er is een topic een tijdje terug over geweest
Verwijderd
voor alpha/tweakmonster mem sinks is dat een >normaal< bedrag, als je minder wil besteden zal je goedkopere moeten zoeken ergens anders. Niet in dit topic.RS_003 schreef op 28 december 2002 @ 16:25:
liev, maar weet iemand waar je dus die ram sinks voor een normaal bedrag kunt vinden ?![]()
Of wees een tweaker en zaag een Pentium 1 heatsink in stukken.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 16:44 ]
ja oke, maar 20 euro vind ik wel oke maar dan wil ik wel klaar zijn snapie ?Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 16:41:
[...]
voor alpha/tweakmonster mem sinks is dat een >normaal< bedrag, als je minder wil besteden zal je goedkopere moeten zoeken ergens anders. Niet in dit topic.
Of wees een tweaker en zaag een Pentium 1 heatsink in stukken.