God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Sinds een tijdje in het bezit van een Powerbook G4, deze twee screenies maakte ik recent voor de meuktracker:
Apple Mac OS X 10.3.2
Apple QuickTime 6.5

Die laatste moet je eigenlijk zien op een volledig witte achtergrond, zoals in de meuktracker, dan komt 'ie 't beste tot z'n recht
Oh, en deze is gewoon koel om te zien hoe de bullets van een paist uit MS Office 2003 vanaf een Windows PC op IRC wordt vertaald:

wat ziet u?
• kde 3.1.4
• xmms met oxygen_2 skin
• mozilla-firebird met orbit-blue skin
• background
It seemed like a good idea at the time
Anoniem: 82404

Screenshot 1280x1024
Gnome 2.4 + Metacity
Industrial Icons + Windowborders
Wallpaper@ http://art.gnome.org/backgrounds/gnome/269.php
Debian (unstable)
Anoniem: 52526

Wat je ziet:
- Gentoo 1.4 compiled from scratch
- Gnome 2.4
- Achtergrondplaatje van De Zaak Alzheimer
- Mozilla Firebird 0.7 met daarin GameQuarter.be
- XMMS met Linux theme
- Eterm met SSH-sessie naar mijn server met daarin een IRSSI die in screen draait.

Windowmanager : Gnome 2.4.1
ATI FireGL driver op Radeon 9700 Pro
Wallpaper : foto gevonden op http://www.photosig.com, hier kan je hem downloaden.
Anoniem: 88962

3d-desktop
Mandrake 9.2
kde 3.1.3, plastik theme, de dubbele rij icoontjes staan in een systeemvak
xmms met plastik theme
superkaramba met liquid wheater en tmon-1.3 theme
wallpapers: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m9923999/Pics/4.jpg
http://www.student.kuleuv...9923999/Pics/tuxbliss.png
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Te zien is:
-Gnome 2.4.1 (Dropline Gnome)
-XMMS
-Gimp-1.3
-GAIM 0.74
-Slackware 9.1
-Kernel 2.6.0
[ Voor 10% gewijzigd door JeffG op 29-12-2003 01:33 ]

Voor deze prachtige zelfgemaakte wallpaper: klik maar ff hier
Dit allemaal mede mogelijk gemaakt door:
Gentoo 1.4-r1
Gnome 2.4.0
Gimp 1.3
Mozilla Firebird 0.7
Gkrellm2
Pentium 4 Mobile
Ati Radeon 9000
(en Frozen Bubble voor m'n humeur)
[ Voor 70% gewijzigd door roan op 16-01-2004 17:13 ]

Info:
Kernel 2.4.2
Slackware 9.1 + swaret
Dropline gnome 2.4.2
Bluecurve icons
Crux borders
Plus de standaard zut zoals Mozilla, xmms, totem, gaim, abiword, etc, etc
Antialiassing heb ik uitgeschakeld aangezien ik na een uur al hoofd pijn ervan kreeg

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Achtergrond is: http://art.gnome.org/backgrounds/other/275.php
Met daarop mijn vriendinnetje gemonteerd

Zelfde PC, zelfde wallpaper. Alleen nu in aktie. Je ziet draaien:
* Gnome Terminal transparant met daarin BitchX op mijn server
* XMMS met standaard Fedora Theme
* Nautilus met een SMB sessie naar de PC van mijn broertje (enige windows hippie
Het geheel draait op Fedora Core 1, met kernel 2.6.0. NVidia drivers 4363, aangezien de nieuwste drivers wel de bug hebben verholpen met het overschakelen van grafisch naar console en veel kleurtjes maar wel mijn TV out heel lelijk maken
In de BitchX zie je mijn system information, om compleet te wezen:
os[Linux 2.6.0 i686] cpu[Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz @ 2,600 GHz] mem[Physical: 5/500MB Free | Swap 0/0MB Free] up[1h 8m 57s] disk[/: 6,64/17,87GB Free] video[PCI device 10de:0187 (nVidia Corporation)] sound[Silicon Integrated S SiS7012 PCI Audio Ac]
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

[ Voor 3% gewijzigd door defl8te op 02-01-2004 00:27 ]
Chriet Titulaer is de man
Anoniem: 55777
Eej, welke iconset is dat?blouweKip schreef op 15 december 2003 @ 23:42:
Na, nu maar weer eens een screenshot van mn pc, streamtuner, savage en xmms draaiende
[afbeelding]
Nice screen verder :-) As always actually...

