Sorry hoor, het zal wel heel dom zijn, maar het lukt me maar niet om de IRQ's zo in te stellen als ik ze wil! Moet ik het nou doen via het BIOS (van m'n Epox 8KHA+) of via Apparaatbeheer (van Windows 98 SE)? Dat laatste wil niet ('Deze broninstelling kan niet worden gewijzigd'). Ik las ergens dat dat kan liggen aan ACPI dat aanstaat of zo. Maar... hoe zet je dat uit...?
Ik heb al een paar keer geprobeerd IRQ's in het BIOS te veranderen (in plaats van Auto gewoon een toewijzen) maar als ik dan opstart zie ik dat twee geluidskaarten en een eterhnetkaart op 11 staan! Maar in Windows staan ze weer anders (daar staat bijvoorbeeld de videokaart op 11). Ik snap er geen moer meer van...
O ja, dit heeft dus te maken met het installeren van een geluidskaart. Vandaar dat ik het hier vraag!
Ik heb al een paar keer geprobeerd IRQ's in het BIOS te veranderen (in plaats van Auto gewoon een toewijzen) maar als ik dan opstart zie ik dat twee geluidskaarten en een eterhnetkaart op 11 staan! Maar in Windows staan ze weer anders (daar staat bijvoorbeeld de videokaart op 11). Ik snap er geen moer meer van...
O ja, dit heeft dus te maken met het installeren van een geluidskaart. Vandaar dat ik het hier vraag!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 21:48 ]