Toon posts:

[XP] Partitie maken

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om met Windows XP een nieuwe partitie te maken op een harde schijf of heb je daar een apart progje voor nodig (PQmagic o.i.d.)?

Verwijderd

neem ff partition magic
hoef je nie eens opnieuw te booten:)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 17:51:
Is het mogelijk om met Windows XP een nieuwe partitie te maken op een harde schijf of heb je daar een apart progje voor nodig (PQmagic o.i.d.)?
Rechtermuis @ deze computer,

manage,

storage

diskmanagment

:) suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd via diskmanagement, maar volgens mij is het daar niet mogelijk. Ik wil in principe van een gedeelte van een partitie een nieuwe partitie maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 18:05:
Ik heb het geprobeerd via diskmanagement, maar volgens mij is het daar niet mogelijk. Ik wil in principe van een gedeelte van een partitie een nieuwe partitie maken.
Dan heb je toch echt Partition Magic nodig. Disk Management kan alleen partities maken van vrije ruimte.

Overigens, als ik in je posthistory kijk, dan zie ik dat je hier eigenlijk alleen komt om zelf dingen te vragen. Dit is niet de bedoeling van GoT. Wij verwachten van de gebruikers dat ze ook anderen helpen, en eerst zelf research gaan plegen voordat er een topic wordt geopend. Op veel topics die jij hebt geopend zit een slotje vanwege te weinig research en zoekwerk. En ook dit topic is basiskennis. Mocht het niveau je hier toch te hoog liggen, dan verwijs ik je graag door naar Beginnersweb.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 18:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al zo'n vermoeden, probeer ik het daarmee. Bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:14:
[...]

Overigens, als ik in je posthistory kijk, dan zie ik dat je hier eigenlijk alleen komt om zelf dingen te vragen. Dit is niet de bedoeling van GoT. Wij verwachten van de gebruikers dat ze ook anderen helpen, en eerst zelf research gaan plegen voordat er een topic wordt geopend. Op veel topics die jij hebt geopend zit een slotje vanwege te weinig research en zoekwerk. En ook dit topic is basiskennis. Mocht het niveau je hier toch te hoog liggen, dan verwijs ik je graag door naar Beginnersweb.
Ik denk niet dat ik de enige ben die GoT gebruikt als een soort vraagbaak. Maar ik kan me jouw standpunt ook wel indenken. Ik gebruik altijd wel de search en soms ook met succes, maar indien de search geen bevredigende oplossingen oplevert, open ik zelf een topic. Ik gebruik het als een soort naslagwerk, wat volgens mij ook de bedoeling van dit forum is.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:31:
Ik denk niet dat ik de enige ben die GoT gebruikt als een soort vraagbaak. Maar ik kan me jouw standpunt ook wel indenken. Ik gebruik altijd wel de search en soms ook met succes, maar indien de search geen bevredigende oplossingen oplevert, open ik zelf een topic. Ik gebruik het als een soort naslagwerk, wat volgens mij ook de bedoeling van dit forum is.
Een forum is om te discussieren, niet alleen maar om vragen te stellen ;). Zie bijvoorbeeld dit topic: Niveau op GOT

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:14:
[...]

Dan heb je toch echt Partition Magic nodig. Disk Management kan alleen partities maken van vrije ruimte.
eeeh,

je kan met je diskmagagement ook partities maken van oude partities of schijven verwijderen, etc. ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit is zelfs te vinden door in de help te kijken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.