Archlinux 0.6
Gnome 2.5.x
Wat je ziet op de screenshot:
- Nautilus zn nieuwe filemanager interface a la elke map een nieuw venster methode
- Evolution 1.5 (nog zo onbruikbaar als de pest, maar het oogt wel mooi, verder dan screenshot maken kom je er niet mee, dit is dus met overgenomen settings uit evo 1.4)
- File selector na patchen met ximian patch uit xd-unstable. Tot nu toe heb ik nml nog niet veel nieuws van de nieuwe fileselector van gtk 2.4 gezien.
Screenshot was dual monitor, maar om nou de helft leeg te laten
De meeste van die icons heb ik geconvert naar png vanaf os x icons (iconfactory.com e.d)Eej, welke iconset is dat?
mm, ik draai 1.5 gewoon al dagelijks (build van een paar weken geleden) gewoon met mn oude 1.4 settings, afgezien van een incidentele crash werkt het mail en calender gedeelte iig primaEvolution 1.5 (nog zo onbruikbaar als de pest, maar het oogt wel mooi, verder dan screenshot maken kom je er niet mee, dit is dus met overgenomen settings uit evo 1.4)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 46237
ook heb ik hem op kunnen starten ; 'Xvesa -options & aterm' tevens is dat de enige methode hoe ik wat op het scherm kan krijgen.
Via die ene aterm heb ik icewm op kunnen starten (screenshot below)
Maar ik weet nog steeds niet hoe je die extra functies zoals drop-shadow en transluce e.d. nou in moet stellen. kan ook nergens officiele documentatie vinden
Maargoed, als iemand mij kan vertellen hoe shadows aan te zetten ben ik wel tevreden met de nieuwe xServer.

btw mdk 9.2 - 2.6.0 kernel
[update]
tis gelukt, schijnt dat xcompmgr voor de eye-candy zorgt

Xvesa met xcompmgr en kde3.1.3
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 46237 op 04-01-2004 12:41 ]
Anoniem: 73593

Debian Unstable
Gnome 2.4.1
Gewoon Gorilla icons met Crux Window Decorations, Simple widgets
Wallpaper heeft deze meneer zelf gemaakt, omdat ie zo'n daverende fan is van yvon jaspers
Ik opende mijn stagedir en ik vond die files daar zo
ik irriteer me trouwens wel erg aan die geschaduwde witte filenames op de desktop... is daar iets aan te doen? heb het Net al lelijk afgestruind maar niets gevonden...
Ik ben overigens ook niet zo te spreken over de icons die ik nu in de panel heb staan

