Verwijderd

Topicstarter
Het probleem
Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een ToUcam (=webcam van Philips) gekregen. Ik helemaal blij aansluiten volgens het boekje. En het gezeur gaat weer beginnen jongens...
Installatie gaat redelijk. De test voor de cam gaat goed, maar dan... webcam blijft hangen. Ik denk van tjah zal wel zo horen, of foutje kan gebeuren he.
Dan start ik het programma van Philips... JA HOOR!"Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd!" Nondejus! Dus ik die zooi van Philips eraf gooien.
Olé! Nu even proberen met WindowsXP drivers. Hetzelfde liedje hoor... na een tijdje blijft het beeld hangen.
Ik geef de cam aan mijn broer, hij doet het in zijn pc. En wat denk je... HIJ WERKT PERFECT (zonder dat we dingen van Philips op de pc gooien)

Dus... WAT o WAT kan mijn probleem zijn dat het beeld blijft hangen? (en dat dat programma van Philips blijft hangen, maar dat is minder belangrijk nu)

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 14:00

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoelang heb je gewacht totdat je concludeerde dat ie vastgelopen zou zijn?
't Kan nl. eventjes duren voordat ie verdergaat... Ik heb hier ook weleens 2 a 3 minuten moeten wachten totdat ie vanzelf weer verderging. Dat was toen nog met de drivers meegeleverd op CD. Met de nieuwste gedownloade drivers had ik dat niet meer.

Systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
Nou de ene keer doet ie het 2 minuten en net nu ik hem testen geeft ie 1 beeldje door en dan meteen vast...

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik hem weer getest, met spelletje doet ie het wel (dat op die cd zat) maar gewoon normaal cammen... NO WAY :(