Toon posts:

[Gef4] Cooler dood, nieuwe.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Cooler van mn Gainward Geforce 4 loopt onwijs aan, dus binnenkort maar ff vervangen. Nu ff gewoon 8cm fan op vast gebonden :D

Wat is een aanrader? Eigenlijk de enige 2 die ik tegen kom zijn die van zalman en die van termaltake. Zijn er ook nog andere?

Nog iets geks.. die thermaltake, is die er in 2 smaken of heeft elke gef 4 cooler van thermaltake een blauwe led? Zie nl op de website van hen dit staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/chipset/g4/g4a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/chipset/g4coolmod/demo1.jpg

Aangezien ik al mn hele kast blauw heb staat dit best wel oke lijkt mij :)

Ik zie echt nergens anders gef 4 coolers. Hoeveel warmer wordt hij met die zallman.. misschien handig om erbij te zetten. Heb voorin 3 enermax op laagste toerental. Wel met allemaal hd's er achter.. in de zijkant 1 fan en aan de achter kant 2 fans dus opzich is de air flow prima. Chieftec kast ;)

Concreet: Zijn er nog andere en welke kan je aanraden? Zit er in die thermaltake altijd een blauwe led?

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54
Die nieuwe Zalman houdt een GeForce 4 in veel gevallen zelfs koeler dan de stock-koeler, maar nu weet ik niet of dat ook geldt voor die Gainward. Plus dat hij passief is en dus helemaal geruisloos :)

Verwijderd

Topicstarter
Mjah opzich had ik geen last van het geluid wat die gainward cooler maakte. Daarnaast, kheb niet voor niets een gainward genomen (ivm sneller geheugen) dus opzich wil ik m wel overclocked houden. Geruisloos is wel fijn opzich ja..

Verwijderd

Topicstarter
Kant en klare setjes voor water cooling. Dan is alles meteen beetje stil en is cooler probleem ook meteen opgelost. Ben geen wonder met zelf bouwen van water cooling of een tweaker moet ff lief zijn en langs komen ;) maar goed, op hoeveel gaat dat komen? Bij XXL hadden ze geloof ik wel aardige setjes staan voor leuke prijzen.