Beam me up Scotty...
Verwijderd
Welke IO adressen gebruikt je LPT3 kaart? Ik vermoed dat dit anders is dan een ISA LPT kaart. Waarschijnlijk probeert de LCD-software de ISA-IO poorten
alternatief:
Printer op lpt3 aansluiten, LCD op LPT1
alternatief:
Printer op lpt3 aansluiten, LCD op LPT1
I/O adres van LPT1: 0x378-0x37F
I/O adres van LPT3: Kan ik niet in WinXP achterhalen, tabje van resources is er niet?
Ik gebruik trouwens JaLcds, en daar kan ik elk I/O adres instellen. Volgens mij heeft 't iets met ECP/EPP instellingen te maken?
Dat alternatief had ik ook al verzonnen. Toch wil ik weten waarom ie het niet doet.
I/O adres van LPT3: Kan ik niet in WinXP achterhalen, tabje van resources is er niet?
Ik gebruik trouwens JaLcds, en daar kan ik elk I/O adres instellen. Volgens mij heeft 't iets met ECP/EPP instellingen te maken?
Dat alternatief had ik ook al verzonnen. Toch wil ik weten waarom ie het niet doet.
Beam me up Scotty...
Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) heb ik gelezen dat je EPP uit moet hebben als je een LCD wilt aansluiten.
Heb je LCD Smartie al geprobeerd?
Heb je LCD Smartie al geprobeerd?
Als 't test prog van CrystalFontz het al niet doet, hoef ik die niet eens te proberen. Ik zal eens kijken of ik een progje kan vinden wat me het I/O adres kan geven van LPT3 (zou 0x278 moeten zijn). SiSoft Sandra zegt er niet veel over.
Beam me up Scotty...
klopt.AcouSE schreef op 27 december 2002 @ 21:16:
Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) heb ik gelezen dat je EPP uit moet hebben als je een LCD wilt aansluiten.
en misschien moet je iets met dma's spelen?
Verwijderd
Het is beun_de_haas gelukt... Check ons LCD inkoopactie topic.. daar staat het dacht ik allemaal in... [rml][ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA van mail.eve)[/rml]
Ik gebruik mijn LCD trouwens onder WinXP met ECP/EPP mode enabled (bios)
Ik gebruik mijn LCD trouwens onder WinXP met ECP/EPP mode enabled (bios)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 01:07 ]
Ik heb hem zojuist een mailtje gestuurd, thnx voor de info.
Beam me up Scotty...
Pagina: 1