[ klik voor grote versie ]
Een redelijk standaard desktop, zoals je deze meestal bij mij zult aantreffen
Ik heb dan ook geen achtergrond, want die zie je toch nooit. Staan altijd wel wat vensters boven.
Desktop manager: Gnome 2.4.1
Windowmanager: Metacity
Theme: Aquativo 1.5 met "flat blue" iconset (die nu niet zichtbaar is) en aangepaste invulvelden zodat ze beter leesbaar zijn
Verder te zien:
Gaim, MozillaFirebird, Multi-Gnome-Terminal (terminal met tab support) en helemaal op de voorgrond (en in het system tray dat "button" icoontje) de Gnome MultiMedia Keys Daemon, waarmee ik m'n volume kan regelen met m'n logitech keyboard.
Op bovenste gnome-panel zie je verder nog wat system monitor applets en de commandline applet (erg handig
Ik heb zo veel mogeljik alles in de Aquativo stijl gehouden, dus ook MozillaFirebird en Thunderbird, want die hebben standaard gewoon het default GTK(2) Theme.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Hoe heb je dat gedaan met die gDesklets-0.25.1, willik ook kunnen maar hij zit nog niet in portage.Anoniem: 7998 schreef op 14 januari 2004 @ 08:37:
[afbeelding]
- Gentoo 1.4 met kernel 2.6.1-gentoo
- Gnome 2.4
- gDesklets-0.25.1 (die transparante dingen)
- Industrial theme(niet goed te zien)
Heb je beiden (sysinfo-desklet) en de gdesklet-0.25.1 handmatig geinstaleerd?
Want alsik da doe dan gaat me portage zitten huilen dattie gDesklet nodig heeft, jawel versie 0.25 ipv 0.25.1:(
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 7998
Kijk hier voor uitleg: [rml][ Gnome 2.4] Gdesklets: werkt wel, maar zie niks?[/rml]Ryceck schreef op 14 januari 2004 @ 08:50:
[...]
Hoe heb je dat gedaan met die gDesklets-0.25.1, willik ook kunnen maar hij zit nog niet in portage.
Heb je beiden (sysinfo-desklet) en de gdesklet-0.25.1 handmatig geinstaleerd?
Want alsik da doe dan gaat me portage zitten huilen dattie gDesklet nodig heeft, jawel versie 0.25 ipv 0.25.1:(
Anoniem: 29173
Staat geen mail in je profiel dus zal je nu maar ff vrage waar je die wallpaper van hebt?

news for nerds

de settings ...

Mozilla Firebird met mplayer-plugin, speelt een avi af.

... en hier zie gimp 2.0pre1, terwijl ik de screenshot met mplayer in elkaar vrot omdat screenshots van mplayer niet zomaar lukken.

De plugins onder in de panel (de balken links en rechts naast AC) geven battery, cpu load, memory, harddisk activity en net up / down aan. Hier te vinden. De wallpaper is van macdesktops.com.

Mijn 'lievelingsconsole', featured by bootsplash, met een tail van dmesg waarin je debugging output van swsusp2 ziet.
Liev he?
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Niet dat hier veel bijzonders te zien is maar jah.
De iso's die ik heb gebakken voor deze installatie zijn die van Mandrake versie 9.2
Na altijd gnome te hebben gebruikt ben ik nu toch (zeer tevreden) overgestapt naar KDE.
Als je 't mij vraagt, is deze meer 'af'

Zoals je kunt zien op de system monitor is was m'n CPU aardig aan 't stressen omdat ik yammi aan 't compilen was (een muziek database proggie).
Verder staat m'n filebrowser (konquerer oid?) open, waar 't nodig vrouwelijk schoon te zien is
De achtergrond ... tjah die komt van m'n HD. Maar is al best vaak hier op got gepost.
paddo's
* himlims_ is een happy linux gebruiker - desktop only wel te verstaan
Anoniem: 91616
De TV-gids:

De videorecorder:

En een TV beeldje, (was te lui om mplayer een andere vo te geven, daarom met camera (ben nog geen goeie fotograaf

Anoniem: 58670

Gentoo Linux 1.4 Pentium 3 Edition (kernel-2.4.22-ac1) met pas gecompilede Gnome. Het beestje gaat dienen als server binnen het netwerk. xfree staat er op moest het ooit nodig zijn, maar standaard start X niet op. De bedoeling is om via SSH toegang te krijgen tot de server.
Nog te installeren:
- Apache 2
- PHP
- Java SDK
- Java J2EE
- Tomcat
- Postgres SQL of MySQL (ik weet nog niet welke)
Anoniem: 28145

