Ik heb een foto, en die wil ik dmv hem in een table te zetten 200px onder de bovenkant van je browser en 10px links van de rechterkant van de browser zetten (of zoiets toch
)
dus doe ik dit:
Maar laat dit nou toch niet werken in Phoenix, in IE6 wel, maar ikzelf gebruik Phoenix, en 'k wil graag m'n site zien. Bij een vriend van me (WhizzCat
) is het ook fout, Mozilla. Als ik de right vervang door left, raar maar waar, werkt het dus wel, maar omdat de site op verschillende resoluties wordt bekeken, kan dat dus niet, het moet echt met right: 10px;. Moest het jullie interesseren, dit is de table:
Gaarne of het bericht dat het aan Phoenix ligt, of het bericht dat ik iets fout doe.
edit: de top: 150px; doet het volledig goed, die top is nodig om de menubalk te ontwijken, en die right is nodig om de content te ontwijken.
dus doe ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
| /*TABLE*/
.melp{
position: absolute;
right: 10px;
top: 150px;
} |
Maar laat dit nou toch niet werken in Phoenix, in IE6 wel, maar ikzelf gebruik Phoenix, en 'k wil graag m'n site zien. Bij een vriend van me (WhizzCat
code:
1
2
3
4
5
| <table class="melp">
<tr>
<td><a href="mailto:ellenvda@hotmail.com">[img]"Ellen.jpg"[/img]</a></td>
</tr>
</table> |
Gaarne of het bericht dat het aan Phoenix ligt, of het bericht dat ik iets fout doe.
edit: de top: 150px; doet het volledig goed, die top is nodig om de menubalk te ontwijken, en die right is nodig om de content te ontwijken.
[ Voor 15% gewijzigd door coubertin119 op 27-12-2002 20:09 ]
Skat! Skat! Skat!