Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Mr.B - "eerste" keesmod

Pagina: 1
Acties:

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 08:57
Na zorgvuldig overleg mij, mezelf en ik (en de kat) ben ik heb ik toch maar wat gemo(l)d aan mijn pc 8)

Dit is overigens niet mijn eerste "mod" maar wel de eerste die ik post op GoT.

De temperatuur van mijn cpukoelblok, na 4 dagen aan te hebben gestaan zonder extra koeling (behalve de cpu koeling dan), vond ik dermate hoog dat ik overging naar *modfase*. (niet dat mijn pc zo erg warm werd, maar wel aanzienlijk warmer dan voor de verhoging van FSB van 133 naar 140) :P

2 Target fan's had ik tot mijn beschikking, eveneens mijn "knutsel-koffer" (zoals mijn ouders em noemen), Bosch boormachien en slijptol met nieuwe ijzerschijf ;)
Ik aan het meten, boren, slijpen en zagen geslagen. Hier volgt het resultaat:

Meten en aftekenen (enige twijfel welk gat genomen moest worden):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.stegman/images/comp-gat.jpg

Het resultaat (plakbandjes moeten nog verholpen worden :)):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.stegman/images/case-gat-klaar.jpg

Het geheel:

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.stegman/images/case.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.stegman/images/case-geheel-gat.jpg

Mijn trouwe hulp: de kat (gehavend na een gevecht >:)):
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.stegman/images/pommel-auch.jpg

Voor de specs:
http://specs.tweak.to/4328

Reacties enz. enz... :P (be a little gentle ;))

edit:

Chello host de plaatjes nu - don't blame me ... blame Chello :P
(like everyone else >:))

[ Voor 22% gewijzigd door Mr.B op 03-01-2003 16:56 ]

Maakt soms wel eens een foto ...

Verwijderd

Je plaatjes laden jammergenoeg erg traag

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-07-2023

Pnhers

--

Hij is niet heel erg rond, en ik had persoonlijk de fingerguard helemaal voorop bevestigt. maar koelt dit nu beter?
en heet je kan toevallig Tux :)

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:27
nofi... maar dat gat is niet rond... :)

• Mr.B
Ik ben bezig met plaatjes te hosten op chello server
De load op mijn eigen werd er hoog :)
(tot dan toe - poort 80 dicht :P)

Verwijderd

krijg nou tiete zit een gat in je kast :+ hij is wel mooi ovaal ;)
ga zo door! meer gaten! mooie roostertjes! (nee niet voor brood) flinke tl buis der in :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 18:16 ]

Verwijderd

hoe heb je dat gat gemaakt?
Ga namelijk me kast ook modden maar ik moet eerst nog ffkes wachten op me nieuwe zalman cooler

Verwijderd

uhm tja... misschien kun je er nog een mooie 92mm van maken ofzo want dit is.. appart :/

Verwijderd

Maar om dat (lelijke) gat af te werken zal ik er gewoon een stuk U-profiel rubber of een ring ofzo over heen maken, want dit is niet echt dat je zegt van...

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:25:
Maar om die (lelijke) kat af te werken zal ik er gewoon een stuk U-profiel rubber of een ring ofzo over heen maken, want dit is niet echt dat je zegt van...
O-)

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59
Dan heb je het gat zo mooi gemeten en afgetekend, en dan wordt het zo lelijk. Sorry maar dit siet er niet mooi uit. Pak een fijne vijl en ga aan de slag met bijvijlen.

Plak anders idd een rubber profiel rond het gat. En bevestig de vingerguard met 4 schroeven. Ook goed meten he! ;)

Verwijderd

Hij is fijn :)

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

Leuke kat

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Wat ik me nu afvraag... Kun je zo'n blowhole niet heel mooi met een 7-gaten zaag maken?

• Mr.B
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:21:
hoe heb je dat gat gemaakt?
Ga namelijk me kast ook modden maar ik moet eerst nog ffkes wachten op me nieuwe zalman cooler
Ik heb me ten eerste uitgeleefd op het ijzerwerk van de kast met een slijptol (zie je niet :P)
En daarna met figuurzaag het gat voor uitgezaagd (volgensmij zaten de tandjes de verkeerde kant op, of het kwam omdat je niet goed rond kan zagen als het ding meebeweegt ;)
insan1ty schreef op 27 december 2002 @ 18:40:
Wat ik me nu afvraag... Kun je zo'n blowhole niet heel mooi met een 7-gaten zaag maken?
Die had ik niet tot mijn beschikking jammergenoeg :(
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:25:
Maar om dat (lelijke) gat af te werken zal ik er gewoon een stuk U-profiel rubber of een ring ofzo over heen maken, want dit is niet echt dat je zegt van...
Waar vind ik die profielen? Ik neem aan dat ze flexibel moeten zijn anders ziet je gat er nog steeds (lelijk) uit :P

Verwijderd

insan1ty schreef op 27 december 2002 @ 18:40:
Jup vond ik ook het makkelijkst, de mijne was 79 mm dus 1 mm bijvijlen en klaar. En mooi rond ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:46:
[...]

Jup vond ik ook het makkelijkst, de mijne was 79 mm dus 1 mm bijvijlen en klaar. En mooi rond ;)
bijvijlen nog wel.. dat is mij nog nooit gelukt maja.. als jij het wel kan.. ik vind het heel knap :D

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Mr.B schreef op 27 december 2002 @ 18:45:
[...]

Waar vind ik die profielen? Ik neem aan dat ze flexibel moeten zijn anders ziet je gat er nog steeds (lelijk) uit :P
IA O-)

• Mr.B
Ik bedoelde eigenlijk in de buurt (geen tijd voor een IA :P)

Verwijderd

hey die kast had heeft mijn oude broer ook :D maar effe serieus ik vind dat die blowhole wel beter had gemogen. maar hij is niet slecht voor de eerste keer ;)

Verwijderd

Die profielen kun je bij de inkoop actie vinden maar als dat allemaal te lang duurt kun je ook langs een autodealer of iets in die richting gaan.

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 23:43
haha gdamn zo'n kast heb ik hier ergens ook nog staan.. opzich waren het goeie kasten, maar nu ik een chieftec heb is dat echt prut :P

Goed gelukt opzich je blowhole (met een figuurzaag dan :P)
Pagina: 1