Wat zien we?
Fedora Core 1 met als eeste een achtergrond.
Vervolgens WindowMaker als window manager (heb het niet zo op Gnome of KDE).
MozillaFirebird als browser, met een van mijn andere favoriete websites.
Xmms met een WinAmp skinnetje.
Op mijn root window zie je mijn messages meelopen. Hiervoor gebruik ik root-tail, dat door een extra regel in /etc/X11/xdm/Xsetup_0 automatisch start zodra er een X-server draait. Dus ook als je nog niet ingelogd bent. Dat doen we op mijn werk wel vaker, het komt geregeld voor dat een komplete Linux-n00b ons opbelt met een schijnbaar probleem op een Linux-servertje, en dan is het maar wat fijn als hij/zij een paar messages voor kan lezen zonder ingelogd te zijn.
Ik heb verder met een simpele hack die rare gconf-meldingen uit mijn messages gesloopt: In /etc/syslogd.conf de volgende regel als volgt editen:
*.info;mail.none;authpriv.none;cron.none;user.!info /var/log/messages
(vette stukje toevoegen)
Verder gebruik ik als terminalprogramma Eterm.
Aan de rechterkant (in de "Dock") zie je een paar programmaatjes in een icon draaien: CPU-belasting, datum/tijd, en een tooltje waarmee ik mijn batterij in de gaten kan houden (cpufreqd zorgt ervoor dat mijn batterij lekker lang mee gaat, en dat doet hij). Meer DockApps vind je overigens hier.
Met een beetje prutsen in de source mijn oude BreezeCOM SA-PCR wireless kaartje aan de praat gekregen (drivertje), dus ik zit lekker op de bank te WiFi-en.
(Heb ik nu de award voor de meest complete posting?)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28145 op 27-01-2004 11:10 ]
themes:
qt: reinhardt
kwin: web
applicatie: apollon (gift client)

wallpaper: http://www.kde-look.org/content/files/10369-0231.jpg
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Mijn screenshot van mijn Mac is als volgt:

(Klik voor de ware grootte)
Herkent iemand het desktopplaatje? Het is gebaseerd een oud maar erg gaaf Mac spel. Het bedrijf dat dit spel had gemaakt was de idSoftware van de Apple computers, maar helaas zijn ze enkele jaren geleden overgekocht door "de vijand :)"
[ Voor 12% gewijzigd door MacWolf op 29-01-2004 19:03 ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Gimp pre-2.0

Software: Debian unstable met Gnome 2.4
Window border: AluminiumAlloy-vulcanic
Controls: AluminiumAlloy-vulcanic
Icons: Gartoon
Wallpaper: KDE-Default (gepikt
[ Voor 6% gewijzigd door mOrPhie op 28-01-2004 20:07 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Anoniem: 73593

Gentoo Stage 1
Gnome 2.4.1, Metacity
Simple theme met HighContrastInverse icons
Bezig met: nieuwe kernel compilen, mozilla-firebird emergen (libpr0n
Lekker simpel en strak, maar toch is ie niet vooruit te branden, en dat op een k6-2 500 met 320 mb ram en een diamond viper 550!
Is officieel tot testbak omgedoopt, om de kijken of ik die webcam eens aan de praat weet te krijgen met wat prutsen.

Debian 3.0 Woody - Kernel 2.6.1
KDE 3.2
XMMS 1.2.9
Gaim 0.75
Superkaramba
en icons van everaldo, tevinden op KDE-look.org
verder een anime wallpapertje waar van ik wel 300 op cd heb... tipje daar voor,
check eens op hebus.com.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Anoniem: 84854

SuSe 9.0
Kernel 2.6.1
KDE 3.2
Umicons 2.0 iconen (www.kde-look.org)
Lekkere achtergrond (www.hebus.com)
KlearDock Panel 0.5 (kleardock.sourceforge.net)
Raymond
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 84854 op 03-02-2004 23:14 . Reden: FF andere foto geplaatst (en mod, sorrie van de lay-out net) ]
kreeg hem ff neit resized dus maar ff linkje LET OP de res is 1600x1200
Achtergrond heb ik ergens uit dit topic
verder draait: Mozilla Firebird
Mplayer met finding memo
[ Voor 24% gewijzigd door Gotiniens op 03-02-2004 23:34 . Reden: kreeg pic niet resized ]
Anoniem: 13055

een SGI O2 met IRIX 6.5.19m
- Aterm 0.4.2 met SGIlook en transparency
- Mozilla Firebird 0.8.0
De wallpaper komt van animewallpapers

