[Xbox] Splinter Cell doet raar

Pagina: 1
Acties:

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Als je bij de echte missies bij missie 2 bent in het Defence Ministry, dan moet je een lasergrid i/d tuin uitschakelen. Je moet daarvoor eerst een colonel dwingen de oog-scanner te gebruiken. Nou, dat heb ik allemaal gedaan, maar nu schiet ik de camera kapot boven de deur naar de tuin en ik loop naar de deur toe. Op het moment dat ik hem wil openen gaat ALTIJD het alarm af. Ik wordt er gek van. Ik heb al van alles geprobeerd, en zelfs een walkthrough geraadpleegd. Ik doe precies hetzelfde en toch gaat het alarm af. Ik wordt er echt gek van. Weet iemand wat ik fout doe?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

ehm, ik weet niet wat je fout doet, maar wat ik heb gedaan is op het moment dat de camera naar links kijkt er naartoe rennen en dan gewoon de deur door.... sterkte, daarna wordt het alleen nog maar lastiger :)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb geen XBOX dus ik moet nog wachten tot ie klaar is voor de pc...nu alleen eerste level gespeeld...maar ik heb wel es hier iets gelezen over iemand die langs een regenpijp omlaag ging en toen het alarm afging. Misschien een lichaam niet (goed) verstopt ?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Die colonel gaat voordat je hem pakt zitten op een stoel achter een pc in de hal met de twee trappen. Die pc waar hij achter zit moet je ffies use'n. Dan zet je namelijk het grid uit. Die oog-scanner is alleen voor de deur :)

Hoop dat je er nu wel uit komt

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Ik had het grid al uitgeschakeld. Ik heb nu ook ontdekt wat het was. De 2 koks die ik had neergetikt, die had ik in het koelhok gestopt, alleen ik had het licht niet uit gedaan. Ook al loopt er dan niemand, als je naar een volgend gebied gaat dan gaat het alarm af.

Boy heeft dus gewonnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-12-2002 11:18 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Tsja een echte stealth player zoals ik gooit een fles de koelcel in en sneakt dan ffies naar de volgende kamer zonder iemand neer te meppen :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Pagina: 1