Goed doel heeft dringend hulp nodig.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben Nitraat, al geruime tijd geregd bij tweakers en flinke tweakers fan. Ik ben lid van American Football verreniging de "Middelburg Mustangs". Wij organiseren elk jaar een feest waarbij de "SUPERBOWL" (de finale van de NFL) op een groot scherm te bezichtigen is.

De opbrengst van deze avond is bestemd voor 2 goede doelen, namelijk stichting KIKA en het kinderziekenhuis Walcheren.

So far so good zou je zeggen, maar nu komt het. De NOS heeft besloten om de uitzending te schrappen ivm financiele problemen. Nu hebben wij dus problemen want geen uitzending= geen feest= geen opbrengst voor het goede doel.

Om deze uitzending te kunnen bekijken hebben we een satalietverbinding nodig om het kanaal NBC te kunnen kijken.

Nu wil ik graag vragen of ik een oproep op het forum mag plaatsen om te kijken of er tweakers zijn die ons zou kunnen helpen om deze avond alsnog door te kunnen laten gaan en zo een hoop kinderen enige blijdschap en geluk te bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik denk dat je zoiets beter via icq/irc/msn kan vragen als een topic maken.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je dan beter ff bij FoK enzo aan kan kloppen... Dit is niet het forum hiervoor denk ik. :)
Wel goed initiatief trouwens!
En wat je ook kan doen is in V&A een ad maken, met een linkje naar dit topic, want ik denk dat je gewoon een schotel nodig hebt right?
Misschien zijn er mensen die het zien en kunnen helpen.

[ Voor 43% gewijzigd door Plague op 27-12-2002 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plague schreef op 27 December 2002 @ 20:39:
Ik denk dat je dan beter ff bij FoK enzo aan kan kloppen... Dit is niet het forum hiervoor denk ik. :)
GoT is er misschien wel niet voor maar ik zou het wel leuk vonden als het mocht. Het is tenminste voor een goed doel en dat topic doet niemand kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

klopt maar ook in het verleden hebben we zulke wervingsacties niet toegestaan, gewoon omdat er altijd wel een goed doel is waarvoor je kan werven. Je kan het beter met je signature doen, of eens vragen of we er op het forum misschien een hele zwik banners tegenaan kunnen gooien.

Spamachtige topics (jaja, ook al is het voor een goed doel) zien we policy-like liever niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het enige wat wij nodig hebben is een schotel en een decoder die een stuk of 8 tot 10 tv's aan kan sturen. Alles voor deze avond hebben we gesponsord/ te leen gekregen van bedrijven alleen nu valt de uitzending in duigen :'(
Ik hoopte eigelijk dat er een tweaker is die bij een audiovisuele dienst werkt ofzo waar ze een dagje zulk spul uit zouden kunnen lenen. Dan zouden we uit de brand zijn.

Ik ben niet op zoek naar spam OID. Ik zou allang blij zijn al sik 1 topic zou mogen openen en dan gewoon kijken of er iemand reageert, geen kicks OID. Reageert niemand jammer dan, dan moet ik verder zoeken en wat anders verzinnen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je bij JvS zijn: die is van AV O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben niet op zoek naar spam OID. Ik zou allang blij zijn al sik 1 topic zou mogen openen en dan gewoon kijken of er iemand reageert, geen kicks OID. Reageert niemand jammer dan, dan moet ik verder zoeken en wat anders verzinnen.
Ja jij bent jij nu :). dat ene topic is niet erg. Maar er zijn heel veel meer goede doelen in de wereld en als die een topic willen, moeten we dan weer ja zeggen? Een topic openen in een techforum wat er helemaal niets mee te maken heeft en alleen geldt als 'oproepje' is niet de bedoeling. Je kan beter een audiovisueel bedrijf mailen of bellen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 27 december 2002 @ 20:54:
[...]
Ja jij bent jij nu :). dat ene topic is niet erg. Maar er zijn heel veel meer goede doelen in de wereld en als die een topic willen, moeten we dan weer ja zeggen? Een topic openen in een techforum wat er helemaal niets mee te maken heeft en alleen geldt als 'oproepje' is niet de bedoeling. Je kan beter een audiovisueel bedrijf mailen of bellen daarvoor.
Beetje jammer ;( maar ja niets aan te doen. Ik snap je standpunt.

/me zit alleen nog een beetje met de handen in het haar.

Als jullie nog ideeen of wat anders hebben waarmee ik uit de voeten kan, graag. En alle andere hulp zoals banners etc.... Alles wat we kunnen krijgen is mooi meegenomen.

[hintmode]
Een artikel op de Frontpage "Tweakers werkt mee aan goed doel" zou natuurlijk niet misstaan hehe :D
[/hintmode]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

JvS schreef op 27 December 2002 @ 20:54:
[...]
Nouwja, het heeft natuurlijk wel een beetje met tech zooi te maken, je zult hier meer kans hebben om een prof met zulke stuff tegen het lijf te lopen als op een ander forum.
Gun die jongen zn topic toch, grote kans dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tomcat: Ik snap je "gun hem dat dingetje toch" wel, dat is ook wel een heel makkelijke en populaire stelling, zoals die van mij dat niet is. Maar met mijn uitleg snap je neem ik aan wel dat het niet een kwestie van "niet willen gunnen" is toch? Zoniet, dan heeft verder uitleggen ook geen zin denk ik. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 21:23:
[...]