Te zien is:
Een Gentoo machine met 2.4.24 kernel;
WindowMaker 0.80.2 met een zelf in elkaar gekluste theme (wallpaper op www.ilovetechno.be);
xmms 1.2.8 met titanium skin;
Mozilla 1.6;
Eterm 0.9.2 (met daarin irssi 0.8.9);
Gaim 0.75;
Sylpheed Claws 0.9.7;
aumix.

O.S. : FreeBSD (5.2 release)
Windowmanager : KDE (3.2)
Icons : Crystal SVG (1.0)
Window decoration : Plastik (0.3.9)
Style : Plastik (0.3.9)
Wallpaper : KDE Sparkle
Superkaramba themes : Liquid Weather ++ en TDE - T Desktop Enhancements
Icons in panel v.l.n.r. : KDE-menu, Show Desktop, Konsole, Konqueror file, Kopete, Konqueror www, Kontact, Pan, Pixie Plus, Juk, Mplayer
Icons in sys-tray v.l.n.r. : KCPULoad, KMix, KDE Wallet, Korn, Juk, KGet, Kopete
[ Voor 1% gewijzigd door Fevida op 10-02-2004 20:35 . Reden: type-foutje ]
wat een laptop en vooral WAT EEN OS! geweldig
* BezurK loves Exposé

(klikbaar uiteraard)
wallpaper hier
Rookworst zonder R is ook worst.

Debian Unstable
Kernel 2.6.2
Glossy P voor Controls en Window Border
Crystal SVG For GNOME 1.0 icons
Tuxwin 0.2 voor achtergrond
Op plaatje 2 zie je Rhythmbox, op plaatje 3 Epiphany en Nautilus.
[ Voor 12% gewijzigd door scrooch op 14-02-2004 20:39 ]

U ziet:
• Mac OS X 10.3.2 met X11
• Een vers gecompileerde KDE 3.2 met Plastik theme
• De onwijs geile terminal van Mac OS X
• Umbrello (UML Modeller, de reden waarom ik KDE erop heb gezet)
• Safari 1.2
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
[ Voor 22% gewijzigd door scrooch op 15-02-2004 14:06 ]
Zo geil is die niet hoor. Druk maar eens op home/end/pgup/pgdown en zie dat 'ie daar totaal verkeerd op reageert. Hij hoort die keypresses in de stdin te pleuren, maar interpreteert ze in plaats daarvan zelf. Dat hoort alleen te gebeuren met een toets als shift er bij.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 91616
Mijn poging om KDE 3.2 op OS X te laten lijken.......

En Freevo nog maar een keer (met andere skin) en mijn pogingen om mijn verzameling tekenfilms kompleet te krijgen......

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91616 op 16-02-2004 10:58 ]

[ Voor 4% gewijzigd door MacWolf op 16-02-2004 18:23 ]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Anoniem: 80331

hier mijn linux desktop..
X windows GPE
distro familair
arm processor
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 80331 op 16-02-2004 20:02 ]

Thanx in advance
[ Voor 5% gewijzigd door goodfella op 16-02-2004 19:54 ]

Je ziet
* Gnome 2.5.4 (gecompileerd uit de FreeBSD Ports Tree)
* Gaim
* Het Gnome about window
De icoontjes zijn standaard, behalve de icoontjes voor Firefox, Thunderbird en XMMS, die komen uit XP. (alsook het knopje om Nautilus te openen op de taakbalk).
De wallpaper is hier al eens langsgekomen, ik ga er zo dadelijk naar op zoek om hem hier bij te plakken :-)
If you can't beat them, try harder

