Toon posts:

koelpasta bij spire copperking 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n copperking 2 gekocht voor 15 euro en nu zit er een tubetje bij met van die koelpasta, maar er zit maar een heel klein beetje in dat tubetje, 4mm ofzo. Er zat ook wat aan het dopje, aan het randje, kan het dan zijn dat die gasten in die winkel wat hebben gebruikt, of krijg je gewoon maar zo weinig?

Ik weet dat dit niet the please to be is om het te vragen, maar weet niet waar ik het anders neer moet zetten.
Als je nog twijfeld of je wel een koperen koeler moet kopen; koper geleidt ruim 60% beter dan aluminium.

Mzzl Niels

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nee, dat hoort zo. :+

Als er echt aan de zijkant van die dop een beetje prut zit dan issie al gebruikt.
Niet dat het erg is wan met de inhoud kun je alsnog 12 pocessors besmeuren maar als het je niet lekker zit dan zou je kunnen overwegen om de tube om te ruilen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• hommer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 11:40
Ten eerste: The PLACE to be.
Ten tweede: koelpasta moet altijd zo karig mogelijk aangebracht worden. Het moet de kieren (de hele kleine) opvullen tussen het metaal en metaal-metaal contact is altijd beter. Dus weinig aanbrengen, goed verdelen, en goed klemmen. Klaar.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik wel genoeg om me Geforce 4 in te smeren met dat spul! (komen natuurlijk heatsinks op)

Verwijderd

Maar koop dan effe fatsoenlijke koelpasta: Artic Silver 3 :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
HEEL fout, is waarschijnlijk gebruikt ja. Spire levert een familiespuit voor een stuk of 10 processors, maar is toch altijd leuk als je het nog een paar keer over wilt doen... Voor wat ik aan "noname koelpasta" heb gezien is dat wat Spire levert heel behoorlijk, veel beter dan bij andere vrij goedkope koelers, wat soms gewoon witte siliconen pasta is, met duidelijk minder effect. Als je niet zwaar gaat overklokken is het prima spul.

[ Voor 9% gewijzigd door Gianni Rombios op 28-12-2002 00:10 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb diezelfde koeler gekocht en er zat idd niet echt heel veel pasta bij.
Maar meer dan zat, heb er al meerdere cpus mee behandeld, en heb nog steeds over.
en het koelt best redelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga niet echt zwaar overclocken, maar wel een beetje. Moet wel lukken toch met dan spul??
Pagina: 1