GTA3 snelheid

Pagina: 1
Acties:

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik zit met het volgend probleem

dacht laat ik weer eens gta3 spelen na zon lange tijd. dus installeren en alles loopt prima, spel starten ook. maar na ongeveer een uur (:D) kwam ik er pas achter dat de auto's vies snel zijn plus het bochtenwerk meesterlijk is. en ik maar denken ik ben goed

iemand een idee om alles te resetten???? ik kan het nergens vinden.. :'(

Verwijderd

euh gewoon opnieuw installeren?
edit:
Ja okey.. maar jij zegt dat de auto's in eens vies snel/ goed rijden... dan heb je dus iets ingesteld of stonden er nog resten van je vorige installatie op je hd... dus moet je alles verwijderen en opnieuw installeren.. zo duidelijk :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 18:48 ]

• SYQ
  • Niet online
SYQ schreef op 27 December 2002 @ 18:42:
dacht laat ik weer eens gta3 spelen na zon lange tijd. dus installeren en alles loopt prima, spel starten ook.

• SYQ
  • Niet online
niemand??? :'(

Verwijderd

wat niemand? heb je nou al een keer alles weg getieft... en daarna ge reinstalled?

• SYQ
  • Niet online
verdomme, lezen is ook een kunst of niet. moet ik mezelf soms voor de tweede keer gaan quoten ofzo.

NA een lange tijd heb ik GTA3 opnieuw geinstalleerd.. nu duidelijk???

zucht.. laat ook maar :|

Verwijderd

wat wil je resetten dan? de auto's de level in de oorspronkelijke staat als toen je begon?

• SYQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:44:
euh gewoon opnieuw installeren?
edit:
Ja okey.. maar jij zegt dat de auto's in eens vies snel/ goed rijden... dan heb je dus iets ingesteld of stonden er nog resten van je vorige installatie op je hd... dus moet je alles verwijderen en opnieuw installeren.. zo duidelijk :)
ok, zal stap voor stap uitleggen..

- lange tijd terug heb ik gta3 gespeeld, wekenlang op me pc.
- nieuwe spellen moesten ruimte maken voor gta3, dus alles verwijderd.
- hierna heb ik windows longhorn zitten testen, na 2 dagen had ik weer een verse installatie van xp
- ik installeer gta3 weer vanaf me cd en merk dat de auto's supersnel zijn plus bochtenwerk zowat super.

snappie dat alles verwijderen en opnieuw installeren al gebeurd is?

• SYQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 10:08:
wat wil je resetten dan? de auto's de level in de oorspronkelijke staat als toen je begon?
yess, dus gewoon gta3 orgineel settings.. heb gezocht maar niks kunnen vinden

Verwijderd

hmm dus als ik het goed begrijp je zit een uur te kloten in het spel, dan wil je die auto graag weer bijv die je net tyfus hard te sloot ingegooid heb, ofzow? :p
of hekjes, andere sjit

zoja dan weet ik het niet ik ga wel ff voor je zoeken maar denk da'k niks vind maar je kent toch ook gewoon het spel restarten?

*ps maybe ken je hier ff kijken?

http://icey.gouranga.com/?page=download
http://icey.gouranga.com/readme.txt

dan download je multiedit en daar zitten backup files tussen ken je dus zo overwriten als het aan je files ligt

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 10:19 ]

• SYQ
  • Niet online
hehe, zoiets ja ;) maaruh tnx SyntaX !

hiermee moet ik zeker alles kunnen terugzetten

Verwijderd

geen probleem hoor :)
Pagina: 1