Toon posts:

[win2k]Wel in taakbalk maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst had ik dit probleem bij Atomixmp3 en nu ook al bij Traktor. Normaal kijk ik in 800*600 maar voor deze programma's is een resolutie van 1024*768 het beste. Als ik ze dan opstart komt er in de taakbalk zoals normaal een balkje met daarin de programmanaam te staan. Maar ik krijg geen beeld, dus de applicatie is wel gestart maar ik krijg hem niet te zien, waar kan dit aan liggen?

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als je alt-tab't, staat daar dat programma wel in? En wat zijn je specs? Iets zegt mij dat jij een dual-screen videokaart hebt, maar je die optie niet gebruikt, maar wel aanstaat :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Kijk bij processen of het geheugenverbruik van dit programma blijft oplopen, dan is het namelijk vastgelopen.

Het kan ook zijn dat je het eerst buiten je beeld hebt gesleept, dan kan je met een herinstallatie het programma ook weer goed krijgen.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 20:19:

Het kan ook zijn dat je het eerst buiten je beeld hebt gesleept, dan kan je met een herinstallatie het programma ook weer goed krijgen.
Of de registry er eerst even op na slaan :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
Heb uinstall gedaan en weer geinstalleerd en het werkt nu (nog) :) Ben benieuwd of hij na een reboot nog werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dus, nu werkt Atomixmp3 zelf helemaal niet meer. Het proces wordt geladen, dat blijft ook lopen maar dat is dan alles.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hmm..

Je kan in sommige gevallen het window nog tevoorschijn halen door rechtermuis op taskbar > move en dan met je cursor in het zicht plaatsen..

Window-positions worden normaliter ook in het registry onder HKCU/SOFTWARE/<naam-pakket> gestouwd.. wat staat daar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 27 December 2002 @ 22:07:
Hmm..

Je kan in sommige gevallen het window nog tevoorschijn halen door rechtermuis op taskbar > move en dan met je cursor in het zicht plaatsen..

Window-positions worden normaliter ook in het registry onder HKCU/SOFTWARE/<naam-pakket> gestouwd.. wat staat daar?
Maximized
Pagina: 1