GA-7VAXP PCI / Netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:47
Ik heb dus dit moederbordje en ik wil er een netwerkkaart inproppen maar heb verschillende netwerkkaarten erin gepropt en op verschillende PCI sloten maar dan geeft Windows XP Professional Nederlands (LEGAAL)aan dat ie de installatie niet kan voltooien.

Heb dit moederbordje omgeruild voor een nieuwe maar bij de nieuwe precies hetzelfde.

Heb ook de BIOS geupdate naar de nieuwste versie maar dit heeft ook niks geholpen.

Ik weet niet waar het aan kan liggen zelfs met de drivers van 3com vanaf hun site krijg ik hetzelfde probleem.

Bordje heeft onboard LAN die heb ik ook uitgeschakeld maar helpt niets ook Wake on LAN heb ik uitgeschakeld werkt ook niet.

UBS naar 10/100 convertor werkt wel maar dan heb ik netwerk via USB en dus niets met PCI netwerk.

Netwerk kaartjes werken perfect in andere systemen omdat ik dacht dat het ook daar aan kon liggen 5 verschillende :? .

Ik heb hier rond gezocht maar kan niet op zo'n probleem komen in mijn search.Weet iemand misschien waar het aan kan liggen????
:? :|

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:57

AvK

Ready Set Go

Eeh..waarom gebruik je de ingebouwde netwerkkaart niet?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:47
Perobleem bleek weer eens windows :? ik had linux gestart en onder linux deed hij het wel. Dus kon het niet aan mijn hardware liggen meer. Due ik allemaal nieuwe windows erop. En nu werkt het goed.