Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help! 7650 probleem! (PC-suite)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello, ik heb dus een Nokia 7650 en een Infrarood ding om de foto's naar m'n PC te halen enzo. Nu heb ik gelezen dat ik met PC suite ook midi's en wallpapers naar m'n 7650 kan sturen, toch? Of heb ik hier een ander programma voor nodig?

Please help me, 't was een kerstkado (die adapter) en het zou zonde zijn als ik er niks mee zou kunnen! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Help me nou. :P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb geen ervaring met de software zelf van nokia (nog geen IR adapter), maar ik weet wel dat je veel kan met Nokia Logomanager.

Hier kan je die vinden:
http://logomanager.co.uk

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, maar ik wil beltonen doen enzo... volgens mij werkt deze niet met de 7650?

• Attilla
Als jij een midi heb dan kan je die gewoon uploaden naar een website en dan kan je er ook naar toe wappen en dan zegt hij zelf "beltoon ontvangen".

Maar volgens mijn boekje moet het idd mogelijk zijn, maar is het een aparte module binnen het Nokia software pakket. (met de 6610 iig) Maar dit moet als ik me niet vergis dezelfde versie zijn (Nokia pc suit 5.0 ?) Weet je zeker dat je niet over iets heen kijkt ?

Verwijderd

Topicstarter
"PC Suite for Nokia 7650 version 1.1.0"

Deze heb ik... en Wappen sucks. ;)

Heb jij een link naar Nokia PC Suite 5.0 dan?

• Attilla
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 01:06:
"PC Suite for Nokia 7650 version 1.1.0"

Deze heb ik... en Wappen sucks. ;)

Heb jij een link naar Nokia PC Suite 5.0 dan?
Die zal dat niet gaan werken met de 7650 denk ik. :)
Maar staat er niks in het boekje over dan ?

En pcsuite 5 moet je even kijken bij de 6610 software op nokia.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al. Gewoon als de IrDA adapter aangesloten is opent WinXP zelf een ingebouwd programma'tje, dat werkt perfect voor mijn 7650! Nu ff de 7210 van m'n bro proberen. :D

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 20:07
Het is je nu dus gelukt om de midi's in je 7650 te zetten?
ik heb dus ook een 7650 en ik zit met hetzelfde probleem.
Ik draai helaas W2k.
Ik moet btw wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in de bijgeleverde software.

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 20:07
Owkee laat maar, ik heb het midi probleem opgelost.....
Ik zal het maar ff posten want ik kan me zo voorstellen
dat er meer mensen graag willen weten hoe het moet.

Je maakt contact via Ir, daarna klik je met je rechtermuisknop op het .mid bestand.
Dan kies je voor de optie "kopiëren naar" en dan de optie infra rood ontvanger.
Nu geeft het toestel aan dat er een bericht is ontvangen. Openen en luisteren maar!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ander probleem:

Hoe makkelijk/moeilijk is het om een eventuele simlock uit een 7650 te 'slopen'? Er zijn namelijk zeer interessante aanbiedingen met dit toestel, het is dan alleen gesimlocked :(. Is het bij dit ding net zo eenvoudig de 'firmware' te vervangen door iets waar geen rare mensen aan hebben zitten prutsen, of kan het nog niet?

Zijn er mensen met een gesimlockte 7650 (bijvoorbeeld van gsm.nl) die er hinder van ondervinden?

edit:
Dit is niet helemaal op z'n plaats hier, maar een nieuw topic ging me te ver.

[ Voor 13% gewijzigd door epoman op 29-12-2002 13:42 ]

Verwijderd

kan je wav bijv converteren naar MIDI en in je 7650 uppen?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 00:12:
kan je wav bijv converteren naar MIDI en in je 7650 uppen?
Euh, niet met de PC Suite, natuurlijk wel met een converteerprogsel.
Er bestaan daar talloze programma's voor, tik eens "wav to mid" ofzo in bij Google. Een klein beetje zelf zoeken kan geen kwaad ;).

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
ThaBuz schreef op 28 December 2002 @ 22:45:
Je maakt contact via Ir, daarna klik je met je rechtermuisknop op het .mid bestand.
Dan kies je voor de optie "kopiëren naar" en dan de optie infra rood ontvanger.
Nu geeft het toestel aan dat er een bericht is ontvangen. Openen en luisteren maar!
Als je verbinding hebt via irda, kan je ook op het irda icoontje klikken in je system tray, daar zit ook een optie bij dat je gewoon bestanden kan slepen naar je phone.

Met een bluetooth verbinding heb je een public folder onder het apparaat in je bluetooth neighbourhood, daar kan je ook zo bestandjes heenslepen.

Bestanden komen op je phone binnen in je inbox als berichtje met attachment, met afzender infrarood of bluetooth.

Facebook :: Twitter :: PSN

• Xandrios
  • Laatst online: 18:22
Oud topic. Daarnaast is de vraag van de kickert wel in de search te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.