Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
ehm, ik weet niet wat je fout doet, maar wat ik heb gedaan is op het moment dat de camera naar links kijkt er naartoe rennen en dan gewoon de deur door.... sterkte, daarna wordt het alleen nog maar lastiger
Ik heb geen XBOX dus ik moet nog wachten tot ie klaar is voor de pc...nu alleen eerste level gespeeld...maar ik heb wel es hier iets gelezen over iemand die langs een regenpijp omlaag ging en toen het alarm afging. Misschien een lichaam niet (goed) verstopt ?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Die colonel gaat voordat je hem pakt zitten op een stoel achter een pc in de hal met de twee trappen. Die pc waar hij achter zit moet je ffies use'n. Dan zet je namelijk het grid uit. Die oog-scanner is alleen voor de deur 
Hoop dat je er nu wel uit komt
Hoop dat je er nu wel uit komt
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Ik had het grid al uitgeschakeld. Ik heb nu ook ontdekt wat het was. De 2 koks die ik had neergetikt, die had ik in het koelhok gestopt, alleen ik had het licht niet uit gedaan. Ook al loopt er dan niemand, als je naar een volgend gebied gaat dan gaat het alarm af.
Boy heeft dus gewonnen
Boy heeft dus gewonnen
[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-12-2002 11:18 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Tsja een echte stealth player zoals ik gooit een fles de koelcel in en sneakt dan ffies naar de volgende kamer zonder iemand neer te meppen
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Pagina: 1