Toon posts:

Website is niet opvraagbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website www.avholten.rijssen-holten.net , die is vanaf één bepaalde computer met IE 6.0 niet op te vragen is. Deze computer geeft als melding: "deze pagina kan niet worden weergegeven". Vanaf andere computers(waar ook IE 6.0 op staat) is deze website normaal op te vragen. De computer die problemen geeft, heeft geen problemen met andere websites.

Wie heeft dit eerder meegemaakt en heeft een tip voor een oplossing

Verwijderd

waarom is het zo belangrijk dat het op die computer kan?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het eens met een andere browser probeert, gaat het dan wel of niet?
Is de website wel te pingen? Staat het niet in geblokkeerde website's, oid, in de security options van IE?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij werkt op verschillende plekken. Bij mij thuis werkt hij. Op mijn werk. Maar een kennis van mij daar werkt het niet.

Dus hij is wel gewoon online.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

is de site wel op het IP beschikbaar? kan natuurlijk ook een DNS-probleem zijn namelijk ;)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

Alaksandus

Vae puto deus fio

Dat heb je wel eens vaker als je nog een modem hebt. Paar keer vernieuwen of bandbreedte vrijmaken en hij laadt weer. Werkt bij mij tenminste altijd

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee het ligt 'denk' ik nie taan de dns. Want in het begin werkte de website wel. Maar echter een paar weken geleden opeens niet meer.

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Of een beveiligs probleem?? Iets minder streng zetten

offtopic:
Afzichtelijke site trouwens

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kan je wel pingen? En wat geeft een traceroute?
Check firewall, kijk of het in het hosts file staat, check routing tabel.
edit:

Heb je nog steeds niet beantwoord namelijk ;)

Verder kan je zien of het aan de browser ligt door een andere te proberen of het via telnet te bekijken: telnet www.avholten.rijssen-holten.net 80
type dan wat willekeurigs in + enter en geef wat er wordt weergegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 27-12-2002 20:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet proberen of ik kan pingen want ik zit namelijk niet bij mijn kennis thuis ik zit op mijn eigen pc.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 20:16:
Ik kan niet proberen of ik kan pingen want ik zit namelijk niet bij mijn kennis thuis ik zit op mijn eigen pc.

Het lijkt me een goed plan om het daarvandaan te proberen op te lossen, of in ieder geval hem te vragen/suggesties te laten afhandelen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja goed plan, probeer ik

• robjanssen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 16:10

robjanssen

Software Developer

Misschien als je bij Internet Options Show Friendly HTTP errors uitzet, dat je dan een andere foutmelding te zien krijgt.

Verwijderd

Aangezien er geen oplossing gegeven is bij deze post vraag ik me af wat je aan dit probleem kunt doen. Momenteel heb ik hetzelfde probleem namelijk.
- Internet explorer 6
- Telnet "site" 80 werkt niet
- ping werkt wel

Overige computers in het netwerk werken overigens wel. Deze computers beschikken over de zelfde specificaties en software.
Heeft misschien iemand een oplossing voor dit probleem???

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 14:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Cookies?

specs

Verwijderd

- Cookies verwijderd
- Tijdelijke bestanden verwijderd
- Geschiedenis verwijderd

En kom nog steeds niet op de betreffende site.

PROBLEEM IS OPGELOST:
In de host file stond een verwijzing welke niet correct was vandaar dit probleem.
:*)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 09:25 ]

Pagina: 1