Distributie: Debian Woody.
Kernel: 2.4.18.
Windowmanager: KDE 3.1.5.
Als toevoeging Superkaramba 0.80.2 met Dynamic Bar 3.6 voor het "transparante" panel onderin.
Verder als icon pack de Crystal 1.0 set.
En als wallpaper
To Do:
Mooie muisicoontjes opzoeken, maar daar ben ik nog niet uit, en XMMS ff een mooi skinnetje geven.
Oh en voor wie zich afvraagt wat die pinguin met die spuit is
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Gentoo Linux ~ Gnome 2.4
- gkrellm
- gnome-terminal
- Nautilus filebrowser
- Gdesklets Launcherpanel
Dit is m'n systeem op m'n werk (een datacenter), dus vrij schoon, netjes en een gkrellm erbij.
Wallpaper:

[ Voor 7% gewijzigd door Freak_NL op 24-02-2004 15:59 ]

os
Slackware 9.1, met Dropline-gnome
Themes
Window decoration & controls: Milk 2.0
Wallpaper: Plastiple v1.b
Icons: Snow
Apps
Gdesklets (met een RSS tracker ingesteld op tweakers.net)
Rhythmbox
Gaim
Applets
Tray (toont Gnome multimedia deamon)
System monitor (kleuren aangepast naar zwart/wit)
Command line (ik kan niet zonder.. altijd ff snel tikken wat je wilt starten
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

[ Voor 4% gewijzigd door razor-x op 03-03-2004 13:23 ]
Anoniem: 46237

Mandrake 10.0
superkaramba tuxbar
knewsticker
as requested:
azureus bittorrent client
wallpaper
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 46237 op 07-03-2004 22:34 ]
Mooie paper, is die ergens te vinden?uzer schreef op 02 januari 2004 @ 00:25:
ik houd echt van osX, kdraai het nu een weekje of 3 en wil er niet meer vanaf!
[afbeelding]
[selfhelp] Jawohl [/selfhelp]
[ Voor 14% gewijzigd door r.e.n op 09-03-2004 12:55 . Reden: Het gezochte item gevonden ]

Fedora Core 1, Gnome 2.4, Met Metacity Window manager
Icons: Noia Full
Gdesklets met wat leuke applets
Dit alles draaiende op een Notebook HP Compaq NX9000 met Wlan
[ Voor 18% gewijzigd door Newjersey op 14-03-2004 12:54 ]
Anoniem: 27642
alle windows hebben een shadow, en alle menu's zijn echt doorzichtig.
maar heb het nog maar een half uurtje draaien ofzo, dus moet alles nog uitzoeken
en het ziet er vet uit zoals je kan zien

slackware current
xserver van freedesktop.org in fbdev modus. (werkte het lekkerst. moet nog even kijken hoe en wat)
gnome 2.4
firefox

* Update internet explorer
* KDE 3.2.1
* gkrellm-2.1.25
* media-gfx/gimp-2.0_pre3 (geweldig!)
[ Voor 17% gewijzigd door irondog op 15-03-2004 23:53 ]
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

*clickable*
En na flink zwoegen de nieuwe

*clickable*
Die frutsels op men desktop zijn allemaal gdesklets, behalve het aMSN venstertje. Ben ingesprek met men vriendin
De achtergrond vond ik op kde-look. Net als de meeste alle icoontjes. Het venster kader (Btje á la MacOS X) is van het MetaTivo theme gejat.
Dat grijze blokje rechts onderin dient om het extra kleine gnome-panel uit te schuiven met een minieme venster lijst en een klok + systray! Maar die use ik toch niet zoveel, liever ALT+TAB

De screenshots heb ik kunnen maken door er een VNC server op te installeren.
De desktop en mijn MSN buddies via GAIM

GNU Chess in een terminal en Paulus Pietsma in Opera

Planet in Opera en Sjors in Media Player

Kpacman en GNU Chess met een grafisch jasje

IceBlox en de status van mijn wireless netwerk

SSH sessie op mijn lokale server

Nouja, ik kan nog wel tienduizend screenshots posten want met dit ding raak je nooit uigekeken!!
Mocht je willen weten hoe ik deze Zaurus in Nederland heb gekregen lees dan hier mijn verslagje.