Beetje jammer ;( maar ja niets aan te doen. Ik snap je standpunt.

/me zit alleen nog een beetje met de handen in het haar.

Als jullie nog ideeen of wat anders hebben waarmee ik uit de voeten kan, graag. En alle andere hulp zoals banners etc.... Alles wat we kunnen krijgen is mooi meegenomen.

[hintmode]
Een artikel op de Frontpage "Tweakers werkt mee aan goed doel" zou natuurlijk niet misstaan hehe :D
[/hintmode]
Op het forum worden veel banners niet verkocht, maar zijn voor goede doelen. Als je nou aan iemand van de marketing (Daniel volgens mij) een mail stuurt, met je probleem, en of hij (t.net) wil helpen in de vorm van een banner op GoT te plaatsen, en jij daar een mogelijke banner bij attacht, heb je kans dat hij dat doet. En niet geschoten is altijd mis :)

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

JvS schreef op 27 December 2002 @ 21:30:
Tomcat: Ik snap je "gun hem dat dingetje toch" wel, dat is ook wel een heel makkelijke en populaire stelling, zoals die van mij dat niet is. Maar met mijn uitleg snap je neem ik aan wel dat het niet een kwestie van "niet willen gunnen" is toch? Zoniet, dan heeft verder uitleggen ook geen zin denk ik. :o
Je hebt helemaal gelijk.
Maar ik denk persoonlijk niet dat het een stormloop aan goede doelen gaat veroorzaken. Verder laat ik het maar in jullie handen liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
waar zou die apparatuur heen moeten?

* HunterPro vraagt vanavond/morgen even rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 23:03

JdM

Humbled

Hé Nitraat , is even informeren bij de gemeente zelf geen optie? of probeer uit te zoeken welke instanties de goede doelen financieren en laat resultaten zien van de vorige acties , misschien kun je ze zo over de streep helpen om die sat te bekostigen? suc6 ermee , er zouden toch meer van dit soort mensen moeten rondlopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Nitraat neem even via email met mijn contact op. Een reciever is niet zo ramp schotel zal ook wel lukken. Alleen even het vervoer daar heen.

Vergeten bij te zeggen zolang het maar niet op een feest dag valt.

[ Voor 20% gewijzigd door we_are_borg op 28-12-2002 01:05 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we_are_borg schreef op 28 December 2002 @ 01:00:
Nitraat neem even via email met mijn contact op. Een reciever is niet zo ramp schotel zal ook wel lukken. Alleen even het vervoer daar heen.

Vergeten bij te zeggen zolang het maar niet op een feest dag valt.
Woei wat een helden hier op GOT, ik zal gelijk even mailen. Even een verzoek aan de adjes dan. Is het mogelijk dat ik hier even de vorderingen meld aan de andere die interesse getoond hebben om te helpen? Daar zou ik er mee geholpen zijn.

Hunterpro, alvast bedantk voor je inspanningen. Ik ben te bereiken op osluis@wanadoo.nl mocht je wat te weten komen.

Radian, gemeente Middelburg is wat dit soort dingen een klote gemeente. Het liefst steken ze geen poot uit en proberen dan achteraf met de eerst te strijken door de cheque aan de stichtingen aan te bieden. (tenminste dat was hun voorstel, dat ging niet door. We geven het lekker zelf aan ze :D) Maar goed we blijven proberen, maar gaan er vanuit dat we geen steun krijgen van de gemeente.

we_are_borg --> You've got mail :) altans in 5 min, ff snel typen dus nog niet gaan slapen aub :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ben nog even wakker. Toch niet beters te doen (behalve te slapen).

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

een digitale receiver met schotel heb ik ook wel, ik denk dat je een groter probleem hebt om het daar op te zetten, aangezien het richten daarvan niet echt makkelijk is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toch maar mooi je topic op GoT!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

_-SToFFeL-_ schreef op 28 december 2002 @ 04:16:
een digitale receiver met schotel heb ik ook wel, ik denk dat je een groter probleem hebt om het daar op te zetten, aangezien het richten daarvan niet echt makkelijk is... :)
Alleen even weten wat het zuiden is dan kan je het binnen 15 a 20 minuten opgezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

we_are_borg schreef op 28 December 2002 @ 21:23:
[...]

Alleen even weten wat het zuiden is dan kan je het binnen 15 a 20 minuten opgezet hebben.
ik deed er iets langer over ;)
maargoed, er zullen met mij nog wel meer tweakers zijn die die spullen hebben, mocht het nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mannen bedankt voor jullie hulp, ik ben momenteel met we_are_borg aan het babbelen so stay tuned :)
Pagina: 1