Toon posts:

dvd via tvout naar 1 videorecorder en dan naar alle pc's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van mij krijgt binnenkort een nieuwe pc met dvdspeler. Nu wilden hij graag weten of het mogelijk is om de tv-out te gebruiken om het beeld van de DVD op ALLE tv's in het huis te krijgen.

Volgens mij moet dit wel kunnen als je van de tv-out naar de videorecorder gaat (scart) en daarvandaan via coax een kabel trekt naar alle tv's met spitters. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd? (geluid?)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

dat gaat goed, geluid kan alleen mono zijn als je een beetje goedkope vcr gebruikt en op zijn best stereo maar dus nooit dolby digital oid. ander probleem is dat je dus niks kan opnemen als de dvd kijkt. en de coax moet vanaf de vcr naar alle andere tv's gaan, en dat is meestal niet het geval als er al kabels liggen. (centrale punt zit meestal in de meeterkast oid).

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

jep, dat werkt ik heb dat ook, maar zorg wel dat je goede kabels hebt liggen, want het beeldsignaal si niet altijd even sterk

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
ok stereo geluid dat zal geen probleem zijn, bedankt iig..wilde het even zeker weten voor ik die jongen een berg geld uit laat geven en het nog niet werkt.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 00:13 ]

Verwijderd

Zul je wel eerst Macrovision moeten uitschakelen, anders heb je strepen in je beekd
Pagina: 1