Distro: RHFC 1
Windowmanager: sawfish
Theme: Smokey Blue
Achtergrond: geen idee, een dualscreen background i.i.g.
[ Voor 18% gewijzigd door TukkerTweaker op 18-03-2004 12:36 ]
Anoniem: 88945
OpenNA Linux v1.0
Gnome 2.4
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 88945 op 30-03-2004 17:47 ]
(achtergrond:) Post hem dan in ieder geval.. handig voor mensen (als ik) die ook dualscreen hebbenTukkerTweaker schreef op 18 maart 2004 @ 12:33:
[afbeelding]
Distro: RHFC 1
Windowmanager: sawfish
Theme: Smokey Blue
Achtergrond: geen idee, een dualscreen background i.i.g.
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
http://www.plasmadesign.co.uk/desktopwallpaper.htm
http://www.9xmedia.com/Pages-products/2000-Backgrounds.html
http://www.gamewallpapers.com/dual-screen%20wallpapers.php
gevonden door google
http://www.google.nl/sear...rs&btnG=Google+zoeken&lr=
[ Voor 13% gewijzigd door yeadder op 31-03-2004 12:33 ]
Uit de topic-start:
De titel van dit topic zegt genoeg. Non-Windows. SSH-client vensters in Windows naar een *nix server hebben we nu wel genoeg gezien. Dit geldt ook voor een normale tekstlogin o.i.d. Het gaat hier om GUI's en niet om wat ascii-art Dergelijke posts wordden dan ook zonder pardon verwijderd.

(Klik op het plaatje voor een grotere versie)
Debian Unstable (Sid) met linux 2.4.25.
Freedesktop XServer (kdrive architectuur) met composite manager (xcompmgr) voor visual effects zoals schaduw onder vensters.
Gnome 2.4 (helaas nog geen 2.6) met de Gorilla meta theme en
een simpele 'alpha blended' wallpaper van eigen productie.
De twee geopende applicaties zijn Epiphany (de Gnome web-browser) en
Nautilus (de Gnome file-browser).
[ Voor 6% gewijzigd door machuidel op 31-03-2004 20:09 ]
Mike Machuidel
background op request
draai hier mandrake 10, met bijgeleverde kde, en noatun als mp3 player. amsn om te lullen met 't vrouwelijk geslacht, en het alles in 1 tool Konqueror
overigens kan ik je 'cube' erg aanraden wanneer je de nodige agressie kwijt wilt, deze fps is daar erg geschikt voor. tjah ... mensen chown ze
Anoniem: 110795

slackware 9.1 met kde 3.2.1
transparante taakbalk en menu's
Kleurschema en achtergrond zijn van kde-look.org
wat ik me afvraag is of ik mijn volledige vensters transparant kan krijgen. het blijkt dus mogelijk te zijn met kde 3.2.1, maar ik denk dat dit geen standaard feature is, want ik kan het niet vinden. Ook heb ik gelezen over mosfet's skins, maar dat zijn die stomme RPM dingen. Weet iemmand skins die mijn windows transparant of semi-transparant kunnen maken ?
Konqueror en Kopete open:

OpenOffice Writer met de Native Widget Framework voor QT.

KDevelop met de source van Kopete open:

Icons: http://www.kde-look.org/content/show.php?content=9245
Theme + border: Plastik
Wallpaper: Standaard stock kde3.2 wallpaper
[ Voor 4% gewijzigd door mOrPhie op 05-04-2004 21:19 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Dit topic is gesloten.
Vergeet niet de regels in http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16526646#16526646 :)
Dit is het screenshottopic, niet het allerleivragen-topic.