Toon posts:

Earth And Beyond Demo, Credit card?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moet je als je de demo voor 5 dagen gratis wil spelen, alsnog je credit card invoeren?

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ja duh anders kun je wel 10x zeggen dat je gratis mag

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

:P lijkt me niet echt spanned hoor 10x een char voor 5 dagen spelen in een MMORPG...
maar jah, je moet alsnog je CC invoeren, is makkelijker voor hun administratie en zo gaan ze tegen dat mensen met een char in het spel ff snel een nieuwe maken onder een andere acount om bijv. dirty jobs op te knappen etc.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
Je hebt zo-ie-zo toch al een credit card nodig om de demo te downloaden?? GameSpot heeft die zwaar irritante en in mijn oogpunt stomme Complete abbo's ingevoerd. Westwood maakt veel (bijna alleen maar) gebruik van GameSpot, maar alles onder die complete. Filmpjes van C&C Generals ook al.
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar dan zou ik wel graag willen weten waar je dan de demo en Generals filmpjes voor nop kunt downloaden (snelheid is geen probleem, voor mij apart duurt het een week, als het maar niks kost ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 27-12-2002 23:14 ]

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:55
*edit foutje*

[ Voor 136% gewijzigd door Matjas op 28-12-2002 01:01 ]

• Postman
Nope. Dit is de enigste die je gratis van de ftp server kunt halen. Check maar eens deze pagina: http://gamespot.com/games...ia/0,11100,556767,00.html

Verwijderd

de demo is gratis te downen bij www.fileplanet.com
maar je hebt alsnog een activation key nodig... dus CC zal je moeten hebben.
en de download is 1100MB ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 12:18 ]

Verwijderd

Gaat goeie kant op zo. Straks nog meer producenten die denken dat dit een leuk idee is. Online spel en dan maandelijks gaan betalen. Leuke manier om illegale praktijken tegen te gaan maar minder vriendelijk voor de consument.

Wat mij betreft mag het blijven bij een game waar je eenmalig voor betaalt en niet iedere maand in de buidel hoeft te tasten. Geldklopperij noem ik het.

Verwijderd

SoftIce is een beetje kortzichtig lijkt me :P ooit een MMORPG gespeeld?
het idee is wat grootser dan een spel dat je eenmalig koopt, je maakt een character en gaat daar mee leven in een virtuele wereld, deze wereld wordt contineu onderhouden en er veranderd ook constant van alles, je kan clans oprichten, verbonden sluiten, mensen opjagen, verraad plegen, noem maar op.... ook is de kans op cheaters erg klein, je wil een character waar je lang aan hebt gewerkt niet kwijtraken doordat ze je acount trashen en je CC nummer blocken... Ever Quest is ondertussen uitgegroeid tot een phenomeen waar mensen huwlijken en werk voor hebben opgegeven, geld klopperij is het zeker, maar dat is een spel waar je eenmalig voor betaald mischien nog wel meer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 12:02:
SoftIce is een beetje kortzichtig lijkt me :P ooit een MMORPG gespeeld?
het idee is wat grootser dan een spel dat je eenmalig koopt, je maakt een character en gaat daar mee leven in een virtuele wereld, deze wereld wordt contineu onderhouden en er veranderd ook constant van alles, je kan clans oprichten, verbonden sluiten, mensen opjagen, verraad plegen, noem maar op.... ook is de kans op cheaters erg klein, je wil een character waar je lang aan hebt gewerkt niet kwijtraken doordat ze je acount trashen en je CC nummer blocken... Ever Quest is ondertussen uitgegroeid tot een phenomeen waar mensen huwlijken en werk voor hebben opgegeven, geld klopperij is het zeker, maar dat is een spel waar je eenmalig voor betaald mischien nog wel meer
Kortzichtig niet, economisch wel. Ik ken het concept van dit soort spellen. Ik denk dat met dit soort onzin men alleen nog maar langer en meer achter de computer zitten. En mensen creeren dan een eigen virtuele wereld. Dat mensen er hun huwelijk en werk voor op het spel zetten gaat mij toch wel echt te ver.

Dat laatste ben ik niet met je eens. Een spel koop je niet als je het niet leuk vind. Er zijn mensen die alle games kopen die los en vast zitten. Als je selectief koopt is het spel altijd z'n geld waard. En dan zijn er ook nog reviews en previews van spellen. Krijg je toch ook wel een goeie indruk of een spel goed is of niet.

• Postman
Een vriend van mij heeft pas $10 betaald om de béta 2 van Ragnarok Online te kunnen spelen (tot ongeveer feb. 2003 ofzo). Het is idd de trend om een maandelijks/jaarlijks bedrag te betalen voor MMORPG. De nieuwste Warcraft zal ook via dit concept werken. Westwood (of EA Pacific) heeft na lang testen nu Earth & Beyond uitgebracht. Alhoewel ik het spel niet ken (heb toen wel de vrije béta gedownload van 1GB, maar toen ik wou installeren was die periode net afgelopen :(), lijkt het me toch vreemd dat je 1GB moet downloaden voor een demo. De uiteindelijke versie zal dezelfde grote hebben, dus of je dan nog verder kunt met die 1GB download na die 5 dagen speeltijd...
De credit card is hier nu alleen voor account info. Zodoende willen ze voorkomen dat mensen een aantal keren de demo spelen. Of dit werkt is nog maar de vraag. Iedereen heeft wel meerdere email adressen en een ander huisnummer opgeven kan ook. En als je toevallig 2 credit cards hebt dan kun je toch nog 2 keer het spel spelen.
Pagina: 1