Tvtool werkt wel, nview werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Ik heb een Asus V8420 videokaart en ik krijg nview niet aan de praat.
Zo'n beetje alles heb ik al geprobeerd en me helemaal suf gezocht hier en met google, maar ik kom er niet uit.
Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb, is een andere kabel tussen videokaart en tv. Dit is zo'n s-video - scart kabel.
De reden dat ik die niet vervangen heb, is omdat ik weet dat deze perfect werkt. Met een andere videokaart (Asus V8170) op dezelfde tv werkt nview gewoon goed.

Het rare is dus, dat alles wél werkt met het programma tvtool, maar dus helemaal niet met nview. Als ik beeldschermen wil detecteren vindt hij de televisie niet.

70 maagden voor degene die mij de oplossing geeft ;)

Verwijderd

Tja, je zult toch wat duidelijker moeten zijn, 'niet aan de praat krijgen' is voor mij niet duidelijk. Wat gebeurt er dan ? Wat doet het niet ? etc etc

• Rene59
Oke even in het kort dan.

Asus V8170:
tvtool: alles ok
nview: alles ok

Asus V8420 (huidige kaart)
tvtool: alles ok
nview: werkt niet

Alle drivers etc. heb ik al geprobeerd.

Wat werkt er niet?
Op het moment dat ik naar het nview tabblad ga en klik op 'beeldschermen detecteren' dan vindt hij mijn televisie niet. Ik kan er verder dus ook helemaal niets mee.

• Rene59
Ik haal deze even omhoog. Misschien dat Courage nog zou willen reageren?

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:37

aapelite

Do the kirby!

zelfde probleem hier, als ik de driver opnieuw install doet nview het weer wel gewoon, maar mij teveel moeite, en gebruik tv out toch alleen voor film