Toon posts:

Javascript dropdown menu in een table krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs allwebmenus 3.0 pro gekocht waarmee je leuke dropdown menutjes kan maken, die kun je dan op een plek in je website zetten door horizontal en vertical distance van de zijkant in pixels op te geven, maar als je nu dus de website bekijkt in een lagere of hogere resolutie dan staat het menu niet meer op de goede plek.

Kun je dit soort gevallen in een table krijgen zodat hij met elke reso op de goede plek staat, of anders een relatieve afstand op te geven?

de code die in de html staat is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
<!-- ******** BEGIN ALLWEBMENUS CODE FOR 1 ******** -->
[img]'menu[/img]
<script type='text/javascript'>var MenuLinkedBy='AllWebMenus [2]', awmBN='494'; awmAltUrl='';</script>
<script src='menu files/1.js' language='JavaScript1.2' type='text/javascript'></script>
<script type='text/javascript'>awmBuildMenu();</script>
<!-- ******** END ALLWEBMENUS CODE FOR 1 ******** -->

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als je ervoor betaald hebt, dan zit daar neem ik aan toch ook wel support bij?
Mail de makers eens zou ik zeggen....

Intentionally left blank

Verwijderd

Dat zit niet in de menus zelf. Ik gebruik ze ook en moet je eerlijk zeggen dat ik met uitlijning gewoon probeer alles op zijn plaats te houden. Ik verplicht soms ook de bezoeker om even een resolutie te kiezen. Je hoeft dan alleen de frames waar het om gaat ff apart te maken, niet de hele website :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:43:
Dat zit niet in de menus zelf. Ik gebruik ze ook en moet je eerlijk zeggen dat ik met uitlijning gewoon probeer alles op zijn plaats te houden. Ik verplicht soms ook de bezoeker om even een resolutie te kiezen. Je hoeft dan alleen de frames waar het om gaat ff apart te maken, niet de hele website :)
Niet zo'n best script dan als je het mij vraagt (maar persoonlijk schrijf ik dit soort dingen doorgaans zelf, dus kan er verder weinig over zeggen).
Je kan trouwens ook makkelijk mbv JS even de gebruikte resolutie uitlezen hoor.
Voor TS: ik ken het script niet, en met de genoemde code kom ik ook nergens; ik denk zelfs dat ik niet eens iets zou mogen wijzigen in de code omdat het waarschijnlijk copyrighted is.
Gewoon de makers mailen: je hebt recht op support want je hebt er voor betaald.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t gevonden, je moet gewoon bij "position relative to" het volgende selecteren: "Top Edge - Horizontally Centered" dan zet ie het meutje gecentreerd :)