Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Ff de toetsenbordindeling opnieuw instellen en klaar is kees. 
Is een bekend probleempje met Windows XP namelijk.
Is een bekend probleempje met Windows XP namelijk.
Verwijderd
heb ik ook last van, dacht alleen dat het aan mijn trust }||Spanish Edition|| toetsenbord lag
Bugje in XP, ff op opnieuw ''EN keybord'' instellen en t is weer okay
en ff opzoekgaan naar dat patchje
en ff opzoekgaan naar dat patchje
[ Voor 13% gewijzigd door ernst op 27-12-2002 20:12 ]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ik heb hier ook last van binnen msn 6.2 waar kun je die patch ergens downloaden en die toetsenbord instellingen vinden?
In het configuratiescherm de toetsenbordinstellingen op US international zetten in plaats van Nederlands oid. Dit is geen MSN probleem, dit heb je in Word en dergelijke ook. Voortaan ook niet meer zulke oude koeien kicken aub.Leondendungen schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:33:
ik heb hier ook last van binnen msn 6.2 waar kun je die patch ergens downloaden en die toetsenbord instellingen vinden?
Beste Leodendungen,
Het probleem van topicstarter is iets anders dan het jouwe, aangezien dit over een veel uitgebreidere en nieuwere versie van messenger gaat. Ook is SP2 voor XP inmiddels uit, wat het OS ook enigzins verandert.
Om te voorkomen dat mensen reageren op de topicstart, en omdat ik uit je kick van iets meer dan 2 jaar weinig meer kan opmaken dan dat je toetsenbord vaag doet, sluit ik dit topic.
Open even een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je al hebt geprobeerd, eventueel met een referentie naar dit topic. Lees voordat je dat doet even Software Algemeen - Beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) door. Daarin staan alle wensen met betrekking tot posts op het forum in. Misschien kan je in Software Algemeen - FAQ ook nog wat vinden
Het probleem van topicstarter is iets anders dan het jouwe, aangezien dit over een veel uitgebreidere en nieuwere versie van messenger gaat. Ook is SP2 voor XP inmiddels uit, wat het OS ook enigzins verandert.
Om te voorkomen dat mensen reageren op de topicstart, en omdat ik uit je kick van iets meer dan 2 jaar weinig meer kan opmaken dan dat je toetsenbord vaag doet, sluit ik dit topic.
Open even een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je al hebt geprobeerd, eventueel met een referentie naar dit topic. Lees voordat je dat doet even Software Algemeen - Beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) door. Daarin staan alle wensen met betrekking tot posts op het forum in. Misschien kan je in Software Algemeen - FAQ ook nog wat vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()